Porrtidningsköp och runk vi minns!

Cumbaths

Välbekant medlem
Första gången jag såg Barbie Dahl var i ett soloset i Lesbian Love och hon fängslade mig direkt med hennes utstrålning, vackra ögon och charmiga leende.


Lägg till det sättet som hon vant penetrerade sin fitta med en stor dildo och jag var på god väg att bli förälskad ! Det frustrerade var dock att detta bara var ett solo set i ett i övrigt ganska trist nummer av LL.

En tid senare, innan jag skulle åka ut till mina föräldrars sommarstuga där jag skulle vara mestadels själv under en sommarhelg runt ’92, så bestämde jag mig för att fylla på med lite nya porrmagasin. Ett par dagar ensam i stugan skulle ju innebära gott om tid för hämningslöst runkande såklart!

Döm om min förvåning och upphetsning när jag såg detta omslag i hyllan.



Det verkade komma från samma soloset! Kunde det vara så att det vankades mer? För ovanlighetens skull så var numret inte inplastat och när jag snabbt bläddrade igenom det kände jag hur försatsen rann till när jag plötsligt såg en bild på Barbie med en stor svart penis i munnen. Saken var avgjord, den följde med till landet! Bussresan ut var en pina - jag längtade så efter att ostört få se söta lilla Barbie knulla och att ta fram min kuk som stramade åt rejält i jeansen

Så snart mina föräldrar hade gett sig av tog jag fram mina tidningar och klädde av mig naken. Jag satte mig i hammocken på verandan (inga grannar på någon dryg kilometer tack och lov!) och började genast runka min styva uppeggade penis alltmedan jag lystet tog in den kåta sexscenen mellan Barbie och hennes svarte älskare.



Det här kunde omöjligen bli en längre session - min kåthet var så stark efter att ha längtat så länge efter att se Barbie knulla! Sommarkvällen var varm och ljuv och här satt jag, just då den lyckligaste (och kåtaste!) pojken i världen, och försökte ta in all den samlade ljuvligheten som Barbie bjöd på. Att se hennes överraskat stora grova blygdläppar särade av den svarta penisen blev till sist för mycket för mig. Lycklig och upphetsad bortom all sans runkade jag mig själv över orgasmgränsen och kunde sedan bara njuta av att den färska varma säden pumpa ut ur mitt ollon till Barbies ära. Det blev rejält kladdigt där jag satt och trots min ihärdiga försök att skrubba bort det värsta så blev det en permanent fläck på tyget som sedan kom att påminna mig om denna intensiva runkstund och Baribies kåta skönhet!

Det var en härlig start på helgen och såklart blev det fortsatt en hel del onani (i skogen, i storstugan, i solstolen och i sängkammaren) men det här var definitivt en av höjdpunkterna!
 
Last edited:

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hade ett stamställe där jag köpte mina porrtidningar på 80-90 talet, efter ngr ggr blev jag kompis med han i kassan, det blev många avsugningar ;)
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Jag har varit ett stort Sarah Young-fan ända sedan nittiotalet då min fascination för Sarah befästes så till den grad att hon numera hör till mina absolut topp-tio-mest-runkade-för. Hennes gudomliga skönhet kombinerat med den entusiasm och genuina kåthet som hon utstrålade i filmer och i bildserier innebar att hon, åtminstone för mig, har få jämlikar i branschen.



Att hon var en av Europas största porrstjärnor var det inget tvivel om och att hennes dåvarande man/producent Sacha Alexander även skapade flera tidningar där hon flitigt medverkade (Young and Nasty, Euroticon samt The Young One) var bara en naturlig följd av hennes storhet.


För en dedikerad Sarah-onanist gick det givetvis inte att motstå att köpa flera nummer av denna fantastiska kvinnas egna knullmagasin. De var välproducerade och höll hög kvalitet.



Jag hade visserligen införskaffat flera VHS filmer med Sarah Young som jag brukade onanera ganska ofta till (”Sarah-The Young One#3” var en riktig favorit!). Som de flesta vet som var med på den tiden så hade ju givetvis det mediumet en hel del nackdelar: det ständig spolandet, ljud och bildkvaliteten, förvaringen etc., - jag behöver inte nämna mer....

Därför var det mycket tillfredsställande att hitta dessa tidningar som innehöll flera långa härliga sexscener med denna kåtgudinna som man kunde avnjuta utan tekniskt strul och helt under egen kontroll. Och så upphetsad de gjorde mig! Att komma hem med ett nytt nummer av en av dessa titlar vad minst lika upphetsande som när man hittade nya nummer av Private och Color Climax som annars var mina favoriter bland runkmagasin.



