Porrtidningsköp och runk vi minns!

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det var med Ed Powers det.
Exakt den där scenen, hon gjorde inget mer sånt där va? Vi hade inte TV1000 hemma så man fick se den i såndär inverterad färg. Så var lite osäker på om det var Ylva eller någon annan. Sen såg jag ju inte alla Tusen och en Natt så hon kanske gjorde mer snusk som jag aldrig såg dock...
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Mmmm…jag har svårt att släppa Young and Nasty Magazine!



Till en början så trodde jag att hela tidningen skulle vara tillägnad Sarah och blev positivt överraskad av att de var också var fulla med andra godingar - en del som jag kände till sedan tidigare men också en hel del nya trevliga bekantskaper. Att tex Lisa Lipps var på omslaget på ett senare nummer gjorde mig inte direkt mindre intresserad av att införskaffa det - Lisa och jag hade ju "historia" om man säger så:):
Thread 'Porrtidningsköp och runk vi minns!'
https://www.onanera.se/threads/porrtidningsköp-och-runk-vi-minns.322200/
Att få se Lisas vulgära kropp bli ordentligt påsatt i gymmet av Peter North var minst lika upphetsande som hennes ser Color Climax.



Och att sedan i samma nummer finna den ljuvliga Dominique Simone som jag alltid fann väldigt trevlig att runka för, gjorde ju bara mig och min penis ännu lyckligare…



…även fast hon också ledde tankarna till en pinsam händelse som jag redogjort för tidigare men som numera mest var lätt upphetsande:
https://www.onanera.se/threads/ljuva-studentminnen.322197/post-423234

Men det var första mötet med Tina Tyler, som bjöds på en rejäl omgång av Sean Michaels och TT Boy, som var det verkligs fyndet! .



Som det ofta var när man helt fängslades av en ny flicka var det svårt att definiera exakt vad det var med hennes skönhet som just den här kvällen fick mig att släppa allt (utom min penis). Henne korta, mörka hår - hennes intensiva blick - hennes vältalare fitta- hur vacker hon var när hennes ansikte formades av de två stora kukarna. Det som verkligen lyfte detta bildset var hur mycket av fokus som låg på Tinas avsugningar. Vissa modeller blir om möjligt bara ännu vackrare med munnen full av kuk och här presenterades bild efter bild med Tinas läppar runt Seans’ stenhårda stånd. Och det gjorde mig så kåt, så kåt!! Gode gud vad jag runkade för Tina!



Det som gjorde detta nummer och denna sittning till ett särskilt minnesvärt tillfälle var följande: Detta var under en av mia riktigt långa, utdragna runkkvällar då jag hade laddat upp med en packe tidningar, glidmedel, toapapper och en flaska vin och onanerat timme efter timme samtidigt som en film gick i bakgrunden. (Tänk att man kunde behålla stånd och att man lyckades hålla tillbaka sprutet så länge! Betydligt svårare idag)



När jag såg Tina föra upp halsen på en champagneflaska i sin vagina så mognade en idé, som jag hade lekt med tidigare, att göra något speciellt av sprutet. När kåtheten och vällusten för Tina till sist blev för intensiv och jag runkade mig själv förbi orgasmens gräns så stoppade jag utlösningen genom att klämma åt förhuden vid ollonet. På så vis kunde jag släppa ned det mesta av satsen ned I det halvfulla vinglaset som jag sedan svepte med liderligt välbehag. Mmm… jag kände mig riktigt obscen då!

Jag kan dock inte ta på mig äran för att ha kommit på denna variant och gissa vem som hade inspirerat mig?

Rätt gissat: Sarah Youngs lystna sörplande på sin egenkomponerade sperma-spritzer! Den här gången var det i Private. Gode gud vilken glädje och inspiration denna ljuvligt sexiga och hämningslösa hora har bidragit under årens lopp!!

(Innan ni börjar PM:a mig med vinprovnings-skämt så förekommer jag er: ”Hmm…intressant bouquet! Jag känner smaken av…eh… sommarblommor, hallon, citron och…och…hmm…sädesvätska!”):LOL::LOL::LOL:
 
Last edited:

alex

Välbekant medlem
Kön
Man

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Men hallå grabbar, vi tjejer kanske minns porrtidningar också :)
Älskade o läsa dom, inte alltid bara för allt naket utan också för andra bra reportage också.
Roligast var nog när folk kom hem till oss, som inte kände mamma o pappa så bra. Fanns porrtidningar hemma, som låg lite här o där. Som vilka tidningar som helst.
Speciellt kul om jag hade nya kompis med hem. Då fick dom ju läsa porrtidningar fritt o öppet :). Kanske inte konstigt att mina killkompisar gillade o vara hemma hos oss:).
det var nog för dig dom gillade att vara hos er :p
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Jag har tidigare i tråden betonat vikten som Hustler spelade för mig för att överbrygga gapet mellan soft- och hardcore:

Inlägg i diskussionen 'Porrtidningsköp och runk vi minns!'

