Rainbow run

Anewworld1977

Medlem
Ålder
46
Kön
Man
Sker allt öppet och även när det är mixat? Låter väldigt mysigt ☺️. Är alla duktig på att använda kondom eller varierar det? Blir väldigt nyfiken och sugen…
 

Runkaren

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag var där en söndag för några veckor sedan. Hade låga förväntningar men blev positivt överraskad. Flera rum med soffor och en liten infra-bastu. Grabbarna runkar och knullar öppet. Jag knullade en i slingen. Var tydligen naket då också fast det var söndag, men det var bara bra för min del. Älskar ju att gå omkring naken med kuken i vädret.
Ett tips är att ta med ett hänglås till klädskåpet. Tror det går att köpa ett för 50 kr annars.
 
Last edited:

Runkaren

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Är det inte naket alla dagar eller hur fungerar det?
Självklart kan man vara naken alla dagar, men på några ställen står det naket specifikt onsdagar och lördagar. De har kanske ändrat det. Jag fick bara en liten handduk på en söndag med hänvisning till att det var naket.
 

Runkaren

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tänkte få med mig en chatkompis dit men han är så blyg och har komplex för sin kuk helt utan orsak. När vi "growers" helt slutar bry oss så är det härligt. :) Tror ju ändå inte hans kuk kommer att vara slak så länge i den miljön, så varför bry sig alls om det?
 

Cgcg

Aktiv medlem
Kön
Man
Oavsett storlek på handduk så slutar det med att alla sitter med en hård kuk framme ,runkar själva,varann eller suger.Varit med att vi är 7-8 st där alla runkar,en av de bästa trekanterna jag har varit med om har också varit på Rainbow så man blir inte besviken.Önskar bara att det var fler yngre- i jämförelse med Blue Vision där det är blandat.Flera yngre som runkar helt öppet !
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
På US Video har jag hört att de officiella öppettiderna (som inte är så generösa för den nattaktive) i praktiken inte gäller. Hur är det m d?
 

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Visst har det knullats fint på Rainbow när jag varit där, men om kontakten uppstod på plats framgick inte…..
 
Toppen