Rakad eller hårig?

S

Sugen_78

Gäst
Föredrar rakat :)
Men har inget emot om det skulle finnas kvar lite hår om det är nertrimmat :)
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan tycka lite både ock. Hårigt så kittlar det kuken/pungen och känns lite mer när man knullar. Men rakat är att föredra eftersom det är fräschare och porrigare.
 

Sunnerunkarn

Ny medlem
Kön
Man
Jag älskar könshår. Ju mer desto bättre men älskar också kontrasten som kan bli när exempelvis en riktigt hårig kuk knullar en slät fitta. Över huvudet taget föredrar jag män med kraftig behåring över hela kroppen. Jag är inte svårt att övertala då
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ansat och vårdat kuk-/fitthår är fräckare än rakat.

Fritt växande buske går fett bort!
 

MalmoBator

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Jag föredrar inte-rakat.

För mig spelar ”det ärliga” en löjlig roll i sexualiteten. Det finns något ärligt i det att runka. De flesta gör det, och jag tycker det är sexigt att inte dölja det.
På samma sätt tycker jag det finns något ärligt i bara att vara som man är. Hårig eller inte (det betyder inte att jag ser folk som rakar som mer oärliga, sexualiteten är ju komplicerat).
Jag giller också nakenhet av samma skäl tror jag, det finns något ärligt vid att visa precis hur man ser ut.
 

MforMystery

Medlem
Kön
Man
Bägge varianter funkar enligt mig. Så länge det är och ser vårdat ut så klart.

Är personligen renrakad i dagsläget.
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker det är dömt att vara rakad, jag gillar också kvinnor som är rakade det känns skönt med rakade könsorgan och jag blir mer upphetsad!!!
 

Thomasstor

Aktiv medlem
Kön
Man
Alltid slätrakad för egen del. Beträffande kvinnor kan min smak variera. Uppskattar både ett vackert slätrakat eller vaxat sköte, men kan också tycka att det är sexigt med en tight ansad sträng eller toffs.
 

MrRighton

Aktiv medlem
Kön
Man
Hårigt....Naturligt och ffa hygieniskt eftersom när man rakar sig så uppstår det små små blödningar vilket kan leda till problem med smitta av lite olika små fula småkryp...Kroppen är ju utvecklad för att skydda oss och håret runt könet är vackert och sexigt...gillar inte det där med "hår i maten"-snacket...men det är min åsikt
Könshåret skyddar urinröret, och håller bakterier och infektioner borta. Dessutom skapar håret ett luftutrymme mellan din hud och trosan, vilket hjälper till att hålla ph-balansen. Att det skulle vara mer hygieniskt att vara rakad mellan benen än att ha könshår är med andra ord en myt!
https://www.philips.se/c-e/artiklar/skonhet/harborttagning/stor-guide-harborttagning-underlivet
 
Toppen