Rabbit & Pearl - Det skönaste jag provat!

ninni

Ny medlem
Kön
Kvinna
Detta är nog det absolut skönaste jag har provat. Snacka om "orgasmgaranti" Fick hem mitt egna exemplar i fredags. Gissa vad jag har gjort i helgen;)

På egen hand -Ja tack!
 

Vicky

Ny medlem
Kön
Man
Jag har inte vågat köpa nån stav än, kanske skall köpa en Rabbit. Kan du rekommendera den som "första stav"?

Mvh Vicky
 

Nyfiken

Medlem
Kön
Man
jag har tänkt på o köpa en Rabbit till tjejen nu när hon e gravid, fick reda på att när hon bar första sonen så onanerade hon dagligen så då tänkte jag att man kan kunde köpa sig en sån.
Vad tror ni tjejer, ska jag???
 

Vicky

Ny medlem
Kön
Man
Självklart skall du göra det Nyfiken, jag hade blivit jätteglad om min kille hade kommit med en sån present.

Mvh Vicky
 

ninni

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det är klart att du skall ge tjejen en skön present, sånt uppskattas alltid.

På egen hand -Ja tack!
 

Nyfiken

Medlem
Kön
Man
Då gör jag så, e den här som har haft turen o smeka ett par sköna silicontuttar?
Känns det nån skillnad??
 

Nyfiken

Medlem
Kön
Man
fick reda på igår att en vibrerande dildo e inte bra om man e gravid dvs att fostret kanske kan ta skada eller i värsta fall lossana från livmodern o åka med ut.....inte bra juh

Snart 2 barns pappa
 

Nyfiken

Medlem
Kön
Man
angående att köpa sig en rabbit, jag vet inte, man e väl rädd för att tjejen kanske ska tycka att man e pervers eller så kommer hon använda sönder den (i bästa fall)*ler*
 

Anna

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Nyfiken

angående att köpa sig en rabbit, jag vet inte, man e väl rädd för att tjejen kanske ska tycka att man e pervers eller så kommer hon använda sönder den (i bästa fall)*ler*
Gör väll inget, då får ni köpa fler bara ;)

Puss i Ljumsken ;D
 

Master_Bater

Ny medlem
Kön
Man
Ja vafan, handlar ju om att du vill få din flickvän att njuta mer, varför ska man ta illa upp av något sådant?
Go for it!

Två hål i väggen.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag köpte min första rabbit förra veckan. Tidigare har jag bara haft vanliga naturtrogna dildos.

Fick världens härligaste orgasm!

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Viild

Ny medlem
Kön
Man
<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS"> Fick en dildo av min bästis i födelsedagspresent mest på skojj...:p
den e använd rätt mkt!
riktigt sköönt o va hemma sj nu för tiden;)
pussas <3

En glad tjej som gör dt på egen hand ;)
 

sofialundin

Ny medlem
Kön
Man
Hej svejs
Jag har själv en rabbit och tycker den är skön, fast jag tycker nog att det finns bättre stavar typ de med järnkulor i.
Jag skulle nog inte rekommendera den som förstastav.
den är lite väl mycket "riv" i.
Ta då hellre en rakare och smalare.:)
 

mallin

Ny medlem
Kön
Man
Jag älskar min rabbit, ingen karl kan göra att ja kommer så snabbt.. Men ja gillar äkta vara å ibland får rabbit vara me å leka...
 

tjugofyra

Ny medlem
Kön
Man
nyfiken ja jag brukar känna på mina egna. känns lite hårdare än de förra , men större så klart :)

vill också köpa rabbit men jag är ganska kräsen vad gäller styrka. nått för mig ändå?
 

kaka

Ny medlem
Kön
Man
köpte min rabbit för ett ar sen o det är den bästa staven jag har haft, garanterad orgasm efter 5-10 minuter.. o dessutom multiplaorgasmer inte illa. ga o köp nu
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag har haft min nuvarande Rabbit i lite mer än ett år. Den första slet jag antagligen ut, i vart fall slutade den att fungera och det var ett självklart val att skaff en ny snabbt.
Likt andra sióm skriver här så tycker jag att den är urskön!! Jag får otroliga orgasmer av den och snabbt vilket kan vara en fördel om man har ont om tid exv. på morgonen.
När jag började använd min första R blev jag nästan beroende av den under tre månader, jag tror att jag använde den i snitt varannan dag och nästan alltid med lika gott resultat. ofta får jag flera orgasmer i följd och det kan ibland pågå i ett par tre minuter. Vid några få tillfällen har jag kommit så länge och våldsamt att jag nästan tuppat av!
 

kaka

Ny medlem
Kön
Man
jag haller med;) man far sadana härliga orgasmer att man nästan tuppar av, blir helt matt efterat, bättre än visst sex faktiskt, maste säga att jag oxa far multipla orgasmer ibland, det skälver i hela kroppen. mmm
 
Toppen