Onani eller inte för 15åringar

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Även omMRS Robinsson hade 2 logins varför skulle hon vilja säga saker som ta ninn oskuld och att hon e 93, då hon i denna tråden verkar vara rätt seriös...


Själv är jag helt övertygad att miss R o mia 6 är samma person som nämnts tidigare och nog råkar ha svårt att hålla isär sina inlääg, råkade visst göra bort sig lite och sen snabbt...oj varför skriver mia6 som om hon var jag.
nä med risk för påhopp nu så är min åsikt missR o mia6 är samma person och dessutom kille/man!
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Även omMRS Robinsson hade 2 logins varför skulle hon vilja säga saker som ta ninn oskuld och att hon e 93, då hon i denna tråden verkar vara rätt seriös...


Själv är jag helt övertygad att miss R o mia 6 är samma person som nämnts tidigare och nog råkar ha svårt att hålla isär sina inlääg, råkade visst göra bort sig lite och sen snabbt...oj varför skriver mia6 som om hon var jag.
nä med risk för påhopp nu så är min åsikt missR o mia6 är samma person och dessutom kille/man!

Tror jag med....

Tycker det är dags för Onanera att införa ett verifieringssystem..!
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Vad gällande förräldrar och deras hanterande utav uppfostran och det sexuella så läste jag en riktigt läsvärd artikel på nätet som behandlade ämnet. Skulle rekommendera den om jag hittar den igen. Ska se till att posta den i så fall.

Den tog upp på ett bra sätt hur man skulle hanskas med ämnet onani och prat om sex, på ett sätt som kändes att det skulle fungera bra.
 

Mrs Robinson

Ny medlem
Kön
Kvinna
Även omMRS Robinsson hade 2 logins varför skulle hon vilja säga saker som ta ninn oskuld och att hon e 93, då hon i denna tråden verkar vara rätt seriös...


Själv är jag helt övertygad att miss R o mia 6 är samma person som nämnts tidigare och nog råkar ha svårt att hålla isär sina inlääg, råkade visst göra bort sig lite och sen snabbt...oj varför skriver mia6 som om hon var jag.
nä med risk för påhopp nu så är min åsikt missR o mia6 är samma person och dessutom kille/man!

Ha ha har jag blivit man nu också? Jag vet inte men nån kanske kan förklara för mig varför jag skulle ha två användarnamn? Låter ju helt absurt.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Även omMRS Robinsson hade 2 logins varför skulle hon vilja säga saker som ta ninn oskuld och att hon e 93, då hon i denna tråden verkar vara rätt seriös...


Själv är jag helt övertygad att miss R o mia 6 är samma person som nämnts tidigare och nog råkar ha svårt att hålla isär sina inlääg, råkade visst göra bort sig lite och sen snabbt...oj varför skriver mia6 som om hon var jag.
nä med risk för påhopp nu så är min åsikt missR o mia6 är samma person och dessutom kille/man!

Ha ha har jag blivit man nu också? Jag vet inte men nån kanske kan förklara för mig varför jag skulle ha två användarnamn? Låter ju helt absurt.

Har inte poletten trillat ner hos dig än?? Alla misstänker att du och Mia6 är en och samma person, och att den personen har rört ihopa sina inlogg!

Så "Karin Granlund", gör det lätt för dig, lägg upp en bild på dig själv och med en lapp där det står "Mrs Robinson Onanera" så slipper du alla misstankar!!
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Mrs. Robinson, Om jag var i din situation skulle jag uppmuntra dottern att utforska sin kropp på egen hand och njuta av den på de sätt hon kan, och passa på att presentera det som ett mycket bättre alternativ än att hoppa i säng med någon kille.
 

Mrs Robinson

Ny medlem
Kön
Kvinna
Även omMRS Robinsson hade 2 logins varför skulle hon vilja säga saker som ta ninn oskuld och att hon e 93, då hon i denna tråden verkar vara rätt seriös...


Själv är jag helt övertygad att miss R o mia 6 är samma person som nämnts tidigare och nog råkar ha svårt att hålla isär sina inlääg, råkade visst göra bort sig lite och sen snabbt...oj varför skriver mia6 som om hon var jag.
nä med risk för påhopp nu så är min åsikt missR o mia6 är samma person och dessutom kille/man!

Ha ha har jag blivit man nu också? Jag vet inte men nån kanske kan förklara för mig varför jag skulle ha två användarnamn? Låter ju helt absurt.

Har inte poletten trillat ner hos dig än?? Alla misstänker att du och Mia6 är en och samma person, och att den personen har rört ihopa sina inlogg!

