Onani-rekord? Vad ligger det på?

Nowaysis

Medlem
Kön
Man
Det vore kul att testa hur många gånger man verkligen orkar. Men det kräver ju att man inte runkar på lite drygt ett dygn i förväg, så man inte är så sliten, och dessutom att mna tar sig vöer den där avtändningen som komemr efter en orgasm. Känns som lite för mycket jobb för att bry sig om, och särskilt som det ändå brukar bli tre fyra gånger om dagen under intensiva perioder av sysslolöshet.
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Ett annat rektord jag har är 20 fullbordade samlag under 48 timmar med sprut för mig och orgasm för henne. Den helgen vill jag uppleva igen
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Älskar själv att edga så siktar på att hålla på länge, har nog maxat på en dag med ett långt pass på ca 6 timmar sedan avbrott för att ladda om några timmar, sedan ett kortare rinkpass på ca 2h. Då blir man ganska öm och svullen efteråt, en underbar känsla. Självklart så blir det små pausar emellan.

Kanske testa någon gång att fokusera på antalet istället, men är nog inte min grej.:)
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Föredrar också lång runk, minst 2-3timmar. Men när jag var yngre så ville jag prova hur många gånger jag kunde på en dag. 9 gånger blev det
 

Sunilson

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
I tonåren runkade jag vissa dagar kanske 6-7 gånger. Speciellt på helgerna då man satt till småtimmarna och runkade i cam eller sexchattar. Rekord på ett dygn är nog 12-13 gånger med sömn emellan.

Senaste 10 åren eller så, så runkar jag hellre längre stunder. Kanske 3-4 timmar. Speciellt om man hittar nån att chatta med. Även med sexet är det så. Förr så blev det många korta knull och nu blir det färre men längre :giggle:
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
När jag var ung fanns det bara hällristningar att smygtitta på :unsure: .. dom vart inget vidare .. tror mitt runkrekord var 3-4 ggr under en dag i 16-årsåldern.. (nu snackas det om sperma-stölder på nyheterna...:alien:).
 
Toppen