Oskuldernas tid?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det här är ju nu bara en killgissning. Men jag tror det kan beror på att så många lever sina liv online och via text på olika sociala mediet och plattformar (även jag gör det). På ett sätt är vi mer sociala än någonsin, men på ett annat så är vi inte vana att träffa människor.

Så mycket av mina sexupplevelser genom livet har varit i sociala samanhang där saker bara "händer". En tjej man umgåtts med lite och sen strular med på en fest etc. Men det är ändå en relation som byggts upp mellan oss. Jag tror inte ungdomar idag lever på samma vis. Spontana möten med personer existerar inte heller på samma vis då du umgås och planerar i den bubbla som du lever i...utan just spontan möten.

Träffas man inte så kan det inte bli någon riktig sex, helt klart

Sen ger dajting apparna så oändligt med möjligheter
Samtidigt som det råder typ 99 till 1 ratio på dem..... allt för att hålla kvar betalande medlemmar

Sen gör sociala medier oss osäkra om vårt utseende
Inte ens influenser ser ut så i r l....

Gå ut bland andra
Träffas
Drick lite alkohol?
Strula

Som vis man som har varit med, gå till gymmet, klubben what ever
Men prata med folk...
Ge lagom komplimanger
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Träffas man inte så kan det inte bli någon riktig sex, helt klart

Sen ger dajting apparna så oändligt med möjligheter
Samtidigt som det råder typ 99 till 1 ratio på dem..... allt för att hålla kvar betalande medlemmar

Sen gör sociala medier oss osäkra om vårt utseende
Inte ens influenser ser ut så i r l....

Gå ut bland andra
Träffas
Drick lite alkohol?
Strula

Som vis man som har varit med, gå till gymmet, klubben what ever
Men prata med folk...
Ge lagom komplimanger
Håller också med dig, men byter ut ordet 'lite' till 'inte' i din uppmaning om alkohol. Allting blir så mkt bättre då.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det blir väl bättre om man väntar med någon man tycker om stället för att bara få det gjort. Det först jag fick ut något av var jag 21år även om jag inte var oskuld så upptäckte jag det stora med kärlek och sex. In ut skjuta sprut är inte mycket att ha.
 
Toppen