Offentlig onani är härligt - tänder du på att onanera på udda platser?

gubbkuken

Aktiv medlem
Ålder
68
Kön
Man
Det där med frisören känner jag igen. Jag pillar och klämmer lite på kuken ibland under skynket när jag är hos frisören. Extra pirrigt när hon står nära och man kan ana hennes kropp alldeles intill mig. Då svullnar jag extra. Ibland låter jag armbågen ligga lite extra långt ut på armstödet så att hon går emot mig. Tyvärr har jag aldrig märkt att hon ger något gensvar.
Det där känner jag igen...hehe. Jag har dock känt att hon tryckt fittan lite extra mot armbågen. Hon brukar också avsluta med hårbottensmassage och då sväller kuken direkt.
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Det händer då och då att jag blir kåt när jag är ute och kör bil. Det har blivit runk i bilen både på parkeringsplatser och i någon vägkant. Ibland går jag ur och runkar en bit från vägen. Gillar spänningen att man kan bli påkommen om någon tittar åt rätt håll.

Senaste uterunket några meter från en länsväg:
https://www.erome.com/a/q7shVbpn
Härlig film och det är så jag brukar göra också. Ett skönt spänningsmoment, särskilt på sommaren då man kan vara naken
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Att runka på udda platser och gärna lite offentligt är ju underbart pirrigt och spännande.

Givetvis får man ju hålla sig någorlunda städad och runka på platser där man kan bli påkommen utan att vara påtvingande mot någon som inte vill se.

Jag runkar ofta i bilen på väg både hem från jobbet och på väg till.
Många gånger är det jag har stannat på rastplatsen på väg till jobbet men även vid parkeringsfickor i både regn och snö och bitande vinterkyla lika väl som i härligt uppehållsväder och ljuvlig sommarvärme.

Jag runkar ofta på toaletten eller i duschen på jobbet.
Har även hänt att jag runkat på gymmet framför spegelväggen då jag tog några bilder på mig själv med sexiga trosor under träningskläderna.

På toaletter runkar jag så ofta jag får chansen och provhytt har jag runkat några gånger i - dock bara med edging.
Badstränder och i skogar är också spännande.


Spännande tips och förslag på andra ställen uppskattas.
 

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Delar definitivt detta sug efter udda, spännande platser. Älskar skogens mjuka tuvor och ligger eller står gärna naken. Njuter av enskilda bryggor eller klippor vid sjöar och hav. Rastplatsen, gymmet, jobbet är andra ställen som får det att pirra till och skapa den där extra kåtheten som får mig att explodera i sjukt sköna orgasmer.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har väl hänt att man runkat på toaletter har några gånger gjort det på damernas toalett,
Upphetsande att förmodligen har någon kvinna kommit där, tycker att man känner en svag doft av kvinnokön men är kanske bara inbillning. Hade en kvinnlig arbetskamrat brydde sig inte om damernas eller herrarnas tog den som låg närmast, enligt henne luktade det alltid kuk och sperma på herrarnas var nog bara hennes inbillning.
 

Andreas1975

Ny medlem
För mig, så är en lite vardags klassiker. Att onanera i bilen och ofta på parkeringen till affären:)
Gillar ju känslan av se allt folk, kanske någon som ser eller misstänker något.
För att sedan gå in och handla, nyligen fått orgasm och våt:)
Såklart nakenbad och bastu:)
Har länge tänkt på göra det hos frisören, men än har det inte hänt;)
Ja parkeringen har hänt ett antal gånger . Skulle vara härligt och gå förbi nån som sitter och smeker i bilen och få stå utanför på parkeringen och känna hur härligt våt fittan är . Eller nån som gör samma när man sitter och runkar . Bastun på badhuset har hänt . Alltid varit sugen på Ikea . Gärna med nån mer så man kan trissa varandra och även hålla vakt
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Det är ju betydligt svårare att göra det hos tandläkaren. Där har man ju inget skynke över sig. Men vad är det med tandsköterskor? Jag har haft min tandläkare under många år. Nu var jag tvungen att byta läkare. Men båda tandsköterska har ett bra dekolletage. Som allt som oftast skall grotta in sig i mitt huvud. Det är ju väldigt trevligt. Tankarna flyger ju iväg,och det kan allt bli lite hårt i brallan.
Någon mer som upplevt det hos tandläkaren?
 

Joxjox

Välbekant medlem
För mig, så är en lite vardags klassiker. Att onanera i bilen och ofta på parkeringen till affären:)
Gillar ju känslan av se allt folk, kanske någon som ser eller misstänker något.
För att sedan gå in och handla, nyligen fått orgasm och våt:)
Såklart nakenbad och bastu:)
Har länge tänkt på göra det hos frisören, men än har det inte hänt;)
Skyler du dig med något eller hur gör du? Grymt uppkåtande tanke
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Skyler du dig med något eller hur gör du? Grymt uppkåtande tanke

När jag sitter i bilen på parkeringar, så är det mer eller mindre öppet:). Så skulle någon gå förbi min bil, så kommer dom se;).
Men väljer ju var på parkeringen man ställer sig.
Fördelen med klänning, man kan ju enkelt dra ner, om någon skulle dyka upp som inte borde se.
Bastu och nakenbad finns ju lite olika sköna händelser :)
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Är det någon som sprutar på någon utan deras vetskap nån gång? Som på bussar mellan sätena elller så?

Inte exakt så, som på buss eller så(inte vad jag vet ivf;) )
Men jag har vaknat flera gånger, där killen knullat mig i sömnen. Ibland har han kommit i mig, ibland på andra ställen.
Hänt att killen velat spruta i ansiktet när jag sover, men rädd att jag ska vakna. Så då har jag fått satsen i panna o håret.
Har även fått min kudde nersprutad, vilket jag märkte när jag la kinden på den;).
Detta är sånt jag märkt efter eller fått berättat.
Vilket jag tycker är så galet sexigt.
Men ofta vaknar jag ju :)
 
Toppen