Onanera på stan

Erika

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar att onanera på stan. Jag brukar sätta på mig en vibrator med fjärrkontroll och sätter på den bl.a. på bussen. Känns så syndigt men får otroliga orgasmer.
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Syns det och hörs att du får en orgasm då?

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

Mr.Biggy

Medlem
Kön
Man
Åå helvete, Trode det bara var jag som gillr att "utmana ödet", Fan älskar och göra det på anmäla platser. Men det går inte alltid som man tror =/..

Oj oj :)
 

andy23

Ny medlem
Kön
Man
hade ju varit dödligt upphetsande att sitta på samma buss som ms E och upptäcka aktiviteten... hade känt mig som en snuskgubbe tror jag om jag gjort det på allmän plats..
 

JompaJ

Medlem
Kön
Man
Jag har också onanerat på en SL-buss.. och ett pendeltåg.. :)
På bussen blev jag upptäckt av tjejen snett framför mig.. vilket var jävligt häftigt!
 

Gutt20

Medlem
Kön
Man
fin at det finnes slike hjelpemiddler for å oppnå det man vil, er bra at onani er sunnt! synes det høres spennende ut Erika, :D
 

iamking

Ny medlem
Kön
Man
jag har också testat runka till orgasm på bussen, bättre på sommarn ;)
jag satte mig bakom en tjej som kanske va 34 blond...

jäkla spännande...

//MR T 2004
------------
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Skulle inte vilja onanera på stan, skulle nog inte känna mig så bekväm med det. Men gärna utomhus tex på landet, men som sagt inte inne i stan.
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Har gjort det en gång på bussen VÄLDIGT diskret, men jag kan inte slappna av och då blir det inte skönt
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Men om man håller på ofentliga platser, som kille var gör man av
saten....det är ju inte bara att spruta vida omkrig som en brandslang.:sleep: Eller är det planering som gäller, för det är ju inte
gött att gå till jobbet totalt nersprutad.

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

madde

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hej

Jag har onanerat under en flygresa en gång.
Jag hade lagt filten över mej och smög in handen under kjolen och smekte mej till orgasm.
Spännande och otroligt skönt...

madde

madde
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Hallå "Dasen"!
Lyxrunk me kondom brukar lösa problemet me satsen. Min dolme e grov länge efter att de gått för mig så gummit hålls bra på. Lite småäckligt kanske men på första bästa toa kan man skölja av sig.

mera kärlek
 

lina2600

Ny medlem
Kön
Man
Visst är det härligt att göra det när någon ser på! Den enda gången jag gjort det var i en taxi när min dåvarande pojkvän pullade mig ordentligt på mittensätet i taxin... Vi önskade nog båda två just då att chauffören också skulle sticka in ett finger, men det hände aldrig...;)
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Hehehe fan va bra det är med ett par byxor med ett stort hål i fickan:D.....slipper ju allt krångel och är lite mer deskret oxå:cool:

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

lina2600

Ny medlem
Kön
Man
Synd att inte fler taxichaufförer tänker som du Falconpilz! Ibland när jag är på väg hem sent från krogen och sitter i framsätet vill jag sååååå gärna be chauffören stoppa upp ett par fingrar i min rakade våta fitta eller bara titta på mig (och gärna runka samtidigt) när jag själv stoppar upp några fingar och smeker mig själv...
Det blir däremot aldrig så då modet sviker mig, och jag inser att det kanske inte är så väldigt lämpligt... men drömma och önska kan man väl...?
 
Toppen