Så "Karin Granlund", gör det lätt för dig, lägg upp en bild på dig själv och med en lapp där det står "Mrs Robinson Onanera" så slipper du alla misstankar!!

Det hade du gillat va? Ledsen att behöva göra dig besviken.
 

Mrs Robinson

Ny medlem
Kön
Kvinna
Mrs. Robinson, Om jag var i din situation skulle jag uppmuntra dottern att utforska sin kropp på egen hand och njuta av den på de sätt hon kan, och passa på att presentera det som ett mycket bättre alternativ än att hoppa i säng med någon kille.

Har du några förslag på hur jag skulle göra det i lite mer konkreta termer?
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Även omMRS Robinsson hade 2 logins varför skulle hon vilja säga saker som ta ninn oskuld och att hon e 93, då hon i denna tråden verkar vara rätt seriös...


Själv är jag helt övertygad att miss R o mia 6 är samma person som nämnts tidigare och nog råkar ha svårt att hålla isär sina inlääg, råkade visst göra bort sig lite och sen snabbt...oj varför skriver mia6 som om hon var jag.
nä med risk för påhopp nu så är min åsikt missR o mia6 är samma person och dessutom kille/man!

Ha ha har jag blivit man nu också? Jag vet inte men nån kanske kan förklara för mig varför jag skulle ha två användarnamn? Låter ju helt absurt.

Har inte poletten trillat ner hos dig än?? Alla misstänker att du och Mia6 är en och samma person, och att den personen har rört ihopa sina inlogg!

Så "Karin Granlund", gör det lätt för dig, lägg upp en bild på dig själv och med en lapp där det står "Mrs Robinson Onanera" så slipper du alla misstankar!!

Det hade du gillat va? Ledsen att behöva göra dig besviken.

Du gör inte mig alls besviken, det är du som är pinsam..... Om du inte inser det, så läs lite längre tillbaka i tråden!

OM du nu tvunget ska leka med olika inlogg, sköt det för h-e lite snyggare....!
 

anna_6446

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Jag har läst längre tillbaka, men jag förstår fortfarande inte 1. varför jag skulle ljuga om vem jag är när jag ändå är helt anonym här eller 2. varför jag skulle ha flera användare, har jag en sak att säga räcker det väl med en?
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Har inte den här tråden spårat lite? Jag fattar inte mycket av vad som händer här, men något har gått väldigt fel känns det som ^^
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ursäkta, men jag tycker att Mrs Robinson verkar skärpt om än hon har lite konstiga funderingar kring dotterns sexualitet. Förstår inte varf hon skulle vara Mia vad hon nu hette. De har då inga likheter i sitt sätt att skriva...
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Ursäkta, men jag tycker att Mrs Robinson verkar skärpt om än hon har lite konstiga funderingar kring dotterns sexualitet. Förstår inte varf hon skulle vara Mia vad hon nu hette. De har då inga likheter i sitt sätt att skriva...

nähä? och du har nog missat ett o annat inlägg då
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Som förälder måste man ju ge sina ungar chans att från dess att dom blir sexuella utforska sin sexualitet. Tror att många försöker tabubelägga just döttrarnas sexualitet vilket blir helt fel ur jämställdhetssynpunkt.
Det är för sjutton dags att lyfta bort det gamla kristna budskapt om att tjejer ska skämmas för sin sexuella njutning.
Det är ju välvilligt från föräldrar som Mrs Robinsson men ofta agerar föräldrar som i ena stunden sjunger feminismens lov med andra handen överbeskyddar döttrarna och släpper pojkar fria..

Sen ska an ju se till att dom inte spelar över och utsätter sig för sjukdomar och sånt men det ska inte göras med pekpinnar och förbud. Det är förlegat
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har läst längre tillbaka, men jag förstår fortfarande inte 1. varför jag skulle ljuga om vem jag är när jag ändå är helt anonym här eller 2. varför jag skulle ha flera användare, har jag en sak att säga räcker det väl med en?


Jag tänkte på exakt samma sätt när jag var ny här, och blev förvånad när jag upptäckte att det fanns de som hade flera användare.

Jag förstår fortfarande inte varför ... men har kommit fram till att jag behöver inte förstå... de har säkert sina anledningar:oops:


När det gäller Mrs Robinson i övrigt så struntar jag i om hon är samma person med flera nick. Däremot stör det mig oerhört mycket att hon blir medlem på ona för att fördöma människor som uttrycker sin kåthet här.

