Rabbit & Pearl - Det skönaste jag provat!

moviemaker

Medlem
Kön
Man
du...va va det för sorts choklad....är väldigt förtjust i choklad :p
Originally posted by tina

ja vet egentligen inte vad jag skall skriva, har inte testat nån grej direkt, bara lite ljus, å en chokladbit. men man gör väl det man tycker om mest tror ja.
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Originally posted by kaka

köpte min rabbit för ett ar sen o det är den bästa staven jag har haft, garanterad orgasm efter 5-10 minuter.. o dessutom multiplaorgasmer inte illa. ga o köp nu

5-10 minuter är ju ganska lång tid. Jag har tyvärr än så länge bara en vanlig dildo utan vibrator och en vanlig dildo med vibrator. Båda får mig däremot att gå väldigt snabbt och leker jag med dem båda samtidigt går det lätt på bara någon minut om jag så vill... :oops:;)
 

candy_girl

Ny medlem
Kön
Kvinna
jag har tänkt på o köpa en Rabbit till tjejen nu när hon e gravid, fick reda på att när hon bar första sonen så onanerade hon dagligen så då tänkte jag att man kan kunde köpa sig en sån.
Vad tror ni tjejer, ska jag???

ja jag tycker du ska köpa en till henne
 
G

Guest

Gäst
LoveStore på Åsögatan tror ja det ligger... blev ditsläpad efter skolan av några klasskompisar som skydd från eventuell obehaglig expedit men var en tjej som exp och inte nån peddogubbe som mina tjejkompisar trodde... haha... fegisar :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Afrodites apotek på Katarina bangata är helt okej. Jag köpte en rabbit till min tjej där. Det är tjejer som driver stället och vinnan bakom disken var supertrevlig. Jag frågade vad hon rekommenderade och hon berättade. Det känns lite kul att tala om vibbar, ägg och annat kul med en vilt främmande människa, men det var trevligt. När vi hade talat klart o jag betalat så ville hon bjuda på en chokladbit.. det var små chokladkukar.. haha, jag frågade om hon inte hade fittor att suga på i stället... ;) kul tjej, bra ställe!
 
S

secrettiger [vill inte mer]

Gäst
Detta är nog det absolut skönaste jag har provat. Snacka om "orgasmgaranti" Fick hem mitt egna exemplar i fredags. Gissa vad jag har gjort i helgen;)

På egen hand -Ja tack!

jag vill pröva en rabbit :oops:
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Jag måste tyvärr sälla mig till skaran som inte är så förtjusta i rabbiten. Den är väldigt tung längst ner och svårmanövrerad.
Själv föredrar jag separat dilso plus vibrator. Jag stör mig nog lite på att själva vibratorn, öronen, bara når när dildon är nere i "botten".
Men alla är vi olika.
Och jag tycker att det är sjysst att så många killar kan tänka sig att ge bort en i present till sin flickvän. :)
 
Toppen