Eftersom jag till en början inte var riktigt redo att till fullo uppskatta explicit sexuellt innehåll, hjälpte Larry Flynts flaggskepp mig ändå att så sakteliga vidga mina vyer och jag började därför spåra alla nummer jag kunde finna loppisar och tidningsantikvariat. Vid ett sådant tillfälle hittade jag decembernumret 1986 med den brasilianska superstjärnan Elle Rio på framsidan Jag fastnade omedelbart för denna Latinas skönhet och klass (den där pälsrocken mot hennes nakna kropp såg helt vansinnigt upphetsande ut!) och när jag äntligen kom hem för att avnjuta resten....



.... blev jag ännu mer imponerad. Jag var så glad över att en kvinnas skönhet kunde presenteras på detta sätt och att jag hade turen att ta in allt. Min oskuldsfulla tonårspenis bultade vilt av ungdomlig lust när jag bläddrade igenom hennes set gång på gång. Inte minst utviket där hennes vackra blodröda läppar imiterade blygdläpparna i hennes vidöppna fitta, blev orsaken till flera sköna orgasmer!

Senare, när jag helt hade passerat tröskeln till hårdporrens underbara värld, insåg jag till min glädje att Elle hade en lång och lysande h/c-karriär bakom sig och här vill jag särskilt framhålla en Swedish Erotica-rulle som jag införskaffade när jag flyttade hemifrån:


https://xhamster.com/videos/se-vol-98-featuring-elle-rio-bsd-1480845


Mmm…så många timmar av härligt, hämningslöst runkande man ägnade åt att titta på Elles knulläventyr!

Men mest av allt värdesatte jag hennes medverkan i Color Climax och Foxy Lady :



Elles glupska sexualitet och glödheta latinska karisma har inte förlorat någon av sin inverkan på mig och även om håriga fittor inte står högst upp på min lista över önskvärda kvinnliga egenskaper, är jag mer än villig att göra ett undantag för Elle! Gode gud, hennes djupa skönhet är nästan för mycket att ta in!

Inte konstigt att jag kunde tillägna henne ”temakvällar” när jag var yngre, då jag uteslutande fokuserade på en flicka som jag runkade för och hade alla tidningarna med henne uppslagna samtidigt som filmen spelade i bakgrunden. Hur mycket sperma har jag inte spillt till henne under årens lopp!
 
Last edited:

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Sköna bilder, särkilt den sista serien där Elle njuter av två kukar. Härlig avslutning med hård kuk mot gapande mun och rinnande sperma.
 

Adde75

Aktiv medlem
Inget köp jag minns men kommer ihåg när jag hitta morsans porrtidningar i hennes sängbord. Vissa små svartvita pocket typ, sen va de några Rapport, men dom bästa va dom färgtryckta med glansiga sidor, kändes väldigt påkostat. Bläddra och runka i dom under flera år, ett härligt minne
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns att jag gillade Aktuell Rapport Pocket. Många sköna runk till berättelser där man själv skapade fantasibilder. Senare tid skickade jag efter pocketböcker Penthouse Forum, Letters to Penthouse. Idag kan jag sakna en riktigt snuskig pappersbok att läsa när jag ligger och solar.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns att jag gillade Aktuell Rapport Pocket. Många sköna runk till berättelser där man själv skapade fantasibilder. Senare tid skickade jag efter pocketböcker Penthouse Forum, Letters to Penthouse. Idag kan jag sakna en riktigt snuskig pappersbok att läsa när jag ligger och solar.
Håller verkligen med att det skulle vara härligt att läsa uppkåtande porrlitteratur. Nån som har nåt bra förslag?
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag köpte Aktuell rapport,Lektyr,Fib,Cats.Har några kvar.Jag började i tonåren med att kolla i mina föräldrars.Sedan började jag att köpa egna i 15 års ålder.Jag prenumererade i perioder ,när jag bodde hemma hos föräldrarna.Jäkkar vad man runkade på den tiden.
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag köpte Aktuell rapport,Lektyr,Fib,Cats.Har några kvar.Jag började i tonåren med att kolla i mina föräldrars.Sedan började jag att köpa egna i 15 års ålder.Jag prenumererade i perioder ,när jag bodde hemma hos föräldrarna.Jäkkar vad man runkade på den tiden.
Mmm så härligt mmm det kommer man ihåg så väl … mycket njutning och runk
 

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Började också med Aktuell Rapport, Fib Aktuellt, Lektyr, Cats, Svenska Hustler. Hittade så småningon lite hårdare saker som Private, Pirate, Triple X, Rodox, Color Climax med fler. Köpte i kiosk och sedan i renodlade porrbutiker.

Hade allt i en låda längst ner i skrivbordet hemma på mitt pojkrum, bara att ta fram när kuken skulle runkas. Synd att jag inte har sparat dem...
 
Last edited:

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Började också med Aktuell Rapport, Fib Aktuellt, Lektyr, Cats, Svenska Hustler. Hittade så småningon lite hårdare saker som Private, Pirate, Triple X, Rodox, Color Climax med fler. Köpte i kiosk och sedan i renodlade porrbutiker.

