Rude Boy

G

Guest

Gäst
Har beställt en, kommentarena kommer när jag testat den... väntar med spänning ;)
 
G

Guest

Gäst
Så nu har den landat och haft ett par besök i hålet den är gjord för...

Ganska nöjd! Stark och mycket skön vibrator som masserar skönt bakom pungen och hela vägen in. Kuken står som ett spett när den är på plats. Den är så hård så den praktiskt taget får ryckningar av vibrationerna.

Favorit positionen är helt klart sittande, så att den inte glider ut. Går lättast att hitta en position där den masserar skönt då. Den kan ha en liten tendens att trycka lite hårt mot prostatan vid införandet men så fort den är inne på plats och vibratorn på så är det nice.

Blir så kåt av att ha den i så att det är omöjligt att inte runka. Försökte idag stoppa när jag var på väg att komma för att dra ut på njutningen men den skickade mig vidare över gränsen. Fortsatte då att runka och fick ganska omgånde nya orgasmkänslor. Den trycker ju uppåt så den bromsar kraften i spruten men man såsar regält med den. Även om det inte blir några långa sprut.

Den är helt klart skapt för en mans ass...

Skulle väl ge den fyra hårda kukar av fem möjliga. Men jag kan inte riktigt motivera varför den bara får fyra... den är ju trotts allt det skönaste jag testat där bak, i leksaksväg.
 
G

Guest

Gäst
Bump!!

Har någon annan köpt den ?
Fler testpersoner får stiga upp i talarstolen!
 

Junglebill

Ny medlem
Kön
Man
Fick min Rudis idag, jag måste erkänna att den slår aneros med hästlängder.
Rude Boy kräver ingen tillvänjning man vet bara instinktivt hur den funkar.
Den är skön och den billiga känslan som man fick med aneros det får man inte med Rude Boy, nej här är det en helt annan kvalitetskänsla på grejorna.
Dyr som guld javisst men det är ju guld för tusan.
Testet utföll också till full belåtenhet, eller hur jag nu ska beskriva det bäst.
Det lär nog bli många angenäma timmar tillsammans med min nya kompis.
Teknikmagasinet har billiga batterier som hör till, det lär ju gå några stycken.
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Faan, vet precis vad som ska införskaffas när det är dags för mig att lämna boet och lufta vingarna...
Den har säkert gått ner lite i pris då.

Har ingen erfarenhet av prostata stavar, men den ser ju lugnt mycket lättare ut att använda en Aneros...
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Lite sugen på en också men blir lite avskräkt när jag läser om den...
Längd: 12 cm Omkrets: 11 cm Diameter: 4 cm

För en straight kille låter det ganska stort och grovt :oops:

Samtigt så uindrar jag om den behöver vara så stor, det räcker ju med ett pekfinger för att mjölka själv :p
Några mer som har erfarenhet?
 
G

Guest

Gäst
Finns en till tråd om RudeBoyen där jag och några till har testat.

Straight kille, visst men jag också straight och vi är inte mycket trängre än gay personer. Mer vane sak
det jag tyckte var att den inte alls kändes stor innan den var inne men att när den satte sig på plats kändes enorm men ha den helt inne någon minut utan vibration så vänjer man sig

lycka till

Lite sugen på en också men blir lite avskräkt när jag läser om den...
Längd: 12 cm Omkrets: 11 cm Diameter: 4 cm

För en straight kille låter det ganska stort och grovt :oops:

Samtigt så uindrar jag om den behöver vara så stor, det räcker ju med ett pekfinger för att mjölka själv :p
Några mer som har erfarenhet?
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Det kommer nog bli en :p
Vilken tråd är det du menar? Bara lite snack i tråden och ingen utförlig beskrivning?
Ha en skön kväll....
 
G

Guest

Gäst
Det kommer nog bli en :p
Vilken tråd är det du menar? Bara lite snack i tråden och ingen utförlig beskrivning?
Ha en skön kväll....

Tråden heter "Äntligen äntligen" och är skapad av just wamboy.

och där finns fler kommentarer och recensioner
 
Toppen