Är man orolig för sina barns sexliv så kanske det vore bättre att prata om sin oro med andra oroliga föräldrar, än att sprida fördömanden över människor som uttrycker sina fantasier på ett forum som onanera[:(!]

Mia6 är femton år enligt egen uppgift. Om Mia6 och Mrs Robinson är samma, så tror jag att de är ute efter att få onanera nedstängt[:(!]

Ett forum som tillåter minderåriga är olagligt och kan stängas ned. DET stör mig.

Annars får folk ha hur många nick de vill - även om jag inte fattar varför:cool:
 

Mrs Robinson

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag har läst längre tillbaka, men jag förstår fortfarande inte 1. varför jag skulle ljuga om vem jag är när jag ändå är helt anonym här eller 2. varför jag skulle ha flera användare, har jag en sak att säga räcker det väl med en?


Jag tänkte på exakt samma sätt när jag var ny här, och blev förvånad när jag upptäckte att det fanns de som hade flera användare.

Jag förstår fortfarande inte varför ... men har kommit fram till att jag behöver inte förstå... de har säkert sina anledningar:oops:


När det gäller Mrs Robinson i övrigt så struntar jag i om hon är samma person med flera nick. Däremot stör det mig oerhört mycket att hon blir medlem på ona för att fördöma människor som uttrycker sin kåthet här.

Är man orolig för sina barns sexliv så kanske det vore bättre att prata om sin oro med andra oroliga föräldrar, än att sprida fördömanden över människor som uttrycker sina fantasier på ett forum som onanera[:(!]

Mia6 är femton år enligt egen uppgift. Om Mia6 och Mrs Robinson är samma, så tror jag att de är ute efter att få onanera nedstängt[:(!]

Ett forum som tillåter minderåriga är olagligt och kan stängas ned. DET stör mig.

Annars får folk ha hur många nick de vill - även om jag inte fattar varför:cool:

Jag vill inte fördöma er, och jag är ledsen om det är så det låter. Jag är inget helgon om det var det du trodde, men jag är orolig för min dotter, tycker det är ENORM skillnad på en tonåring som inte är myndig och på en vuxen person, men ni kanske inte håller med.
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har läst längre tillbaka, men jag förstår fortfarande inte 1. varför jag skulle ljuga om vem jag är när jag ändå är helt anonym här eller 2. varför jag skulle ha flera användare, har jag en sak att säga räcker det väl med en?


Jag tänkte på exakt samma sätt när jag var ny här, och blev förvånad när jag upptäckte att det fanns de som hade flera användare.

Jag förstår fortfarande inte varför ... men har kommit fram till att jag behöver inte förstå... de har säkert sina anledningar:oops:


När det gäller Mrs Robinson i övrigt så struntar jag i om hon är samma person med flera nick. Däremot stör det mig oerhört mycket att hon blir medlem på ona för att fördöma människor som uttrycker sin kåthet här.

Är man orolig för sina barns sexliv så kanske det vore bättre att prata om sin oro med andra oroliga föräldrar, än att sprida fördömanden över människor som uttrycker sina fantasier på ett forum som onanera[:(!]

Mia6 är femton år enligt egen uppgift. Om Mia6 och Mrs Robinson är samma, så tror jag att de är ute efter att få onanera nedstängt[:(!]

Ett forum som tillåter minderåriga är olagligt och kan stängas ned. DET stör mig.

Annars får folk ha hur många nick de vill - även om jag inte fattar varför:cool:

Jag vill inte fördöma er, och jag är ledsen om det är så det låter. Jag är inget helgon om det var det du trodde, men jag är orolig för min dotter, tycker det är ENORM skillnad på en tonåring som inte är myndig och på en vuxen person, men ni kanske inte håller med.


Du är allt annat än ett helgon! Du vill inte fördöma ändå skriver du så här till de som tänder på trosor:

Trosor är till för flickor/kvinnor för att värma och täcka, inget annat! Hoppas min dotter adrig träffar på såna som er!


Kan du berätta vad detta är om inte ett fördömande:sleep:

Det är ingen som negligerar din oro över din dotter, men kan du berätta varför du använder din dotter som alibi för att visa din avsky över kåta människor på onanera?
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag förstår inte riktigt din oro Mrs, vad är du orolig för?

Att man som 15- åring utforskar sin kropp och sexualitet på egen hand tillhör väl utvecklingen. Jag började medvetet onanera tidigare än så.

Då onani är privat och endast rörde mig så var det ju självklart inget jag pratade med mina föräldrar om och dem frågade inget. VAd menar du med att dölja det? Oftast är det ju något man gör i sin ensamhet och i diskret...
 
Toppen