Mmmm..... så härligt när jag brukade runka min styva 25-åriga kuk till Sarahs knullscener som jag kunde detaljstudera och edegea till i timmar alltmedan mina kåtstönanden ("Sarah...uuuhhh....Sarah!") ledsagade mig till den oundvikliga orgasmen. Vetskapen om att säkert tusentals män och runt om i världen också onanerade och lustade över Sarah var också otroligt uppkåtande!



Inte all porr man konsumerade på 80- till 00-talet håller fortfarande men Sarahs karisma korsar tidsavståndet med lätthet. Det är svårt, nej omöjligt, att inte känna av samma åtrå till henne när man bläddrar igenom dessa bilder, och frestelsen att återigen onanera hämningslöst för Sarah Young växer sig starkare och starkare, i takt med svullnaden i byxorna!!:p
 
Last edited:

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Men hallå grabbar, vi tjejer kanske minns porrtidningar också :)
Älskade o läsa dom, inte alltid bara för allt naket utan också för andra bra reportage också.
Roligast var nog när folk kom hem till oss, som inte kände mamma o pappa så bra. Fanns porrtidningar hemma, som låg lite här o där. Som vilka tidningar som helst.
Speciellt kul om jag hade nya kompis med hem. Då fick dom ju läsa porrtidningar fritt o öppet :). Kanske inte konstigt att mina killkompisar gillade o vara hemma hos oss:).
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Men hallå grabbar, vi tjejer kanske minns porrtidningar också :)
Älskade o läsa dom, inte alltid bara för allt naket utan också för andra bra reportage också.
Roligast var nog när folk kom hem till oss, som inte kände mamma o pappa så bra. Fanns porrtidningar hemma, som låg lite här o där. Som vilka tidningar som helst.
Speciellt kul om jag hade nya kompis med hem. Då fick dom ju läsa porrtidningar fritt o öppet :). Kanske inte konstigt att mina killkompisar gillade o vara hemma hos oss:).
Absolut. Helt rätt - det borde inte vara könsuppdelat över huvud taget. Njutning som njutning oavsett om man är kille eller tjej. Jag skulle ha älskat diskutera (och ”konsumera”) porr tillsammans med tjejer när man var i 15-25 års åldern. Fråga: du skriver ”läste” - betyder det även att det hände att du onanerade till tidningarna?
 
Last edited:

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har varit ett stort Sarah Young-fan ända sedan nittiotalet då min fascination för Sarah befästes så till den grad att hon numera hör till mina absolut topp-tio-mest-runkade-för. Hennes gudomliga skönhet kombinerat med den entusiasm och genuina kåthet som hon utstrålade i filmer och i bildserier innebar att hon, åtminstone för mig, har få jämlikar i branschen.



Att hon var en av Europas största porrstjärnor var det inget tvivel om och att hennes dåvarande man/producent Sacha Alexander även skapade flera tidningar där hon flitigt medverkade (Young and Nasty, Euroticon samt The Young One) var bara en naturlig följd av hennes storhet.


För en dedikerad Sarah-onanist gick det givetvis inte att motstå att köpa flera nummer av denna fantastiska kvinnas egna knullmagasin. De var välproducerade och höll hög kvalitet.



Jag hade visserligen införskaffat flera VHS filmer med Sarah Young som jag brukade onanera ganska ofta till (”Sarah-The Young One#3” var en riktig favorit!). Som de flesta vet som var med på den tiden så hade ju givetvis det mediumet en hel del nackdelar: det ständig spolandet, ljud och bildkvaliteten, förvaringen etc., - jag behöver inte nämna mer....

Därför var det mycket tillfredsställande att hitta dessa tidningar som innehöll flera långa härliga sexscener med denna kåtgudinna som man kunde avnjuta utan tekniskt strul och helt under egen kontroll. Och så upphetsad de gjorde mig! Att komma hem med ett nytt nummer av en av dessa titlar vad minst lika upphetsande som när man hittade nya nummer av Private och Color Climax som annars var mina favoriter bland runkmagasin.



Mmmm..... så härligt när jag brukade runka min styva 25-åriga kuk till Sarahs knullscener som jag kunde detaljstudera och edegea till i timmar alltmedan mina kåtstönanden ("Sarah...uuuhhh....Sarah!") ledsagade mig till den oundvikliga orgasmen. Vetskapen om att säkert tusentals män och runt om i världen också onanerade och lustade över Sarah var också otroligt uppkåtande!



Inte all porr man konsumerade på 80- till 00-talet håller fortfarande men Sarahs karisma korsar tidsavståndet med lätthet. Det är svårt, nej omöjligt, att inte känna av samma åtrå till henne när man bläddrar igenom dessa bilder, och frestelsen att återigen onanera hämningslöst för Sarah Young växer sig starkare och starkare, i takt med svullnaden i byxorna!!:p
Måste bara prisa dig för ännu en välskriven text :)
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja visst onanerade till porrtidningar och även film :). Började ju kolla i föräldrarna tidigare o filmer redan i typ 10 års åldern, ibland själv o ibland med kompis.
Minns alla dessa riktigt porriga bilderna.
Verkligen härlig tid :)
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
För mycket länge sedan intervjuade jag Ylva Maria Thompson (TV1000-värdinnan) och ifrågasatte starkt sanningshalten i de "läsarbrev" hon brukade citera ur. Ylva Maria (m förflutet i herrtidningsbranschen) bedyrade att man verkligen inte behöver sitta och hitta på - allt är inskickat av folk runtom i landet, om dessa sedan far med osanning är ju en annan historia . . . :rolleyes:
Programmet där hon runkar av snubben som knullar så många nybörjare kan jag fortfarande kåta upp mig med. Minns inte hans namn bara, någon engelsman…Ed Powers
 
Last edited:

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har varit ett stort Sarah Young-fan ända sedan nittiotalet då min fascination för Sarah befästes så till den grad att hon numera hör till mina absolut topp-tio-mest-runkade-för. Hennes gudomliga skönhet kombinerat med den entusiasm och genuina kåthet som hon utstrålade i filmer och i bildserier innebar att hon, åtminstone för mig, har få jämlikar i branschen.



Att hon var en av Europas största porrstjärnor var det inget tvivel om och att hennes dåvarande man/producent Sacha Alexander även skapade flera tidningar där hon flitigt medverkade (Young and Nasty, Euroticon samt The Young One) var bara en naturlig följd av hennes storhet.


För en dedikerad Sarah-onanist gick det givetvis inte att motstå att köpa flera nummer av denna fantastiska kvinnas egna knullmagasin. De var välproducerade och höll hög kvalitet.



Jag hade visserligen införskaffat flera VHS filmer med Sarah Young som jag brukade onanera ganska ofta till (”Sarah-The Young One#3” var en riktig favorit!). Som de flesta vet som var med på den tiden så hade ju givetvis det mediumet en hel del nackdelar: det ständig spolandet, ljud och bildkvaliteten, förvaringen etc., - jag behöver inte nämna mer....

Därför var det mycket tillfredsställande att hitta dessa tidningar som innehöll flera långa härliga sexscener med denna kåtgudinna som man kunde avnjuta utan tekniskt strul och helt under egen kontroll. Och så upphetsad de gjorde mig! Att komma hem med ett nytt nummer av en av dessa titlar vad minst lika upphetsande som när man hittade nya nummer av Private och Color Climax som annars var mina favoriter bland runkmagasin.



Mmmm..... så härligt när jag brukade runka min styva 25-åriga kuk till Sarahs knullscener som jag kunde detaljstudera och edegea till i timmar alltmedan mina kåtstönanden ("Sarah...uuuhhh....Sarah!") ledsagade mig till den oundvikliga orgasmen. Vetskapen om att säkert tusentals män och runt om i världen också onanerade och lustade över Sarah var också otroligt uppkåtande!



Inte all porr man konsumerade på 80- till 00-talet håller fortfarande men Sarahs karisma korsar tidsavståndet med lätthet. Det är svårt, nej omöjligt, att inte känna av samma åtrå till henne när man bläddrar igenom dessa bilder, och frestelsen att återigen onanera hämningslöst för Sarah Young växer sig starkare och starkare, i takt med svullnaden i byxorna!!:p
Riktigt vackert! Detta väckte min kuk!
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Nu kanske detta blir fel tråd. Men jag kom och tänka på en sak. Ylva-Marie Thompson var ju programledare när de körd porrfilm på TV1000 där under 90-talet. Jag har någon bild i huvudet där hon gör en intervju med någon av gästerna (porrskådis?) och sen runkar av honom?

Kan ju inte minnas hon var med i porr själv, utan mest var programledare sexolog. Men jag har som en bild i huvudet av detta, men kan ju vara min fantasi också?
 

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu kanske detta blir fel tråd. Men jag kom och tänka på en sak. Ylva-Marie Thompson var ju programledare när de körd porrfilm på TV1000 där under 90-talet. Jag har någon bild i huvudet där hon gör en intervju med någon av gästerna (porrskådis?) och sen runkar av honom?

Kan ju inte minnas hon var med i porr själv, utan mest var programledare sexolog. Men jag har som en bild i huvudet av detta, men kan ju vara min fantasi också?

Det var med Ed Powers det.
 

Grov kuk

Medlem
Kön
Man
Minns inte så mycket själva köpet. Men minns en gång när svärmor hade varit hemma hos oss och vattnat blommor och samtidigt fått för sig att städa lite. Hon hade hittat mina porrtidningar undangömda inne i mina lp skivor. Skämdes ju lite nästa gång vi sågs. Hon nämde inte något mer om det sen. Får väll skylla på tonårs hormoner var 18 år
 
Toppen