Nytt whereby rum

Status
Stängd för vidare inlägg.

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Då det verkar vara svårt att få bort guesten (som glömt camen på) på swedenonani så har jag gjort en ny på mitt eget konto så kan jag styra saker och ting bättre. Samt att man nu verkar kunna vara 100 personer inne samtidigt. Många kåta människor på samma gång


Kanske kan pinnas ?
Svårt att se så många samtidigt men vettigt att du kan styra det
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
På 100 rummet är det så, nu kan man bara vara inne 2 samtidigt utan ägaren förut var det fler
 
D

Deleted member 72213

Gäst
Vad finns det mer för bra camrunksidor??
 

LosRunk

Aktiv medlem
Ålder
36
Kön
Man
Jag tror anledningen till att vi är fast med swedenonani-rummet är att det skapades innan whereby ändrade sin policy. Om jag har förstått det rätt så kräver alla nyskapade rum numera att "ägaren" till rummet alltid är med i mötet, och dessutom är där en begränsing på möteslängden om man är fler än 2.

Men swedeonani-rummet verkar inte lyda under de nya reglerna! Synd bara att man inte verkar kunna bli av med den där gästanvändaren som tar upp en av de fyra platserna nuförtiden...
 

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Var på whereby/swedenonani imorse. Nu var rummet tömt. Runkade skönt där med en man till och en engelsk kvinna som onanerade på cam med. Visade både bröst o h hur hon använde sin rabatt. Satan så gott jag sprutade
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen