Nytt whereby rum

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Då det verkar vara svårt att få bort guesten (som glömt camen på) på swedenonani så har jag gjort en ny på mitt eget konto så kan jag styra saker och ting bättre. Samt att man nu verkar kunna vara 100 personer inne samtidigt. Många kåta människor på samma gång


Kanske kan pinnas ?
Går inte komma in utan att värden är med...
 

DrunkOnCum

Aktiv medlem
Ålder
32
Kön
Man
Är inne ofta.. ni kanske känner igen mig som ”CumWhore”.. försöker vara öppen och visar oftast mitt ansikte osv men synd att det i 90%av fallen av de inloggade inte är någon som vill ha på kameran utan bara tittar på eller ifrågasätter ens namn och hur man ”presenterar” sig själv på nätet,, trodde det va ett öppet forum för alla runkälskare, inte böghatare.. tråkigt. Mina 22cm kommer hålla sig borta efter ikväll… men om någon som vill spruta ikväll vill logga in så är jag där, annars peace out ✌
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Är inne ofta.. ni kanske känner igen mig som ”CumWhore”.. försöker vara öppen och visar oftast mitt ansikte osv men synd att det i 90%av fallen av de inloggade inte är någon som vill ha på kameran utan bara tittar på eller ifrågasätter ens namn och hur man ”presenterar” sig själv på nätet,, trodde det va ett öppet forum för alla runkälskare, inte böghatare.. tråkigt. Mina 22cm kommer hålla sig borta efter ikväll… men om någon som vill spruta ikväll vill logga in så är jag där, annars peace out ✌
Håller med dig det som skulle kunna vara så bra blir dåligt pga oseriösa med kameran avslagen.Tycker vi är så många här att det skulle aldrig hända.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen