Porrtidningsköp och runk vi minns!

Cumbaths

Välbekant medlem
För oss som köpte och runkade till porrtidningar innan internet helt tog över: Tänkte att det kunde vara intressant att starta en tråd där man kan dela erfarenheter om speciellt minnesvärda tidningsinköp och runkstunderna man hade då.




Lisa Lipps har under årens lopp blivit ett av mina Topp 10 mest återkommande runkobjekt. Jag stiftade först bekantskap Lisa när jag köpte det då senaste numret av Color Climax.Bara att jag såg omslaget på hyllan den dagen fötrollade mig helt......och jag var bara tvungen att ha det. Jag kan fortfarande känna en antydan av samma spänning som jag kände när jag skyndade mig tillbaka till min studenthem med den tidningen (+ några andra Rodox, Mayfair och Lui om jag kommer ihåg rätt) under armen. Jag minns att jag bara inte kunde vänta med att få klä av mig naken och "inspektera" mina inköp mera noggrant!

Och jag blev inte besviken! Jag var i tidigs 20-årsåldern och hade då trots allt runkat regelbundet under det senaste decenniet och hade sakta men säkert börjat övergå från soft- till hardcore. Ändå var det som om det gick en elektrisk stöt genom mig när jag såg Lisa. Jag kunde helt enkelt inte fatta att en kvinna kunde framkalla den nivån av kåthet som Lisa gjorde i det setet. Det var något med hennes vulgära attityd, obscent stora bröst och läderutstyrsel kombinerat med hennes blonderade hår och sårbarhet när hon tog kuken på alla upptänkliga sätt, som gjorde mig helt galen av upphetsning! Gode gud vad jag onanerade för henne! Tack och lov var inte mina lägenhetskamrater hemma eftersom jag knappt kunde kontrollera mina djuriska luststön när jag runkade min upphetsade erektion till en minnesvärd (och väldigt kladdig) första orgasm för Lisa!

På den tiden var detta dock inget hinder för fortsatt runkade så efter ett tag var jag igång igen. Jag var som i trance och onanerade som ett djur ända in på småtimmarna. Det blev några kåta orgasmer till och ganska mycket sperma ända tills dess att jag var helt utmattad och torrlagd. Först straxt innan jag somnade lyckligt kom jag att tänka på de andra tidningarna som jag hade köpt vid samma tillfälle och som fortfarande låg oöppnade



Dom var helt underbara dom med och ledde till många sköna onanistunder men det är en annan historia!
 
Last edited:

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja dom finns bevarade i skönt minne. Paff, Paff, Raff, Cocktail och enstaka Playboy. Vi fick dem av
min kompis storebror när vi var 12-13 typ. Senare köpte man dom själv i de små tobaks affärerna
på söder i Stockholm. Speciella minnet var första gången vi såg en tjej från Tyskland med helrakad
fitta. Den syntes i minsta detalj och va vi runkade till henne. Detta var också innan alla kontakt sidorna
på internet fanns. Då fanns annonser i tidningarna. Tjejerna var mest prostituerade vad jag minns
men många annonser efter tjejer fanns det. Jag hade så klart annons och fick napp på en Ingrid.
Hon var äldre än jag och det är hon som är undersköterskan jag skriver om under "På ålderdomshemmet."
Hon var go och knulla med med lite blyg. Härliga minnen.
 

gmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Underbart! Har du sparat tidningar?
Borde bli morgondagens antikviteter :)
Kanske dags att ta med samlingen till nästa säsong av Antikrundan? ;)
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Ett av mina bästa porr/runkminnen var i slutet av nittiotalet (innan internetporren tog över från fysiska tidningar för min ”inspiration”) när jag köpte ett exemplar av Private på en flygplats i USA innan jag åkte på en lång och mödosam transatlantisk flygresa hem.

Visst tjejen på skyddsomslaget verkade helt ok men det var bilden på inner omslaget med den heltunderbara Marcela Miscla (AKA Jessika, Heidi) med en mycket stor penis i munnen som totalt fångade mig!


Det var förstås omöjligt att inte ta en snabb titt under flygningen Resten av resan var en plåga - jag längtade så efter att få komma hem och "läsa" mitt senaste inköp!



Jag var helt utmattad när till sist klev in genom dörren men ändå fast besluten att onanera och jag tillbringade en timme med att njuta av hennes knullset. Precis som med Lisa Lipps så var det bara något som stämde 100% med Marcela: käderna, frisyren (mmm...det där hårbandet!), hennes oskuldsfullhert blandat med den där kaxiga blicken, hennes lite mulliga kropp som kunde ta dubbla kukar i alla möjliga och omöjliga ställningar. Jag var helt enkelt nära att spricka av kåthet. Det var inget val - jag var helt enkelt tvungen att runka!



Det hela slutade med en av de mest intensiva orgasmer jag någonsin haft utanför verkligt samlag när jag kom till den allra sista bilden när hon stirrar direkt in i kameran med ansiktet och munnen full av sperma och ser så glad och nöjd ut med de två kukarna som kladdat ner henne tydilgt synliga!



Jag har återvänt till det här setet många, många gånger. Men första gången var, som man säger, den bästa!
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Jag är säkert lite pervers,eller?
Kommer ihåg en porrtidning från min ungdom, 50 år sedan.
Kommer ihåg att jag skickade efter p-tidningar på en annons i någon ”herrtidning”.
Där kommer jag ihåg speciellt en, där en man med ganska stor kuk och en kvinna knullade och hon sög honom. Det hela utspelade sig på en bondgård. På nästa sida, några sidor in, var det så att kvinnan höll upp en höna och mannen stod med kuken beredd. På nästa sida hade han stoppat in kuken i hönans anal. Drog sedan ut och sprutet kom över hela hönan. Det var ju stillbilder så jag vet inte riktigt hur det gick till. Kommer dock ihåg att jag blev jävligt kåt av bilderna och tror jag sprutade det längsta och skönaste jag gjort dittills.
Är kanske lite perverst men det är mitt minne av den tidningen.
 
Toppen