Onanera på stan

S

SonPari -LÅST-

Gäst
mackan, tror VÄLDIGT många tjejer har sådana fantasier bara att ingen vågar erkänna det. Jag 'r en sån person och hur ofta får man inte höra att jag antagligen är kille av folk på nätet på grund av det. Lina, du har säkert också fått erfara sånt
 

maja29

Ny medlem
Kön
Man
Jag kan bara hålla med tidigare talare! Taxichaufförer är ju på rätt plats vid rätt tidpunkt, lyckos dem :p
Jag har faktiskt fått med mig en hem för något år sen. Han följde med upp, fyllde mig lämnade sin säd och sa hej då. :oops:
Ett äventyr på 15 minuter som jag sent kommer glömma. Så mitt råd tjejer ta för er!!

Maja

En tjej som har barnasinnet kvar, samlar leksaker....
 

söderkillen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by lina2600

Synd att inte fler taxichaufförer tänker som du Falconpilz! Ibland när jag är på väg hem sent från krogen och sitter i framsätet vill jag sååååå gärna be chauffören stoppa upp ett par fingrar i min rakade våta fitta eller bara titta på mig (och gärna runka samtidigt) när jag själv stoppar upp några fingar och smeker mig själv...
Det blir däremot aldrig så då modet sviker mig, och jag inser att det kanske inte är så väldigt lämpligt... men drömma och önska kan man väl...?
låter som en trevlig resa nästan iaf skulla varit jag som var taxichaffören :) hade no stoppat i mer än ett finger :p
 

Cold Gin

Ny medlem
Kön
Man
Jag såg en tjej som sög av sin kille på kupen på tåget en gång. Tjejen blev lite röd i ansiktet :D

Borde frågat om jag fick vara med och fått en avsugning [:eek:)]
 

Hedonisten

Ny medlem
Kön
Man
Onani på stan är otroligt uppkåtande. Själv brukar jag fästa en liten vibrator med steglös hastighetskontroll under ollonet. Jag fäster den rätt så tight med kirurgtejp så att den kramar ollonet lite. Därefter drar jag en kondom över alltihop och tar på mig ett par jeans.
Att sen stå bakom nån tjej vid en busshållplats samtidigt som vibratorn kittlar ollonet är en otrolig känsla. Jeansen gör att kuken hålls nedåtriktad trots att den är stenhård och bultande. Jag ökar och minskar hastigheten omväxlande och det gör att efter bara några minuter blir det outhärdligt och med darrande ben sprutar jag samtidigt som jag försöker se oberörd ut.
 

emmagrrl

Ny medlem
Kön
Man
Hej

Jag har onanerat i en biosalong en gång.
Satt längst bak och hade jackan över mig...mysbyxor på...inga trosor.
Det var väldigt upphetsande!!!

Emma
 

emmagrrl

Ny medlem
Kön
Man
Hej Andy!

Hade inte planerat det...går rätt så ofta utan trosor...det är skönare tycker jag. Filmen var Bram Stoker's Dracula...jag älskar den filmen. Jag blir kåt på den varje gång jag ser den. Klart jag äger den på DVD.

puss / emma
 

Zoltan

Medlem
Kön
Man
När jag flög till Florida för några år sen så visade dom American Pie 1 på tv-skärmarna (alla hade varsin i sätet och man kunde välja själv vad man ville titta på) som då var helt ny. Blev så otroligt upphetsad av strippscenen med Shannon Elisabeth ni vet och fick ett sådant stånd att det gjorde ont nästan. Men senare när filmen gick igen och dom flesta sov på flygplanet plockade jag fram en av dom där stora filtarna man får och täckte över mig. Inväntade bara scenen sen och efter någon minuts runkande sprutade jag rätt i filten som jag sedan la långt under sätet :p

Ett av mina skönaste runk minnen faktiskt.

Peace out!
 

