Offentlig onani är härligt - tänder du på att onanera på udda platser?

Andreas1975

Ny medlem
När jag sitter i bilen på parkeringar, så är det mer eller mindre öppet:). Så skulle någon gå förbi min bil, så kommer dom se;).
Men väljer ju var på parkeringen man ställer sig.
Fördelen med klänning, man kan ju enkelt dra ner, om någon skulle dyka upp som inte borde se.
Bastu och nakenbad finns ju lite olika sköna händelser :)
Härligt och gå förbi när någon leker i bilen . Skulle du fortsätta om någon stannade och tittade ? Mmm många spännande platser finns det och njuta på . Gäller att ha lätta kläder på sig . Äntligen kommer det väder för sånt :)
 

oneswed

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
I bilen på rastplatser har det blivit en hel del runk, härligt spännande om någon går förbi och kanske ser en skymt.
Körde lastbil en period och stod på en rastplats där jag tagit rast.
En bil kom in och parkerade bakom, tyskreggad, ett par går förbi och sätter sig längre fram vid rastmöbler för att fika.

Jag sitter med.en porrtidning på ratten och runkar, kikar lite på kvinnan som har fin kropp, lättklädd med en tunn blus så man ser hennes stora bröst, väldigt fylliga, och ett par tajta shorts.

Börjar fantisera om henne naken i lastbilshytten, kuken är stenhård och ibland när hon tittar åt mitt håll, lyfter jag tidningen lite och hoppas att hon ser vad jag tittar på.

Det är stora rutor på lasbilen går rätt långt ner och jag sitter högt, så kuken skulle synas om jag tog bort tidningen, är väldigt sugen att göra det, men vågar inte.

Runkar och håller mig på gränsen till sprut, och plötsligt så har dom fikat klart, börjar plocka ihop och mannen går först till bilen medans hon plockar ihop det sista.
När han passerar mig håller jag för kuken utifall han skulle titta in, ser i backspegeln att han sätter sig i bilen.
Tittar fram och ser nu att kvinnan är på väg och hon kommer att gå förbi på förarsidan.
Kåt som jag är så flyger fan i mig att jag ska visa kuken (tanken var nog just att dom var turister och jag skulle aldrig se dom igen) Men det var nog mest det lilla huvudet som tänkte och det har inte så mycket eftertanke

När hon närmar sig ser jag att hon inte har någon bh, brösten gungar under blusen och kuken håller på att sprängas.
När hon är framför mig tar jag bort tidningen och visar hela kuken, runkar sakta.
Ser hur hon ser mitt stånd och ett leende kommer över hennes läppar, den blicken och leendet gör att kuken exploderar, skjuter en stor sats långt upp på bröstet, och precis efter så passerar hon sakta bredvid lasbilen, tittar på kuken och sen ser mig direkt i ögonen, ger mig en blink och går vidare.

Fortätter och runkar tills orgasmen ebbar ut, sen vart det att byta t-shirt

Minnet av den händelsen har det blivit många sköna runkstunder till sen, och även då fantasier om vad som kanske hade hänt om hon hade varit själv där....
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Idag onanerade jag med mina stora dildosar på en offentlig campingdusch. Det var glest med besökare och jag tror ingen såg, men det var spännande och upphetsande. Körde på till jag fick utösning som var riktigt kraftig då det har gått några dagar utan sex varken med hustrun eller onani.
 

Aaerouh

Medlem
Kön
Man
När jag sitter i bilen på parkeringar, så är det mer eller mindre öppet:). Så skulle någon gå förbi min bil, så kommer dom se;).
Men väljer ju var på parkeringen man ställer sig.
Fördelen med klänning, man kan ju enkelt dra ner, om någon skulle dyka upp som inte borde se.
Bastu och nakenbad finns ju lite olika sköna händelser :)
Åh vad jag drömmer om att få råka gå förbi din parkerade bil!
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Idag onanerade jag med mina stora dildosar på en offentlig campingdusch. Det var glest med besökare och jag tror ingen såg, men det var spännande och upphetsande. Körde på till jag fick utösning som var riktigt kraftig då det har gått några dagar utan sex varken med hustrun eller onani.
Har varit bortrest under veckan och bodde i en campingstuga med gemensam servicehus mm. Det var väldigt lite med besökare så det var inga problem att montera upp sugproppsdildosarna i duschen så jag kunde få mig en rejäl omgång med "kuk" varje morgon. Första dagen var jag nervös om någon skulle upptäcka mig men efter ett par dagar då jag märkte att ingen annan var där så blev jag allt mer järv. Sista morgonen, igår, var jag högljudd och nästan hoppades på att någon skulle se mig. Vilket kanske var bra att ingen gjorde iofs. Skulle nog vara en chock för de flesta att se en vuxen man i duschen med fem väldigt stora och svarta sugproppsdildosar på väggarna och som låter som en hel porrfilmsinspelning :LOL:. Otroligt skönt var det iaf med en sådan start på morgnarna och med pirret att någon kunde dyka upp när som helst.
Tog även en tur runt området en dag för att kolla vart jag kunde leka med dildosarna till sommaren när det blir varmt och skönt. Hittade några gläntor lagom avskilt från allmänheten som jag märkte ut på gps:en. Man får hoppas på en varm och myggfri sommar så det kan bli många onanistunder ute.:love:
 

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Har varit bortrest under veckan och bodde i en campingstuga med gemensam servicehus mm. Det var väldigt lite med besökare så det var inga problem att montera upp sugproppsdildosarna i duschen så jag kunde få mig en rejäl omgång med "kuk" varje morgon. Första dagen var jag nervös om någon skulle upptäcka mig men efter ett par dagar då jag märkte att ingen annan var där så blev jag allt mer järv. Sista morgonen, igår, var jag högljudd och nästan hoppades på att någon skulle se mig. Vilket kanske var bra att ingen gjorde iofs. Skulle nog vara en chock för de flesta att se en vuxen man i duschen med fem väldigt stora och svarta sugproppsdildosar på väggarna och som låter som en hel porrfilmsinspelning :LOL:. Otroligt skönt var det iaf med en sådan start på morgnarna och med pirret att någon kunde dyka upp när som helst.
Tog även en tur runt området en dag för att kolla vart jag kunde leka med dildosarna till sommaren när det blir varmt och skönt. Hittade några gläntor lagom avskilt från allmänheten som jag märkte ut på gps:en. Man får hoppas på en varm och myggfri sommar så det kan bli många onanistunder ute.:love:
Såå härligt med duschrunk på camping!! Kan väl vara så att det är en favorit även för mig - riktigt uppkåtande.
Får ta med en dildo nästa gång!!!
 
Toppen