Porrtidningsköp och runk vi minns!

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Mitt stora intresse för bukkake växte fram gradvis och fastän det väl mest videos som är det viktigast mediet i den genren, så grundlades min fetisch via hardcore tidningar som jag införskaffade under det tidiga 90-talet. Ju mer jag ”läste” Private och Color Climax, ju mer fixerad blev jag av multipla cumshots och efter hand började jag också köpa magasin som enbart fokuserade på sprut i ansiktet och munnen. Publikationer med dom oslagbara titlarna Abgespritzt och Sperma Schlucker var några som jag minns extra väl. Härifrån var steget inte långt till GGG John Thompson och British Bukkake Babes men det hände långt senare.

Jay Sweet hade jag upptäckt i Mayfair….


..och redan sett bli knullad i Private och hade verkligen fallit för henne. Så när jag insåg att det var hon på omslaget….



…till ett av dessa non-stop sprutmagasin så var det enkelt att bestämma sig när jag var ute och porrshoppade en dag. Jag köpte det genast och begav mig hemåt, otåligt förväntansfull inför den kommande runkstunden.

Den här gången bestämde jag mig för att vara lite vågad och onanera på balkongen till den lägenhet jag hade lånat över sommaren. Det var tack och lov ingen insyn och jag halvlåg helt naken på en uppblåsbar madrass med några kuddar i ryggen och ägnade en kåt eftermiddag åt att runka min upphetsade 20-åriga kuk samtidigt som jag bläddrade i en bunt med tidningar som jag spritt ut omkring migJag lyckades hålla mig ett par timmar (så när som på en miniorgasm som jag lyckades pressa tillbaka) innan jag övergick till det nyinköpta Abgespritzt numret.



Det var svårt att inte stöna rakt ut när jag väl började bläddra i det. Sida efter sida med snygga tjejer som blev rejält nedkladdade. Så många hungriga munnar! Så många stora, styva kukar som pumpade ut litervis med kåtsås över dom! Nuförtiden kan man ju på någon sekund accessa tusentals cumpilations på Xhamster etc. och titta på moneyshots i veckor i sträck om man så vill. Men då, tidigt 90-tal, var detta ett av de få sätten att få samma kick och det var så underbart att se alla dessa ansiktssprut samlade på ett ställe!


Höjdpunkten var ju givetsvis bildserien med Jay Sweet. Den där underbara svarta och gula prickiga klänningen som tillsammans med hennes halsband och örhängen, framhävde hennes vackra bröst och sexualitet på ett sätt som jag fann så otroligt upphetsande . Att jag också fick en chans att för första gången ordentligt studera och beundra hennes vagina som hon så generöst öppnade upp, var ju bara ännu bättre!



Det blev till sist för mycket och när det gick för mig jag var tvungen att i bita i en handduk för att inte skrika rätt ut. Jag runkade igenom hela orgasmen ända tills det började ömma. Så mycket sperma! Det såg ut som om jag hade doppat handen i en hink med yoghurt och jag smetade in säden över hela kroppen och hade nog somnat där på balkongen, lycklig och tillfredsställd i den ljuva sommareftermiddagen om inte grannen hade kommit ut på den angränsande balkongen (tack och lov en vägg emellan!) och jag fick gå in och ta en välbehövlig dusch istället. Lyckliga tider!
Jag har alltid gillat bilderna med cumshots i tidningarna så jag tror min lilla fetish för bukkake också startade där. Sen blev det att jag såg Peter North och hans rejäla sprut och det tog mig senare vidare till tyska filmer. Men var nog när jag snubblade in på en japansk bukkake-film och höll på få en hjärtattack i kåthet som jag verkligen började snöa in på det. Sen blev det förstås GGG som blivit mina favoritfilmer som jag beställde på VHS och DVD rån Tyskland. Dessa är kvar än idag i en låda någonstans.
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Många glada runk till magasin förr i tiden, före internet. Private och den ännu lite hårdare Pirate. Color Climax, och många specialare från Silwa, som denna Silwa Sandwich, där vackra unga damer fylls med kuk i alla hål. Med mera.




Upptäckte tidigt att jag gillade att runka i timmar till bilder och videos med en kvinna i centrum som sätts på i alla hål samtidigt och som sedan sprutas ner av mängder med sperma från en skog av stenhårda kukar. Dp, bukkake, gangbangs, gapande gurglande munnar.

Bildserierna slutade alltid med en närbild på ett nersprutat ansikte med de slaka kukarna hängandes bredvid.

Underbara bilder! Jag ägde inte så många Silwa tidningar men de var minst lika bra som de som jag köpte regelbundet dvs Private, Triple X, CC, Pleasure och Rodox. Tack och lov kan man nu tack vare nätet dels hitta innehållet i ens gamla favorittitlar som gått förlorade sedan länge och dela kåtheten man då kände mer er andra. Och dels får man inspiration och kan botanisera bland det som andra kåtade upp sig på!(y)
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Jag har alltid gillat bilderna med cumshots i tidningarna så jag tror min lilla fetish för bukkake också startade där. Sen blev det att jag såg Peter North och hans rejäla sprut och det tog mig senare vidare till tyska filmer. Men var nog när jag snubblade in på en japansk bukkake-film och höll på få en hjärtattack i kåthet som jag verkligen började snöa in på det. Sen blev det förstås GGG som blivit mina favoritfilmer som jag beställde på VHS och DVD rån Tyskland. Dessa är kvar än idag i en låda någonstans.
Jag har planerat att starta en renodlad bukkake tråd där man diskutera och länka till favoritfilmer. Någon som är på?