Hade allt i en låda längst ner i skrivbordet hemma på mitt pojkrum, bara att ta fram när kuken skulle runkas. Synd att jag inte har sparat dem...
Jag har köpt i efterhand .En del sparade .Kollar nu i en aktuell rapport
 

VadstenaBi58

Aktiv medlem
Kön
Man
Hemma i Motala fanns en varuautomat med porrtidningar. Top Hat bland annat.
Jag hade en kompis vars farsa drev en liten tobaksbutik. Han tog hem porrtidningar och hade en hel koffert full. Där lånade jag tidningar med lesbiskt och svenska sexnoveller. H:son tidningar var på svenska och hade många upphetsande texter. Runkade mig skinnflådd till de tidningarna.
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Jag minns inte exakt hur det kom sig att jag hittade dit men på 90-talet låg det ett antikvariat/second-hand butik på Timmermansgatan nära Hornsgatan där det det idag finns en zoo-affär i samma lokaler.

I ett av rummen fanns det ett par tre backar med porrtidningar -mestadels ganska blekt urval av Fibban , Lektyr och Aktuell Rapport (dock generellt i ganska gott skick) men också en del lite mer spännande titlar. Det var löjligt billigt: 5-10 kr styck och det var nog huvudanledningen att man gick dit som fattig men porrberoende student. Minns att fanns en lapp uppsatt som meddelade att ”Hardcore finns bakom disken” men dit vågade jag mig aldrig.

Innehavaren var en butter kvinna i 50-60 åtsåldern som brukade smyga omkring misstänksamt i närheten medan man browsade vilket ledde till att bläddrandet inskränkte sig till ett minimum. Man fick helt enkelt gå efter omslagen vilket ledde till en hel del missar men också några riktigt bra köp. Några av de bättre titlarna jag hittade var nummer av amerikanska Club och Bust Out.



När jag väl insåg att Lisa Lipps var med i Club numret fick jag bråttom hemåt eftersom hon, då som nu, var ett av mina absoluta favoritrunkobjekt. Att sedan just detta set visade sig vara en av de allra bästa solobildserierna med min runkdrottning Lisa var ju bara ytterligare en lycklig slump. De där glasögonen, det persikofärgade linnet, hennes blonderade hår, vulgära uppumpade bröst och grova men välansade fitta.....och så de kåta och inbjudande blickarna . Att påstå att jag vid det här laget var upphetsad var nog en underdrift! Av en händelse så hamnade jag i en tom tunnelbanevagn på vägen hem och passade då att öppna gylfen och frigöra min upphetsade penis och dra ett par varv till hennes set i tunnel mellan Tekniska och Universitetet (lång tunnel!). Ett "Oh, Lisa" undslapp nog mina läppar. Att idag föreställa sig att onanera på tunnelbanan ter sig minst sagt otänkbart men man var ung och dum och kåt(are) då!



 
Last edited:

Cumbaths

Välbekant medlem
Bust Out numret var om möjligt ännu bättre inte minst då det innehöll härliga bildserier med bl.a. Pandora Peaks som jag kände till sedan tidigare.



.... men det introducerade mig också för den ljuvliga Courtney Cleavage vars docksöta ansikte och hypersexiga kropp fungerade som en underbar kontrast till Lisas och Pandoras vulgaritet


Det blev en lång och intensiv runkafton när jag väl kom hem i sällskap med Lisa, Pandora och Courtney. Med ett kortare avbrott för en snabb middag (tack och lov för mikrovågsugn) så runkade jag nog i en 5-6 timmar. Det var inte lätt men jag lyckades tillägna var och en av flickorna varsin orgasm. Varje sprut hamnade i en frukostskål med tillhörande sked, som jag hade bredvid mig på skrivbordet - efter allt detta vankades det ju dessert!

Vilken härligt hämningslös era detta var!!
 
Last edited:

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Bust Out numret var om möjligt ännu bättre inte minst då det innehöll härliga bildserier med bl.a. Pandora Peaks som jag kände till sedan tidigare.



.... men det introducerade mig också för den ljuvliga Courtney Cleavage vars docksöta ansikte och hypersexiga kropp fungerade som en underbar kontrast till Lisas och Pandoras vulgaritet


Det blev en lång och intensiv runkafton när jag väl kom hem i sällskap med Lisa, Pandora och Courtney. Med ett kortare avbrott för en snabb middag (tack och lov för mikrovågsugn) så runkade jag nog i en 5-6 timmar. Det var inte lätt men jag lyckades tillägna var och en av flickorna varsin orgasm. Varje sprut hamnade i en frukostskål som jag hade bredvid mig på skrivbordet - efter allt detta vankades det ju dessert!

Vilken härligt hämningslös era detta var!!
Ojoj bara så härligt läsa … vi alla känner nog igen oss … en kåt tid med mycket runka
 
Toppen