Cold Gin

Ny medlem
Kön
Man
Det är ju mer än en gång jag har onanerat efter gymmet och innan duschen inne på toaletten.
Jag blir alltid så kåt efter och under träningen av alla hårt tränande välformade brudar på gymet :cool:
 

bigtit

Ny medlem
Kön
Man
vi väntade på nattbussen vi mariatorget en man stod intill, jag hade kjol och satt på ett elskåp och han pullade mej skönt..bilar åkte förbi och tutae. det var upphetsande :p
 

scaryeyes

Ny medlem
Kön
Man
Fan va gött!
Ja har åxå gjort d på bussen till jobbet ett par ggr
Men tänk att sitta långt bak å onanera å upptäcka en tjej som åxå onanerar. Skulle ju lägga världens sats på ryggstödet framför då ju

Kommer lite text här snart
 

Dinvildastefantasi

Ny medlem
Kön
Man
har gjort ännu fräckare saker...vill du eller nånannan tjej ringa o höra lite häftiga onanilekar som jag haft med främmande flickor som jag låter "råka" se att jag smeker dom med blicken samtidigt som dom får se hur det pulsar sköööönt i byxan medans jag"smygsmeker" så det rinner till i trosan och dom börjar knipa med benen för det pirrar så sköööönt mellan benen och måste förvånade smygonanera så tyget drar mot deras söta kissemurror..låter dom se sakta hur jag lirkar ut en överhård topp som nästan exploderar ,dom flesta blir bara tysta men ler lite o en del kan tappa andan och börja gungaav kåthet o synen av kuken får det nästan att gå för dom...´men det finns så mycket att berätta,ännu häftigare saker. Men ring om du vågar eller har nån kompis som vill leka lite titta.känna (det är alltid lite lugnare om man kan göradet lite osynligt. kontakta mig så jag får tråäffa en så fräck flicka...blev sååå kåt av dom andra ochså...kan inte låta bli o fantisera om alla bakdelar o fina blickar o tanken på hur det har savat lite goot i trosorna på alla flickor (trosor är Mmmmums!!!) FRÄCKT men vackert med doften från er . ring och lyssna när jag smörjer staken med saliv och onanerar febrilt så det kåtplaskar om den medans du tok-pullar dej så det klatschar skööönt...hoppas du/nån vågar.. // Stå på er folks
Originally posted by musen

jag har suttit bakom en skitsnygg kille och pullat mig själv till orgasm på bussen en gång:p
 

thelinus

Ny medlem
Kön
Man
när jag var senast i luleå så var vi in på Lindex och kollade. vi gick förbi provhyttarna och där stod 1 tjej och kollade in i en provhytt. och inne i provhytten stod en blond lågom lång tjej på huk i bh å troser. blev väldigt intresserad och stannade bakom en hylla å kollade tills tjejen stängde. jag gick sedan på en offentlig toa och runkade. och helt plöttsligt så rycks dörren upp. låset verkade inte funka.. det var ett sånt man lägger i typ en 5krona i. och den som röck upp dörren var en tjej på kanske 35 år. fan vad hon kollade med stora ögon. och stängde sedan dörren.

vill du snacka lite sex över nätet adda min msn i såfall
 
J

jennybi -LÅST-

Gäst
Jag tycker det verkar ascoolt att visa sej för någon. Jag har inte tordas det än... Min kille har gjort det. Är härligt att höra honom berätta om det. Han klev på bussen osh satte sej näst längst bak. Bakom honom satt ingen. Nästa hållplats klev det på en tjej som satte sej på samma rad fast på andra sidan. Han sa att han tyckte hon var skitläcker. han började fantisera om henne och fick stånd. Hon tittade på honom och han såg att hon tittade ner på skrevet. Han tittade ner och såg att det syntes att han hade stånd. Hon tittade på honom och skrattade till. Då hade han först känt sej dum men efter ett tag tyckte han det var spännande. Han började klämma på kuken utanpå byxorna och han såg att hon tittade. Hon blev röd i ansiktet men fortsatte titta. Då fattade han att det var ok. Då drog han sakta ner gylfen och hon tittade på. Då tog han fram den och började runka. Han tittade på henne och hon hade blicken fäst på hans kuk hela tiden. Efter en stund så gick det för honom och han sprutade på stolen framför. Då hade hon tittat honom i ögonen och så log hon. Han kände sej jättedum efteråt men när hon skulle gå av bussen så viskade hon till honom att det var ok. Inget mer. Hon bara klev av.

Live to pump, pump to live
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Stranden är skönast. Att smörja in kuken i sololja när den är styv och hård. Och hålla på länge...

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 
Toppen