Håller med om att Peter Norths legendariska brandsläckare bidrog en hel del till att man tog steget över till bukkake. När han man för första gången såg honom nästan dränka min favorit Sarah Young …. Det var så underbart vackert att se!
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har planerat att starta en renodlad bukkake tråd där man diskutera och länka till favoritfilmer. Någon som är på?

Håller med om att Peter Norths legendariska brandsläckare bidrog en hel del till att man tog steget över till bukkake. När han man för första gången såg honom nästan dränka min favorit Sarah Young …. Det var så underbart vackert att se!
Ja starta en tråd! Jag är definitivt på och delar mina favoritfilmer och klipp.

Peter North var ju lite en enmans bukkake-show. Är nog några av mina absoluta favorit scener är när han får dränka Sarah Young. Köpte en hel del av hans filmer också på VHS, spelade ofta fram till spruten i scenerna.
 

martindalarna

Aktiv medlem
Efter gymnasiet så jobbade jag extra i ett litet antikvariat. Det var mest serier och böcker, men även väldigt mycket porrtidningar. När man fick inbyten så gick man igenom det när tid fanns så kom kunden nån dag senare. När det var porr var man tvungen kolla så det inte var igenklistrade sidor! De tidningarna fick man lämna tillbaka. Ibland lånade jag med nån tidning hem som den lämnades tillbaka (utan nersprutade sidor ;). Min absoluta favorit var Dax. Gillade annonserna. Shit vad man har svarat på porrtidningsanonnser.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Många glada runk till magasin förr i tiden, före internet. Private och den ännu lite hårdare Pirate. Color Climax, och många specialare från Silwa, som denna Silwa Sandwich, där vackra unga damer fylls med kuk i alla hål. Med mera.




Upptäckte tidigt att jag gillade att runka i timmar till bilder och videos med en kvinna i centrum som sätts på i alla hål samtidigt och som sedan sprutas ner av mängder med sperma från en skog av stenhårda kukar. Dp, bukkake, gangbangs, gapande gurglande munnar.

Bildserierna slutade alltid med en närbild på ett nersprutat ansikte med de slaka kukarna hängandes bredvid.

Kollade serien med två tjejer och två killar som ledde fram till 1-23 och det är verkligt sexigt när man inser att den mulliga blondinen med lockiga håret bara är med och visar brösten, hon visar inte musen och hon tar ingen kuk någonstans - så egentligen är det en sexig trekant som pågår med närgången åskådare på bild som tafsar.... Bra serie ändå!!!!
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Kollade serien med två tjejer och två killar som ledde fram till 1-23 och det är verkligt sexigt när man inser att den mulliga blondinen med lockiga håret bara är med och visar brösten, hon visar inte musen och hon tar ingen kuk någonstans - så egentligen är det en sexig trekant som pågår med närgången åskådare på bild som tafsar.... Bra serie ändå!!!!
Hon suger kuken på två bilder och så har hon lite sperma i ansiktet på slutet, för övrigt gör hon inget...
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Kollade serien med två tjejer och två killar som ledde fram till 1-23 och det är verkligt sexigt när man inser att den mulliga blondinen med lockiga håret bara är med och visar brösten, hon visar inte musen och hon tar ingen kuk någonstans - så egentligen är det en sexig trekant som pågår med närgången åskådare på bild som tafsar.... Bra serie ändå!!!!
Tack för att du påminde mig Waleif! Och tack till Axelaxe som postade bilderna. Blondinen i fråga är ingen mindre än Kristyn Halborg som var den första ”stora” kvinna som jag föll pladask för och tillägnade flera kåta runkstunder när det begav sig!

I tidiga 20-årsåldern hade jag omedvetet intalat mig själv att jag inte tände på mulliga modeller. Vilken omvändning följande bildserie ledde till! . Alla mina tidigare fördomar var som bortblåsta och det kändes som om jag hade ett kroniskt råstånd i flera dagar efter det att jag köpte det Rodox nummer där Kristyn ägnade sig åt sina sexlekar. Åh vad härligt det var att runka och komma för henne!



 
Last edited:

tasken94

Välbekant medlem
Kön
Man
Efter gymnasiet så jobbade jag extra i ett litet antikvariat. Det var mest serier och böcker, men även väldigt mycket porrtidningar. När man fick inbyten så gick man igenom det när tid fanns så kom kunden nån dag senare. När det var porr var man tvungen kolla så det inte var igenklistrade sidor! De tidningarna fick man lämna tillbaka. Ibland lånade jag med nån tidning hem som den lämnades tillbaka (utan nersprutade sidor ;). Min absoluta favorit var Dax. Gillade annonserna. Shit vad man har svarat på porrtidningsanonnser.
Fick du någon respons på dina svar?
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Starta en bukkake-tråd. För mig är det mängden hårda kukar som avlöser varandra att spruta ner en tjej som jag går i gång på. Gärna många som sprutar på samma gång och sedan tar nya kukar vid medan tjejen täcks mer och mer.
Nu är bukkake tråden uppe. Ser fram mot allas kommentarer och tips!
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Tack för att du påminde mig Waleif! Och tack till Axelaxe som postade bilderna. Blondinen i fråga är ingen mindre än Kristyn Halborg som var den första ”stora” kvinna som jag föll pladask för och tillägnade flera kåta runkstunder när det begav sig!

I tidiga 20-årsåldern hade jag omedvetet intalat mig själv att jag inte tände på mulliga modeller. Vilken omvändning följande bildserie ledde till! . Alla mina tidigare fördomar var som bortblåsta och det kändes som om jag hade ett kroniskt råstånd i flera dagar efter det att jag köpte det Rodox nummer där Kristyn ägnade sig åt sina sexlekar. Åh vad härligt det var att runka och komma för henne!



Ja, här är hon betydligt mer delaktig! Och mulliga eller vilka former som helst - det är attityd som är sexigt!
 
Toppen