Onani eller inte för 15åringar

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Du är allt annat än ett helgon! Du vill inte fördöma ändå skriver du så här till de som tänder på trosor:

Trosor är till för flickor/kvinnor för att värma och täcka, inget annat! Hoppas min dotter adrig träffar på såna som er!


Kan du berätta vad detta är om inte ett fördömande

Det är ingen som negligerar din oro över din dotter, men kan du berätta varför du använder din dotter som alibi för att visa din avsky över kåta människor på onanera?
----------------------------------------------------
Tack snäckan*L* Men nu slösar vi inte mer energi på den här dystra mäniskan.
Har full förståelse över att hon vill sin dotter väl men tyvärr får hennes sjukliga raddsla för att hon ska bli vuxen och hennes maniska skräck för mäniskor som kan förmå att njuta av sin kropp till följd att hennes dotter antinge 1. blir en hämmad och mobbad stackars tjej, eller 2. Tar helt avstånd från sin mor och rymmer hemmifrån....Och inget av detta gagnar dottern.
Förstår i alla fall inte varför man hellre visar sin inskränkthet här än att prata direkt med sin egen dotter om det som man är orolig för och vill vägleda henn i!
Så nu sätter jag mig och väntar på den skopa skit som kommer tillbaka som ett brev på posten *L*
 

Vonkan90

Ny medlem
Kön
Kvinna
Håller med de flesta här i forumet, du måste låta din dotter få bli vuxen på egen hand. Men det är bra att du bryr dig om henne, det är väldigt viktigt att hon får veta det också. Men jag tycker några här är lite för hårda mot MR, jag har också en tonårsdotter och ibland så får man panik och vill bara låsa in henne nånstans, men jag förstår såklart att det inte går eller att det skulle vara bra, men alla föräldrar har säkert upplevt att de håller på att tappa kontrollen ibland, så var inte så elaka.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Vill först be om ursäkt för att jag var lite hård i mitt tidigare uttalande men det skrevs i affekt...
Klart jag inser att syftet hos Mrs R bara är att skydda sin dotter, men även det kan bli för mycket och det tycker jag det har blivit när förälldrar ska reglera barnens rätt till onani, i alla fall när barnet trotts allt är myndig att ha sex.
Men det var inte det som upprörde mig utan tidigare utalanden som antydde att jag skulle vara en pedofil... Vet inte vad det antagandet grundar sig på, men jag försäkrar att en 35 år yngre flicka (ett barn alltså) inte är nått jag tänder sexuellt på, har nog haft kontakt med de flesta här på forummet som delar min fetisch åtminstonde någon gång och har inte heller från dem mött nått som pekar på att de skulle vara pedofiler, för det skulle ha fått mig att ta avstånd från den personen.
Man må tycka att jag är sjuk i huvvudet för min fetisch (det sitter ju trotts allt där) men för satan beskyll mig inte för så grova saker som pedofili utan grund!
Sen kan jag också försäkra Mrs R om att det fins andra syften med trosor än att bara värma och skyla, hihi har många exempel som jag skulle kunna visa dig som varken är speciellt varma eller ens döljande snarare tvärt om.
Det fins faktiskt kvinnor som inte hatar män över allt annat och som tycker om att visa det för den rätte genom bland annat sina kläder och då använder de inte landstingets trosor det lovar jag ;)
Vet att det fins män som behandlar kvinnor som skit och antar att du råkat på dem eftersom du är så restrektiv mot oss men jag försäkrar att det fins även bra ansvarskännade killar med bara ärliga avsikter, släpp fram dem (oss *L*) och du kommer att se att inte alla är genomruttna.

Krama varandra! /TG
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag har läst längre tillbaka, men jag förstår fortfarande inte 1. varför jag skulle ljuga om vem jag är när jag ändå är helt anonym här eller 2. varför jag skulle ha flera användare, har jag en sak att säga räcker det väl med en?

Haha, skärpning karl! Så Mrs Robinson, Mia6 och anna_6446 är alla samma karl? Hahaa, totalförvirrat, schizofrent... *L* :D:D:D
 

Jayde

Ny medlem
Kön
Man
Det ser ut som att Mrs Robinson är modern och Mia6 är dottern. Dock har nog modern blandat ihop inloggningarna så hon råkat skriva från dotterns användare och sedan från sin egen.

