Rakad eller hårig?

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Är själv helrakad (vaxad på salong) och föredrar om kvinnan också är det, annars skaver det mot min släta, vaxade hud. Dessutom blir det så mycket trevligare att slicka hennes mus om den är helt slät, tycker i alla fall undertecknad. Och det är ju så sexigt och vackert med springan helt blottad……
 

Bubbe

Medlem
Kön
Man
Jag kör helrakat så ofta jag orkar hålla efter :) inte alltid man gör det tyvärr, men föredrar alltså helrakat.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Hårlöst är att föredra. För mycket buske är jobbigt. Man skall ju hitta också. Sen fixar jag där nere en gång i veckan ungefär.
Manya
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är inte själv rakad och tycker att kvinnor inte skall var rakade heller. Gillar en rejäl buske huvudsaken är att den är ren. En kvinna skall inte se ut som en tolvåring mellan benen.
 

Joppe.

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag gillar att vara helrakad känns sexigt och är skönt gillar även att musen är rakad är så mycket härligare o slippa en massa hår som är i vägen.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar att vara helrakad känns sexigt och är skönt gillar även att musen är rakad är så mycket härligare o slippa en massa hår som är i vägen.
Ännu värre om man tittar sig i spegeln efteråt och inser att man har "halva busken" kvar mellan tänderna ! :eek:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag gillar att vara helrakad känns sexigt och är skönt gillar även att musen är rakad är så mycket härligare o slippa en massa hår som är i vägen.
Håret är halva nöjet. Gärna välansat, men inte renrakat. Det ger också en viss doft som förhöjer upplevelsen. Förstår inte hur ni bär er åt att få håret mellan tänderna. Då har ni fel teknik.
 
Toppen