Rabbit & Pearl - Det skönaste jag provat!

ungdom

Medlem
Kön
Man
jag tänkte köpa en sån åt en tjej kompis.. men jag hitatr bara en som heter mini rabbit.. är det den ni har elelr finns det en vanlig..

är man bög för att man hjälper en kompis?
 
L

Lastbryggan

Gäst
jag tänkte köpa en sån åt en tjej kompis.. men jag hitatr bara en som heter mini rabbit.. är det den ni har elelr finns det en vanlig..

är man bög för att man hjälper en kompis?
På Lastbryggan finns den i en kategori som heter "High Tech"

//Mats - Lastbryggan
 

nyfiken_gul

Ny medlem
Kön
Man
hejsan.

Tänkte köpa mig en rabit som jag har läst så mkt gott om :) men det verkar ju finnas så många olika märken o modeller ute på marknaden av just the rabit. Vill inte ha orginalet med separat kontroll dosa tycker att det verkar bökigt med sladd utan en med "inbyggd" kontroll. Men vilken använder ni / rekomenderar ni. Är det bara orginalet som gäller..?? Tänkte ju att det inte skulle kosta allt för mkt heller.

Tack på förhand o mys på ute i stugorna *ler*
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Jag är inne på min andra original Rabbit och har aldrig varit störd över den separata kontrolldosan. Jag införskaffade dock en ny Rabbit med inbygd kontroll llt i tron att det skulle vara ännu bättre.
Dock upptäckte jag snart att den nya inte var steglös utan hade flera fasta lägen så den var faktiskt lite svårare att hitta precis rätt läge med. Visst funkar denbra och ger sköna orgasmer men den gamala Rabbiten är fortfarande min favvo när det gäller att ha det riktigt, riktigt, riktigt skönt!
Jag måste tipsa om en annan sak jag införskaffade samtidigt och det var ett par vibrerande kulor. Helt otroligt läckra med reglaget som en lite bil!! De är jättesköna att stoppa in och kombinera med att smeka sig med surret långt inne. Man kan ha dem i sig när man går omkring också så funkar de som knipträning om man behöver det. Lite tillvänjing fordras dock men jag har tom haft dem i mig när jag gick på ICA en gång och hade reglaget i fickan så att jag kunde slå på det då och då. Syndigt sexigt och själva grejen var väl det som hetsade mig mest!!:oops:

Originally posted by nyfiken_gul

hejsan.

Tänkte köpa mig en rabit som jag har läst så mkt gott om :) men det verkar ju finnas så många olika märken o modeller ute på marknaden av just the rabit. Vill inte ha orginalet med separat kontroll dosa tycker att det verkar bökigt med sladd utan en med "inbyggd" kontroll. Men vilken använder ni / rekomenderar ni. Är det bara orginalet som gäller..?? Tänkte ju att det inte skulle kosta allt för mkt heller.

Tack på förhand o mys på ute i stugorna *ler*
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
förlåt en Kile ska nog inte skriva här) måste bara få kommentera aza_sv. Det där är nog höjden av frihet. Inte syndigt alls. En njutningslyx är vad det låter som. Lyllo dej.
 

Wireless

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan!
Själv tycker jag nog att "orginal-rabiten" är lite förlegad, det finns mycket nya, skojigare, liknande stavar. Kolla in "Jelly Crystal" på www.lustjakt.se. Rekomenderar den starkt!!!
 

qvinna

Ny medlem
Kön
Man
till aza_sv: hej jag undrar var man kan få tag på rabbit orginalet. det finns så många olika där det står att det är orginalet så jag blir helt förvirrad. vill ha den äkta:D var köpte du din och vad heter den exakt? mvh/maja

gfgfg
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Min försa R&P vill ja minnas att jag köpte på sexliv.com, den med separat dosa alltså.
Den nyaste med inbygd dosa, köpte jag på postorder den med. Jag tror det var på lustjakt.se. - tror jag det var
Jag har också varit i en butik i Uppsala,lustgarden.se som var välsorterad och med väldigt trevlig personal. Jag var där med två kollegor och vi hade dödskul. vi köpte var sina stavar av olika märke (jag inhandlade en ganska grov jellydong) och jag köpte också en lite nyckelringsvibrator som jag haft mycket skoj med. >Mest som samtalsämne men den funkar på riktigt också, fast den surrar så högt så man kan inte smyga med den.
Lycka till med din R&P

Åsa

Originally posted by qvinna

till aza_sv: hej jag undrar var man kan få tag på rabbit orginalet. det finns så många olika där det står att det är orginalet så jag blir helt förvirrad. vill ha den äkta:D var köpte du din och vad heter den exakt? mvh/maja

gfgfg
 

jojo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by aza_sv

Min försa R&P vill ja minnas att jag köpte på sexliv.com, den med separat dosa alltså.
Den nyaste med inbygd dosa, köpte jag på postorder den med. Jag tror det var på lustjakt.se. - tror jag det var
Jag har också varit i en butik i Uppsala,lustgarden.se som var välsorterad och med väldigt trevlig personal. Jag var där med två kollegor och vi hade dödskul. vi köpte var sina stavar av olika märke (jag inhandlade en ganska grov jellydong) och jag köpte också en lite nyckelringsvibrator som jag haft mycket skoj med. >Mest som samtalsämne men den funkar på riktigt också, fast den surrar så högt så man kan inte smyga med den.
Lycka till med din R&P

Åsa

Originally posted by qvinna

till aza_sv: hej jag undrar var man kan få tag på rabbit orginalet. det finns så många olika där det står att det är orginalet så jag blir helt förvirrad. vill ha den äkta:D var köpte du din och vad heter den exakt? mvh/maja

gfgfg
 

jojo

Medlem
Kön
Man
Scysst aza. Själv har jag köpt olika varianter av dildos till min fru. Den senaste var en rabbit (trådlös). Hon gillar den.;)

jojo
 

pc_

Ny medlem
Kön
Man
Två flickvänner har köpt original-rabbitar. Ingen av dem har varit väldigt förtjusta i pärlorna. De har tyckt att de känns konstiga i mynningen. Kaninen har dock varit uppskattad.
Vad tycker ni som provat? Favoritdelar, eller allt?
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Min tjej gillar mest att använda sin Rabbit utanpå, för penetrering gillar hon en annan stav. (Vet inte vad den heter)
 

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
Köpte min Rabbit på Söder i en butik som jag inte kommer på namnet just nu, en butik mer för tjejer, det är två jätte gulliga tjejer som har butiken och det är inget konstigt att gå in i den, ligger på parallellgatan till Katarinabangatan

Min rabbit har gett mig oerhört många sköna orgasmer. Använder den oavsett om jag har sällskap elelr ej, helt enkelt min vän.....;)

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, kalender m.m
 
G

Guest

Gäst
JAg har ägt en Rabbit Pearl men tyckte att "öronen" (clitorisstimulatern) var lite väl hård. Hade gärna sett att dom var mjukare alltså mer jellyaktiga.
Är det någon som kan rekomendera en med denna effekt?
 

zephrenia

Medlem
Kön
Kvinna
Eva Het: tror det kanske kan vara Love Store du pratar om...en verkligen jättebra butik inriktade på oss tjejer :)

rabbit är helt underbar!
rekomenderar den absolut!

götet rules!!
 

tina

Ny medlem
Kön
Man
ja vet egentligen inte vad jag skall skriva, har inte testat nån grej direkt, bara lite ljus, å en chokladbit. men man gör väl det man tycker om mest tror ja.
 
Toppen