Runka till min fru

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lulea

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade gärna sett någon runka till bilder av min fru. Helst någon lite äldre herre ;) Eller åtminstone över 50. Och någon med grov kuk hade ju inte varit fel. Det perfekta hade ju varit någon från Luleå :LOL::cool:

Och förlåt om jag kapade tråden. Var verkligen inte meningen...
 

Par40

Aktiv medlem
Har man tur så kan det även bli någon prov kväll. Så håll ögonen öppna om ni vill vara med på detta. Kom ihåg och skicka pm vid intresse. För kommer att skicka användarnamnet till oss på kik i pm till dom som är mest intressant
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte man hade en fd flickvän som tog ett kort på mig med fullt stånd, men ansiktet var inte med, visade det för några vänninor titta vad som väntar på mig hemma. Vad som hände senare vet jag inte men enligt flickvännen gick två kvinnor in på handkapp toalett på jobbat och onanerade tillsammans. Tror jag inte en sekund på bara något hon hittade på, men att någon av de ensamstående kvinnorna smekte sig lite senare men bilden i minnet är mer troligt, kanske bara något jag hoppa på.
 

RolleK

Ny medlem
Jag och min fru gillar tanken på att andra män runkar till nakenkort på hon. Någon som gjort sånt eller har förslag på hur man ska gå till väga?? Vill ju hålla det anonymt så måste komma på något sätt
Jag gillar runka till bilder på kåta fruar, gör inget om mannen är med. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen