Pulla mig själv.

Malin

Ny medlem
Kön
Man
Jag är en tjej med mycket stort sexbehov,onanerar flera gånger om dagen och älskar att sitta och pulla mig själv. Är det normalt att göra det 5-6 ggr om dagen? Nu när det börjar bli varmt så blir jag lättare kåt och sitter ofta på balkongen och låter solen värma mitt skötte. Har funderat på att skaffa mig en knullkompis som kan ställa upp när min pojkvän inte är här. Men det känns inte rätt att vara otrogen mot honom heller, kanske bättre att fortsätta på egen hand. Ni kvinnor som också har ett stort sexbehov vad gör ni?

/Malin
 

Vicky

Ny medlem
Kön
Man
Funderar på att köpa mig en dildo, att vara otrogen är ingen bra idé. Du är inte alls onormal som onanerar så ofta, det gör jag med även om jag har en kille.

Mvh Vicky
 
G

Guest

Gäst
Älskar tjejer som vågar bejaka sin sexualitet! Go Malin Go!

/Steffo
 

ninni

Ny medlem
Kön
Kvinna
Kan bara hålla med Malin, man går ju omkring med fuktiga trosor hela dagarna nu när vårsolen börjar värma.

På egen hand -Ja tack!
 

Oo_emmet_oO

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by ninni

Kan bara hålla med Malin, man går ju omkring med fuktiga trosor hela dagarna nu när vårsolen börjar värma.

På egen hand -Ja tack!

Stämmer det att dom flesta tjejer går runt fuktiga på soliga vår/sommardagar?
Jag har hört det att vädret gör dem "lyckliga" eller sexuellt upphetsade av vädret.. hehe
:sleep:
 

JoakimR

Ny medlem
Kön
Man
Hej, jag är en kille på 19 år jag har en flickvän som också brukar fingerpulla sig. När du gör det kör du in hela din hand då?

Ps: Jag brukar också onanera väldigt mycket.

Ha det så bra.:oops:

Gillar att diskutera onani med tjejer. Jag onanerar mycket själv.
 

Master_Bater

Ny medlem
Kön
Man
Vill inte prata brevid mun, men du verkar inte bry dig så värst mycket när det gäller otrohet.
Är man i ett förhållande får man antingen hålla sig, onanera eller tja, bättre att du gör slut än att vara otrogen mot någon som älskar dig.
Finns inte mycket som är värre än otrohet.

Två hål i väggen.
 

Rosenkyss

Ny medlem
Kön
Man
[}:)] Glöm otrohet Malin!
Är det något som inte funkar i längden så är det det alternativet.

Tycker du att det är trist att onanera?

Jag tycker du ska fortsätta lika ohämmat och härligt som du gör :p, men håll dig till din pojkvän - eller byt partner helt. Men såra inte någon (inklusive dig själv)[8]
 

JARI81

Ny medlem
Kön
Man
Kan bara säga en sak "DET SOM PARTNERN INTE VET OM,KAN INTE SKADA DEN"
Men samvetet kan ta en smäll hos vissa. men jag personligen klara pressen,
man lever bara engång, så jag tänker knulla så ofta som MÖJLIGT.
 

JARI81

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by ninni

Kan bara hålla med Malin, man går ju omkring med fuktiga trosor hela dagarna nu när vårsolen börjar värma.

På egen hand -Ja tack!
Hej malin.
hur ofta onanerar du?
har du någon personli rekord?
*puss o kram*
 

Pimme6

Ny medlem
Kön
Man
Hej Malin
mmm vad skönt med en kåt tjej som pullar ofta
Jag blir riktigt kåt när jag tänker på hur du ligger och pullar dig själv
 

crille

Ny medlem
Kön
Man
MrJustinCase hmm bra fråga...tror att det är olika från person till person. Vissa anser att onanera med andra e otrohet o vissa anser att man kan ha en KK utan att det är otrohet.

^_^
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Näää de e ju så. otrohet definieras ju olika i olika relationer

Originally posted by crille

MrJustinCase hmm bra fråga...tror att det är olika från person till person. Vissa anser att onanera med andra e otrohet o vissa anser att man kan ha en KK utan att det är otrohet.

^_^

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 
Toppen