Onani-rekord? Vad ligger det på?

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Är relativt ny här, så därför vet jag inte om det finns en befintligt tråd kring detta på forumet. Det jag undrar är vad ni har för rekord i antalet onanistunder inklusive orgasm under ett dygn. Träffade på en snubbe som påstod sig ha 27 ggr som rekord. Låter för mig otroligt, men om det är sant så är han ju givetvis någon som är värd en hel del aktning. Själv har jag 12 ggr under knappa 24 timmar. Sista gångerna kom det inte många droppar.

Runka e livet!
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan tyvärr inte det officiella rekordet men mitt ligger i alla fall på blygsamma 5 gånger. Efter det var jag helt slut i såväl handen som kuken.

Masturbation for Salvation
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
I unga år, när man var hemma sjuk från plugget..
(fanns inga tv-spel, datorer, tre kanaler på TV, som visade UR på dan)
så roade jag mig med att se hur många gånger jag kunde komma:
Det blev inte mer än 12x på en dag.
Idag skulle jag max palla 3-4 kanske.
Tips håll vapnet torrt, möjligen olja, å rent, annars gör det ont..





Smisk! känslan som sitter i
 

FlipFlops

Medlem
Kön
Man
kommer inte ihåg hur många ggr som max.. kanske 8.. förra helgen blev det i allafall 6 ggr..
 
N

Nippe -LÅST-

Gäst
ja har säkerligen klarat över 10 på en dag... runka bör man annars dör man
 

choce

Ny medlem
Kön
Man
vet inte om det är sant med en polare har sagt
att runkat så mycket att han fick skavsår[:eek:)]
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Skulle väl tippa på fem.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

petterswe

Ny medlem
Kön
Man
ståfräsen! jag tycker 12 gången är skitmycket! grattis :)har bara klarat 5 på en dag, men å andra sidan kan jag suga min egen kuk.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by petterswe

ståfräsen! jag tycker 12 gången är skitmycket! grattis :)har bara klarat 5 på en dag, men å andra sidan kan jag suga min egen kuk.

Jag har också sprutat 12 ggr på en dag (dygn), men de sista gångerna kom det inte så mycket... Och nej, jag kan inte suga minn egen kuk (det får någon annan göra ;))
 

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Kanon, att det finns så pass många som tycker att en kanske två ggr/dag är på tok för lite. Tilläggas bör att när jag slog personligt rekord var jag i övre tonåren. Nu ca 10 år senare har jag bara kunnat pressa mig till fyra ggr under ett dygn.

Runka e livet!
 
Kön
Man
Det var länge sen jag satte mitt rekord. Jag kommer inte riktigt ihåg exakt siffra men har för mig att det var 8 gånger.

Skavsår hade jag ofta förr när jag runkade mycket. Men på den tiden var det ingen ovanlighet med ca 5 ggr per dag.
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Fem eller sex gånger är väl mitt rekord, mindre imponerande antar jag.

Men i sängen håller jag mig. Jag menar när jag är med en kvinna. Det är inte så jäkla noga med orgasm. Det viktigaste är att ha det skönt, och det får man om man ligger "nära".
 

joakims6

Ny medlem
Kön
Man
Jag har haft sex med ett ex. 9ggr under ett dygn.. hade nog klarat av någon gång till. Men inte hon, hon kände sig lite "sliten" på ett visst ställe:oops:.
 

Nowaysis

Medlem
Kön
Man
Eftersom ett dygn gärna kan innefatta en sömnperiod, går det ju att få ihop rätt stora siffror om man runkar några gånger på eftermiddagen och kvällen, och sen några gånger på förmiddagen efter att ha sovit. Men om man ska orka med allt utan att sova mellan, tror jag det blir lite jobbigare.
 
Kön
Man
Ja jag håller med dig! Ett onanirekord som är att tala om är inom en begränsad tidsperiod.

Mitt rekord på 8 ggr är utan att sova mellan "försöken".

Det var kul att testa att ha ett rekord men nu när jag blivit äldre så är det inte viktigt. Hvudsaken är att man har skönt!
 
Toppen