Offentlig onani är härligt - tänder du på att onanera på udda platser?

Andreas1975

Ny medlem
Då den man kunde dela spännande och snuskiga minnen drog så har man återkommit hit . Och kommit på att onani offentligt och på spännande platser är jäkligt härligt . Nån mer som tänder på att onanera på udda platser eller inför nån.? Något bra ställe runt om i Dalarna ? Gärna med både killar och tjejer
 
Last edited:

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Då den man kunde dela spännande och snuskiga minnen drog så har man återkommit hit . Och kommit på att onani offentligt och på spännande platser är jäkligt härligt . Nån mer som tänder på att onanera på udda platser eller inför nån.? Något bra ställe runt om i Dalarna ? Gärna med både killar och tjejer
Det är riktigt upphetsande, synd att Grådö stängde..
 

Nakenälskare

Aktiv medlem
Kön
Man
Personligen tycker jag att själva risken med att bli sedd är det som är mest spännande, speciellt om man är på en plats där man inte har en chans att dölja sig om någon skulle komma. T.ex. att man står på en öppen gräsyta vid en stig som kommer ut ur skogen så att man inte hinner se om någon kommer.
Det är skönt och upphetsande bara att vara naken och bli sedd som när man badar naken vid en skogssjö och det kommer folk när man kliver upp med kuken till allmän beskådan.
 

Domino

Ny medlem
Kön
Man
Att visa sig både naken och kåt på platser där man kan bli sedd är väldigt upphetsande. Det kan ju vara på mer förväntade platser som officiella nakenbad, men kanske ännu mer upphetsande när det är på platser där nakenhet och kåthet inte är förväntade. Det kan t ex vara i skogen, i bilen, på någon rastplats eller parkering, på golfbanan, på en vanlig badplats där man lagt sig lite avsides för att inte störa.
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Kör bil naken ibland när det är mörkt ute den här årstiden, även inne i mindre samhällen. Sommartid är det ju skönast att runka utomhus, ibland intill en större trafikerad väg men inte helt öppet. Naken på kundtoa på IKEA. Finns många spännande platser. Men jag tar inga risker i onödan.
 

AndLargbg

Aktiv medlem
Händer ibland jag sitter och runkar när man kör drive in på Donken eller liknande sen även omklädningen på gymmet eller i löparspåret om man vet man har nån tjej efter sej så hoppar man in en bit i skogen o drar fram den.
I yngre dagar när jag kanske var 15 runkade jag för grannarna 2 ggr dom var då 8-9 tror jag. Kanske inte världens smartaste drag av en överkåt tonåring. Ena gången såg mamman mej :)
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
När jag är ute och tar en PW så händer det allt att jag tar fram den. Då är det under den sträckan som går genom en skog där går det att ha bra uppsikt ändå. Gör det absolut bara för min egen del, gillar när kuken hänger utanför shortsen och den svänger med när jag går. Stoppar så klart in den om jag ser att det kommer någon. Vill ju inte bli påkommen som blottare.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
För mig, så är en lite vardags klassiker. Att onanera i bilen och ofta på parkeringen till affären:)
Gillar ju känslan av se allt folk, kanske någon som ser eller misstänker något.
För att sedan gå in och handla, nyligen fått orgasm och våt:)
Såklart nakenbad och bastu:)
Har länge tänkt på göra det hos frisören, men än har det inte hänt;)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
För mig, så är en lite vardags klassiker. Att onanera i bilen och ofta på parkeringen till affären:)
Gillar ju känslan av se allt folk, kanske någon som ser eller misstänker något.
För att sedan gå in och handla, nyligen fått orgasm och våt:)
Såklart nakenbad och bastu:)
Har länge tänkt på göra det hos frisören, men än har det inte hänt;)
Det där med frisören känner jag igen. Jag pillar och klämmer lite på kuken ibland under skynket när jag är hos frisören. Extra pirrigt när hon står nära och man kan ana hennes kropp alldeles intill mig. Då svullnar jag extra. Ibland låter jag armbågen ligga lite extra långt ut på armstödet så att hon går emot mig. Tyvärr har jag aldrig märkt att hon ger något gensvar.
 
Toppen