Påkommen

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
som ny på forumen får man väl börja bidra lite då.
Jag ska berätta om en pinsamm sak som hände när jag var i 15 årsåldern.
Jag låg i mitt rum helt naken på sängen med en porrblaska framför ansiktet o runkade, morsan o en väninna satt hemma o drack vin! plötsligt öppnas min sovrumsdörr och där står både morsan o hennes väninna Eva.
kan väl tilläggas att jag tänder ordentligt när jag vet risken finns att bli upptäckt men innerst inne vill man ju inte det ändå och då ville jag det absolut inte längre...har en del liknande episoder i mitt liv.
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
morsan sa men vad gör du?? (förvånad) medans hennes vännina bara sa det ser du väl? låt han vara så fnittrade dom lite förmodligen av lite berusning efter vinet.sen sa morsan flåt och att dom bara skulle gå över till eva en stund men kommer snart igen. jag bara låg o blev rödare o rödare tills dom stängde dörren:oops:
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
nä faktiskt inga komentarer men morsan har ju sett mig fler ggr. börja låta som man e dum i huvudet nu men som jag sagt innan gillar jag när spänningen finns att man kan bli upptäckt men konstigt nog skäms man alltid lika mycket när man blir det
 

NIVOZE

Ny medlem
Kön
Man
jag satt och runkade på toaletten när min sambo kom in .....jag hörde henne komma men jag slutade inte
exebtionist
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
första gångnen man sprang på henne dagen efter var pinsamm men sen rann det bort bara.hon tog det ju ändå rätt bra.
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
ja det ska jag väl inte klaga på, tur e väl det. tänk om hon ställt till en jä--a scen då hade det varit ännu mer pinsammt
 
Kön
Man
Ja du Sprutkillen.
Att ligga hemma sprittsprångandes naken i sin säng och runka medans morsan och henne vännina är där verkar ju vara en högriskchans att bli påkommen på.
Beundrar ditt mod[}:)].
Hade själv [:cool:] på sin höjd gått in på toa, med låst dörr.
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Nä. nu är detta ganska många år sedan men visst fick man ett lite skevt leende när hon var hemma o hälsade på osv, då var det nästan mer pinsammt, men som sagt jag gillar när spänningen finns att nån kan komma på en.
Gillar det Novice skrev i nått föregående inlägg, gjort liknade själv.:p
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Ja du Sprutkillen.
Att ligga hemma sprittsprångandes naken i sin säng och runka medans morsan och henne vännina är där verkar ju vara en högriskchans att bli påkommen på.
Beundrar ditt mod[}:)].
Hade själv [:cool:] på sin höjd gått in på toa, med låst dörr.
Javisst är det lite av högrisk men låg ju på mitt rum men jag var nog säker på att ingen skulle komma,så fel jag hade:oops: först kom dom o såg,sen "kom" jag:D
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Det här har jag inte själv varit med om det var en kollega till mig som berättade det och det här var ett antal år sedan.
Det skedde på mitt arbete som jag hade då.
Min kollega behövde gå på toaletten och döm om hans förvåning när han öppnade toa-dörren , där satt nämligen vår chef med dolmen i handen och drog för fullt och han hade glömt en viktig sak.
Låsa Dörren !
Snacka om ridå.Min kollega stängde dörren och jag vet inte vem det var mest pinsamt för.
Till slut så vågade sig chefen ut från toaletten och pratade med kollegan och sa att han inte fick säga detta till någon,det var ett stort företag och han hade många anställda under sig.

Eftersom jag vet detta så kunde min kollega inte hålla käften.

Pinsamt och jag lider med min FD Chef/brumbrum
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
ja fy fad hemskt. min lilla överaskning är ju rena barnleken i jämförelse ju, nog värst för chefen där.
 
S

stiina [stängd på egen begäran]

Gäst
som ny på forumen får man väl börja bidra lite då.
Jag ska berätta om en pinsamm sak som hände när jag var i 15 årsåldern.
Jag låg i mitt rum helt naken på sängen med en porrblaska framför ansiktet o runkade, morsan o en väninna satt hemma o drack vin! plötsligt öppnas min sovrumsdörr och där står både morsan o hennes väninna Eva.
kan väl tilläggas att jag tänder ordentligt när jag vet risken finns att bli upptäckt men innerst inne vill man ju inte det ändå och då ville jag det absolut inte längre...har en del liknande episoder i mitt liv.


Jag råkade ut för en liknande sak, och det var ju inte alls roligt. Jag var väl runt 16-17 år och inget lås på dörren till mitt rum. Jag och min dåvarande pojkvän hade d lite mysigt, vi hade gjort de i mitt rum flera gånger tidigare fast kört sked för d mesta då, om nån skulle komma in. Men den här gången körde vi den vanliga, klassiska ställningen å mitt i allt kliver min mamma in å tittar på oss, väntar en stund, och säger till slut "Men hallå! Va gör ni?" Stänger dörren igen å går.
Usch... d va inge kul...:oops:
 
Toppen