Onanera med BH o trosor...

storlek78

Medlem
Kön
Man
Är det ngn. som gillar att onanera med en blank trosa runt snoppen, eller en BH. Ibland tar jag på mig sköna underkläder, o onanerar o sprutar i en blank trosa.
 

L

Ny medlem
Kön
Man
Ja , det är väldigt trevligt samtidigt som man sniffar i ett par välanvända trosor ,mums vilken orgasm
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Har på mej trosor ofta när jag onanerar. Blir ruggigt kt av att rota i nåns troslåda och leta fram ett par fina trosor och ta med mej hem :)
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Jag har bilder på mej själv i trosor :)

Snoppen> Jag har inga BH men trosor hemma, alla eggas vi av olika saker och vem är du att dömma?
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Mr.Biggy> Nej det atraherar mej inte det minsta har inga som helst homo/bs läggningar. Men du verkar ha fördommar som många andra
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Det är jävligt gutt o sniffa i någon annans trosor o ha dom på sig när man runkar. Jag tar min lossasbrorsas flickväns trosor när hon har lite kläder här... ÅÅÅÅ va härligt:p Jag tänkte ta ett par o behålla, men det har jag inte kunnat göra nu för dom var inte ihop ett tag, o nu ska han snart flytta hemmifrån...
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Alla här som runkar i trosor o liknande. Vart får ni era grejer irån? Köper nya eller "lånar" av tjejer som man e på besök hos?
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
nä uuuush fyyyy alldrig av morsan.jag tog av min brorsas flickvän när ingen var hemma.men nu går det inte för han bor ju inte hemma längre...
 

mccoy74

Ny medlem
Kön
Man
jag tog på mig morsans underkläder när hon inte var hemma när jag var yngre. tex höfthållare, trosor, strumpbyxor och bh. Tänder fortfarande oerhört på det och tar fortfarande på mig hennes underkläder när jag är där och hälsar på efersom jag är där i några dagar(vi bor i olika städer).

mccoy74
 
Toppen