Ny här och intresserad av att runka med andra gifta män. Är det vanligt?

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Sköntpåtvå

Gäst
Så skönt det låter :p, har aldrig gjort det men ofta fantiserat om att ha en eller flera runk och sugkompisar. jag är gift med en kvinna men ser mig ändå som bi (trots oerfarenheten), dessutom är jag så mycket kåtare än min fru är, hade varit skönt att få utlopp för det! Haha.
Det skulle vara skönt att runka mr
 

Bengt-62

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Finns en mysig liten runkbio i Norrköping som heter Zin Rose, där jag haft många trevliga runkstunder med andra gubbar runt 60, men tyvärr aldrig vågat suga utan kondom, pga risken att dra hem något oförklarligt till frugan. Längtar efter att träffa någon gift heteroman att få suga till utlösning & svälja, utan skydd. Gärna på Zin Rose.
 

MikeGbg

Aktiv medlem
Kommer ihåg Martin Shop i Gbg…det fanns dessa bås med 2 steg och upp och draperi med en TV där man kunde stå och kolla på porrfilm. De hade också ett mörkt utrymme bakom båsen. Där smög det omkring äldre gubbar. Kommer ihåg när jag stod där och kollade på en porr, kände en hand på mina byxor som smekte min styva kuk. Han knäppte upp byxorna och drog fram min kuk, runkade och sög tills jag sprutade i hans mun. Oroligt skönt och upphetsande. Besökte detta ställe frekvent med många sköna sprut.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kommer ihåg Martin Shop i Gbg…det fanns dessa bås med 2 steg och upp och draperi med en TV där man kunde stå och kolla på porrfilm. De hade också ett mörkt utrymme bakom båsen. Där smög det omkring äldre gubbar. Kommer ihåg när jag stod där och kollade på en porr, kände en hand på mina byxor som smekte min styva kuk. Han knäppte upp byxorna och drog fram min kuk, runkade och sög tills jag sprutade i hans mun. Oroligt skönt och upphetsande. Besökte detta ställe frekvent med många sköna sprut.
Den besökte jag också flera gånger. Synd de stängde ner den…
 

MikeGbg

Aktiv medlem
Men det går ändå inte att jämföra med att runka ihop med någon live. Och helst då hjälpa varandra.... och möjligheten att suga dessutom!
Ja att vara tillsammans live ger en helt annan känsla. Så skönt att hjälpa varandra, brukar växla med att först runka den ena tills nästan sprut och sen bli runkad tills man är på väg att spruta. Så skönt att först se någon njuta och sen bara fokusera på att njuta själv. Härligt att bygga upp en riktigt laddning innan man sprutar ihop.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen