Pulla mig själv.

Phu78

Ny medlem
Kön
Man
...ja de måste va normalt för jag kan oxå hålla på så... Ibland känns de som man ska spricka av kåthet på jobbet, då måste jag bara uppsöka en toalett! :oops:

Originally posted by Malin

Jag är en tjej med mycket stort sexbehov,onanerar flera gånger om dagen och älskar att sitta och pulla mig själv. Är det normalt att göra det 5-6 ggr om dagen? Nu när det börjar bli varmt så blir jag lättare kåt och sitter ofta på balkongen och låter solen värma mitt skötte. Har funderat på att skaffa mig en knullkompis som kan ställa upp när min pojkvän inte är här. Men det känns inte rätt att vara otrogen mot honom heller, kanske bättre att fortsätta på egen hand. Ni kvinnor som också har ett stort sexbehov vad gör ni?

/Malin

There's only one way in life... and that's your own!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Men Malin, det finns ju en uppsjö av hjälpmedel för tjejer i din situation och då tänker jag inte på att skaffa en KK. Onanerar själv flera gånger om dagen, ibland använder jag enbart mina fingrar, ibland fingrar och en stav (smeker min klitoris samtidigt som jag knullar mig själv med en dildo) eller två stavar (smeker klitoris med en medan jag knullar mig med den andra). Går dessutom alldeles utmärt att rida dildos , även om de inte är utrustade med sugpropp. Det där är jag nyfiken på förövrigt, någon som har en som man kan sätta fast på golvet eller väggen?? SKulle kunna tänka mig att sätta fast en på väggen och knulla mig själv, älskar att bli tagen bakifrån och det kanske kunde tillfredställa det behovet...

Jag brukar skriva ner mina fantasiser, vad jag tänker på när jag smeker mig själv och hur jag gör det, till min respektive. På så sätt är han ju med. Jag tror att det är uppskattat, jag blir i alla fall väldigt kåt av att göra det!
 
Kön
Kvinna
Jag har en dildo som har sugpropp. Använder den precis som du säger, sätter fast den på någon vertial yta och tar mig "själv" bakifrån. Riktigt trevligt emellanåt! Att rekomendera.
 
Kön
Kvinna
Har till och med användt den med min kille några gånger. Knulla mig själv bakifrån medans jag suger honom, blir lite som en fejkad trekant...bara sperma från ett håll dock :-/
 
Kön
Man
Originally posted by Maree

Har till och med användt den med min kille några gånger. Knulla mig själv bakifrån medans jag suger honom, blir lite som en fejkad trekant...bara sperma från ett håll dock :-/

Coolt, det måste jag testa! Har ju en liggandes, men tycker inte den är så kul, Men om jag blandar in partnern så kanske den är roligar [}:)]
BRA IDÈ! :p
 

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Ohhh gud vad kåt jag blir av o läsa om när ni tjejer berättar om onanifantasier och era onani upplevelser, sitter här framför datorn och spricker av kåthet nästan...åhhh åhhh fortsätt fortsätt mer mer :D:D:D

Skeåa Vieä Reunkae? ;D
 
J

jonne7108 -LÅST-

Gäst
Hej Malin..
Vill du att jag skall komma till Fellingsbro..?
 
Toppen