Påkommen

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
hehe,förstår det var riktigt pinsammt, men jag hade nog hellre blivit påkommen när jag har sex med en tjej än som när jag låg där helt naken med min styva i handen o kolla i p-tidning. Stiina! var ni helt nakna eller täcke på?
 

LillPer

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
Jag tror alla föräldrar vet att deras grabbar/tjejer gör det. Har blivit påkommen många gånger utan att det lätt till något. Dom har ju oxå varit unga så dom vet hur det är.
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
jo det har du säkert rätt i men det blir ju inte så mycket mindre pinsammt för det tycker jag... säger dom inget till dig ?
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
det låter ganska upphettsande det du berättade först men förstår dilemmat av att bli påkommen så , även av morsans väninna, kan tänka mig dom pratade en del om det haha
Har själv blivit påkommen så jag vet hur det känns men det är jävligt upphettsande innan då man vet att det kan ske att man blir påkommen.
 

CLASSOF82

Ny medlem
Kön
Man
Ja lite som sprutkillen... Det är spännade när man vet att man kan blir påkommen, fast ja råkade ut för en pinsam sak när jag var femton år och kom hem från en polare och min morsa & farsa pippar för fullt i köket...
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja lite som sprutkillen... Det är spännade när man vet att man kan blir påkommen, fast ja råkade ut för en pinsam sak när jag var femton år och kom hem från en polare och min morsa & farsa pippar för fullt i köket...

Det kan jag tänka mig är nästan ännu värre, om dom då också råkar se att man kom på dom.huuaaa
 
T

Tucas

Gäst
Ja lite som sprutkillen... Det är spännade när man vet att man kan blir påkommen, fast ja råkade ut för en pinsam sak när jag var femton år och kom hem från en polare och min morsa & farsa pippar för fullt i köket...

Shit, antar du hade äckliga tankar länge därefter ?
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Ja du Sprutkillen.
Att ligga hemma sprittsprångandes naken i sin säng och runka medans morsan och henne vännina är där verkar ju vara en högriskchans att bli påkommen på.
Beundrar ditt mod[}:)].
Hade själv [:cool:] på sin höjd gått in på toa, med låst dörr.
hehe tråkmåns där, livet ska ju vara lite riskfyllt;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kan nog bara instämma.
man blir ju så härligt extra "pirrig" i kroppen när man vet att det kan hända nu att jag blir upptäckt.:p
 
Toppen