Rude Boy

M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Varför finns det fler färger? Funderar på att beställa och så finns det både svart och blå :oops:
Vilken skall man välja?
 

lexus

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker inte att den var någon hit. Verkar inte hitta prostatan alls med den.
Är det någon som har ett tips hur man ska hitta prostatan med rudeboy, annars var ju 700 kr åt fanders.
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Den här länken kanske kan hjälpa...
http://mastechnique.blogspot.com/2007/04/aneros.html

Använder en sked från Ikea med ett blått plasthandtag med luftbubblor. Räcker gott med några centimeter, det är bara att föra in och sedan vibrera eller jucka eller hur jag nu skall beskriva det :oops:
Det viktiga är väl att det är något som inte är vasst :p
Kolla även tråden Killgrejer - Prostataorgasm
 

Mocklin

Ny medlem
Kön
Man
jag e riktigt på att köpa en rude boy... synd att jag e pank :(
men jag säger när jag får pengar då jävlar [|)]
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Är just nu mer för Aneros [^]
Helt otroligt skön men kräver lite mer tid... well worth it though [}:)]
Kanske två olika saker men om jag skulle välja idag så skulle jag behålla min Aneros. Får se om jag ändrar mig någon dag men som det är nu får min RudeBoy ligga och vila :p
 
M

mike19

Gäst
Har blivit så nyfiken på denna leksak,har inte lekt där bak förr men är nyfiken.Får se om jag vågar beställa
 

snasken

Ny medlem
Kön
Man
Jag fick en rudeboy av ett kompis gäng, och detta är verkligen inget jag vill varken testa eller uppleva, så om någon finns i gbg så kan den köpas lite billigare deskret i kartong :) kontakta
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag fick en rudeboy av ett kompis gäng, och detta är verkligen inget jag vill varken testa eller uppleva, så om någon finns i gbg så kan den köpas lite billigare deskret i kartong :) kontakta
Jag skulle gjärna köpa den om jag bodde nära och om den är i obruten kartong...
 

kukis

Medlem
Kön
Man
Köpte en rudeboy och har lite olika erfarenheter... en gång fick jag en helt sjukt härligt känsla i kroppen och var nära att komma utan att ens röra kuken... men har inte lyckats återuppleva det igen... ska precis till att göra ett nytt försök så får vi se :)
 
G

Guest

Gäst
Fick min Rude Boy idag, är ganska skraj just nu så den får ligga och vänta tills jag känner mig redo att börja utforska.. Jag återkommer självklart med recension vid ett senare tillfälle.. men got damn säger jag..[:0]
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Fick min Rude Boy idag, är ganska skraj just nu så den får ligga och vänta tills jag känner mig redo att börja utforska.. Jag återkommer självklart med recension vid ett senare tillfälle.. men got damn säger jag..[:0]

äh... smörj in och på't :) är himmelriket
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Naughty Boy ser ju cool ut... har en Rude Boy och tycker personligen att den är lite för "böjd", skulle vara kul att prova Naughty Boy men tror att jag håller mig till Aneros ett tag till.
Någon som provat de nya?
 

kukis

Medlem
Kön
Man
Kan ingen komma med lite tips på hur man ska göra för att få den ultimata upplevelsen med en RudeBoy.... har bara lyckats en gång och det var himmelriket... men har ingen aning hur jag fick till det :-(
 

jeager_

Ny medlem
Kön
Man
Hej
Funderar på att köpa antingen en rude boy\naughty boy eller en aneros.
Någon som kan säga sin åsikt om vem som är bäst av dom här grejjerna.
 
Toppen