Hänvisar till Kvinnlig Onani > Många frågor till tjejer, där "Mia6" skrivit att hon är född 93. Kan missta mig men vore det sant känns det anigen humoristiskt. :)
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Det ser ut som att Mrs Robinson är modern och Mia6 är dottern. Dock har nog modern blandat ihop inloggningarna så hon råkat skriva från dotterns användare och sedan från sin egen.

Hänvisar till Kvinnlig Onani > Många frågor till tjejer, där "Mia6" skrivit att hon är född 93. Kan missta mig men vore det sant känns det anigen humoristiskt. :)

Dra den om trollen också....
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
SNÄLLA, Mrs Robinson. Om du inte medvetet är Mrs Robinson och Mia6. Ta gjärna en titt där man loggar in och kolla om båda användarnamnen finns där.
Och du Mia6. Om du är en person som tillhör Mrs Robinsons familj så bör du nog tänka på vad du skriver. Det kan annanrs bli lite pinsamt för er. Sen om jag inte har fattat fel så är du minderårig...
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Mrs Robinson är nog riktig tror jag, sen kan ju Mia6 vara en produkt från mrs Robinson för att testa oss, men att det gick galet vid inloggningen nån gång...
 

dagdröm

Ny medlem
Ålder
45
Kön
Man
Men herregud människa, sluta snoka i din dotters privatliv! Att onanera är det mest naturliga man kan göra! Du borde skämmas!
 

qwer

Medlem
Kön
Man
Det är ju mer än uppenbart att åtminstonne Mrs Robinson, Mia6 och anna_6446 är samma person och jag vågar sätta en femma på att det är en femtonårig kille och inget annat. Moddarna skulle kanske stänga deras konton och Admin borde fundera på ett bättre system för att verifiera användare.

Hursomhelst var denna tråd bland det roligaste och mest schizofrena jag läst på länge, jag skattade så jag fick tårar över Mrs Robinson/Mia6/anna_6446:s gränslöst talanglösa försök att trolla med kontona :D:D:D:D
 

Ubbe

Ny medlem
Kön
Man
När började du själv onanera? Varför fråga andra när man kan gå till sig själv, hon brås väl på dig antar jag?
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är ju mer än uppenbart att åtminstonne Mrs Robinson, Mia6 och anna_6446 är samma person och jag vågar sätta en femma på att det är en femtonårig kille och inget annat. Moddarna skulle kanske stänga deras konton och Admin borde fundera på ett bättre system för att verifiera användare.

Hursomhelst var denna tråd bland det roligaste och mest schizofrena jag läst på länge, jag skattade så jag fick tårar över Mrs Robinson/Mia6/anna_6446:s gränslöst talanglösa försök att trolla med kontona :D:D:D:D

Nog så sant så sant
kontot mia6 har hon stäng och kontona Mrs Robinson och Anna-6446 var här inne sista gången samma dag 29/7 tror jag det var, nog ingen slump:D
ja ja verkar som vi inte behöver läsa mer strunt från honom nu om han inte startar ytterligare ett konto[^]
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Jag var nog rätt ung.. kanske 11-12 år när jag började.
Klart jag aldrig har berättat det för mina föräldrar, varför skulle man det?

Bara för att man börjar onanera tidigt betyder ju inte det att man vill ligga med första bästa kille.

Tvärtom är det ju bra att man övar på vad som känns skönt INNAN man har sex så att man vet hur man vill ha det.

Tycker nog du kan lämna din dotter ifred när det gäller onani,
men prata gärna med henne om sex och hur man skyddar sig :)

11-12år är väl inte ungt att börja onanera på .... 85% av alla människor börjar onanera vid den åldern.
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Hej jag är en bekymrad förälder till en 15-årig dotter. Jag undrar först och främst när ni tjejer här på forumet började onanera och hur ofta det sker och även hur ni gör/gjorde för att dölja det för era föräldrar. Tacksam för svar.

Kan verkligen någon vara sååå gammalmodig och naiv, att tro hennes en 15årig tjej inte pillar på hennes mus? Börjar nästan misstänka att fråge-ställaren är en kille i verkligenheten!
 
Toppen