Ny här och intresserad av att runka med andra gifta män. Är det vanligt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
det är sant. Har provat det några gånger och det var pirrigt första gången och lite svårt att hålla kvar lusten. men därefter gick det bra när man lärde känna varandra.
Sen blev det naturligt med att ta på varandra och hjälpas åt lite. Blev även avsugen vid ett par tillfällen.
Det här var en ung kille i 20 årsåldern som tände på att jag var äldre, eller i hans pappas ålder.
Ju bättre man känner varandra, ju bätre blir sexet. Efter en tid så vet man vad den andre gillar och vill ha och vice versa..
 

Maloja

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Som sagt, jag finns i Hässelby, kan med lite planering dagtid...runkar gärna ihop med någon, eller någon som vill titta när jag runkar och kanske hjälpa till om du vill...vore bäst att hitta någon som kör mc...lätt och legitimt att komma ifrån då...
 

mikkis

Aktiv medlem
Kön
Man
Som sagt, jag finns i Hässelby, kan med lite planering dagtid...runkar gärna ihop med någon, eller någon som vill titta när jag runkar och kanske hjälpa till om du vill...vore bäst att hitta någon som kör mc...lätt och legitimt att komma ifrån då...
Jag tittar gärna på..å kanske hjälpa dej oxå..nyfiken bi
 

Both

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Så skönt det låter :p, har aldrig gjort det men ofta fantiserat om att ha en eller flera runk och sugkompisar. jag är gift med en kvinna men ser mig ändå som bi (trots oerfarenheten), dessutom är jag så mycket kåtare än min fru är, hade varit skönt att få utlopp för det! Haha.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Så skönt det låter :p, har aldrig gjort det men ofta fantiserat om att ha en eller flera runk och sugkompisar. jag är gift med en kvinna men ser mig ändå som bi (trots oerfarenheten), dessutom är jag så mycket kåtare än min fru är, hade varit skönt att få utlopp för det! Haha.
Känner så väl igen mig i det du skriver. Det kunde vara mig du skriver om
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen