Runkar ni med eller utan porr?

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
. . . jope, men då har vi återigen det här sabla nätet! Tjusningen att med trenchcoaten dragen över sig och becksvarta solglasögon på smyga in i p-byrån och slita åt sig ett magasin inför en rodnande (eller surmulen) ung kvinnlig expedit är ju försvunnen...

Hehe sorry, men internet har gjort allting bättre. Allting.
T.o.m faktumet att begreppet ”snuskgubbe” nu knappt ens existerar, då människor inte längre skäms för sina sexvanor.
Man hade kunnat tänka sig att internet skulle ha medfört ännu mer hysch-hysch eftersom man nu kan konsumera porr ännu mer privat, men det blev tvärtom.
Samma gäller kondomer och glid och andra tillbehör. Kan lätt handla dessa, och istället för dömande blickar från expedit och kunder får man snarare avundsjuka sådana. (y)
 
Last edited:

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . joooo men jag vill tillbaka tiden då det kändes lite skämmigt , var mer spännande på nåt sätt . . . :(
Håller lite med. Som 14-15-åring gå in på nån liten tobaksbutik (istället för alla pressbyrån, 7.11 osv osv numer) och köpa en porrblaska, gå hem och dra i skinnet.
Det i sin tur leder mig in på bilder, innan dagens bandbredd som tillåter streaming fick man kolla stillbilder antingen i tidigare nämnd blaska eller stillbilder på internet. Då var det bildserier av en och samma tjej i olika positioner. Visst får man se alla möjliga vinklar på videoklipp men det är nåt jag saknar med bildserierna, man fick liksom bli bekant med tjejen, se henne från olika perspektiv...
*suck* ja, så gammal är jag.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..jope, men du är nog ändå en ungdom jämfört med mig..känns som jag varit med sedan Camera Obscuras tid . . . :eek:
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller lite med. Som 14-15-åring gå in på nån liten tobaksbutik (istället för alla pressbyrån, 7.11 osv osv numer) och köpa en porrblaska, gå hem och dra i skinnet.
Det i sin tur leder mig in på bilder, innan dagens bandbredd som tillåter streaming fick man kolla stillbilder antingen i tidigare nämnd blaska eller stillbilder på internet. Då var det bildserier av en och samma tjej i olika positioner. Visst får man se alla möjliga vinklar på videoklipp men det är nåt jag saknar med bildserierna, man fick liksom bli bekant med tjejen, se henne från olika perspektiv...
*suck* ja, så gammal är jag.

Känner igen det där, helt leta upp någon tobaksbutik på andra sidan stan lite avskilld så ingen skulle känna igen en. Håller med om att det var något speciellt med stillbilder, men det hade nog att göra med tillgången. Sök på ”naken” på google och du får upp en miljard bilder. På den tiden var nakenbilder en skatt i sig :D
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Känner igen det där, helt leta upp någon tobaksbutik på andra sidan stan lite avskilld så ingen skulle känna igen en. Håller med om att det var något speciellt med stillbilder, men det hade nog att göra med tillgången. Sök på ”naken” på google och du får upp en miljard bilder. På den tiden var nakenbilder en skatt i sig :D
Sen fanns ju även de enskilda bilderna, skrynkliga och väderbitna i form av skogsporr!!!1 Ja jävlar, det var tider det.

Väntar med spänning på @alex historier om detta ;)
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
...det kommer nog vad det lider...

..för inte så hemskt längesedan - c a 12 år kanske - har jag ett läskigt minne från brunstparken i gbg. En liten slemmig gubbe kom fram - "en tiggare" tänkte jag - och plockade ur sin kasse upp en porr-video. Han nickade och log och räckte över den. Jag skrattade & tackade och inne på centralens toalett tänkte jag undersöka innehållet och då fann jag att hela kassetten var insmord av . . . ja, gubbens . . . sats . . . BLEEESSSCCCHHH ! Jag slängde skiten i papperskorgen - borde tryckt ner gubben där också...:alien:
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Sen fanns ju även de enskilda bilderna, skrynkliga och väderbitna i form av skogsporr!!!1 Ja jävlar, det var tider det.

Väntar med spänning på @alex historier om detta ;)

någon borde göra en undersökning om skogsporren. Det sas ju alltid att det var snuskgubbarna som gömde tidningarna. Men ingen har ju någonsin kommit ut med eller erkännde att de gömde tidningar i skogen. Sen att fenomenet skogsporr är nationellt, kanske till och med internationellt gör det ännu mer spännande. Ibland känns de som porren växte där ute i skogen, som en del av naturen...för oss kåta tonåringar att hitta.
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
...det kommer nog vad det lider...

..för inte så hemskt längesedan - c a 12 år kanske - har jag ett läskigt minne från brunstparken i gbg. En liten slemmig gubbe kom fram - "en tiggare" tänkte jag - och plockade ur sin kasse upp en porr-video. Han nickade och log och räckte över den. Jag skrattade & tackade och inne på centralens toalett tänkte jag undersöka innehållet och då fann jag att hela kassetten var insmord av . . . ja, gubbens . . . sats . . . BLEEESSSCCCHHH ! Jag slängde skiten i papperskorgen - borde tryckt ner gubben där också...:alien:
Nämenvafaaaan :sick:
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
någon borde göra en undersökning om skogsporren. Det sas ju alltid att det var snuskgubbarna som gömde tidningarna. Men ingen har ju någonsin kommit ut med eller erkännde att de gömde tidningar i skogen. Sen att fenomenet skogsporr är nationellt, kanske till och med internationellt gör det ännu mer spännande. Ibland känns de som porren växte där ute i skogen, som en del av naturen...för oss kåta tonåringar att hitta.
Ja, när man tänker efter, vem river ur sidor ur en blaska och lägger ut i skogen? Nån filantropisk snuskgubbe? Äldre bröder som ville hjälpa yngre? En trolig möjlighet kan vara de yngre syskonen som snodde sidor ur storebrors runkmaterial.
Hursom, de tidningar jag hade höll jag hårt i.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
...det kommer nog vad det lider...

..för inte så hemskt längesedan - c a 12 år kanske - har jag ett läskigt minne från brunstparken i gbg. En liten slemmig gubbe kom fram - "en tiggare" tänkte jag - och plockade ur sin kasse upp en porr-video. Han nickade och log och räckte över den. Jag skrattade & tackade och inne på centralens toalett tänkte jag undersöka innehållet och då fann jag att hela kassetten var insmord av . . . ja, gubbens . . . sats . . . BLEEESSSCCCHHH ! Jag slängde skiten i papperskorgen - borde tryckt ner gubben där också...:alien:

Hahahahaha :LOL::LOL::ROFLMAO:
Inte för att va taskig... men LITE fick du allt skylla dig själv för den otrevliga överraskningen. Jag menar ... vafan fick dig att ta emot, eller ens ta i en porrvideo från nån vilt främmande liten gubbjävel på stan?? Frågan är också vad som fick honom att välja ut just dig?? o_O;)
 
Last edited:

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..antingen insåg han la att ingen kvinna i världen skulle ta e mot en porrvideo på sta´n , åtm inte av en gubbe som såg ut som han, eller så var han väl bög och fick en kick av att jag skulle bli kladdig på händerna av hans sagge ... jag kunde ju åtm öppnat locket direkt , men det var fullt av folk omkring.. kanske hade han AIDS, men jag har inte känt mig smittad. Han kan knappast köra tricket igen, nu i corona-tider . . . :rolleyes:
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
..antingen insåg han la att ingen kvinna i världen skulle ta e mot en porrvideo på sta´n , åtm inte av en gubbe som såg ut som han, eller så var han väl bög och fick en kick av att jag skulle bli kladdig på händerna av hans sagge ... jag kunde ju åtm öppnat locket direkt , men det var fullt av folk omkring.. kanske hade han AIDS, men jag har inte känt mig smittad. Han kan knappast köra tricket igen, nu i corona-tider . . . :rolleyes:

Du kan vara lugn. HIV smittar inte vid hudkontakt med sperma. Bara om du fick det i ett öppet blödande sår. ;)
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Näää jag hade inget öppet sår vid tillfället. Jag är inte kräsmagad men fick en närapå kräkattack (för han såg ju såg jävla läskig ut - som klippt ur en skräckfilm!) och tvättade händerna både 2 3 4 5 6 7 osv. gånger innan jag stapplade ur centralens toalett . . . nästan äckligare än smålänningen som lurade mig att dricka piss ur en ölburk, men det är en annan historia . . . :rolleyes:
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Näää jag hade inget öppet sår vid tillfället. Jag är inte kräsmagad men fick en närapå kräkattack (för han såg ju såg jävla läskig ut - som klippt ur en skräckfilm!) och tvättade händerna både 2 3 4 5 6 7 osv. gånger innan jag stapplade ur centralens toalett . . . nästan äckligare än smålänningen som lurade mig att dricka piss ur en ölburk, men det är en annan historia . . . :rolleyes:

Lol vafan är det för människor du träffar??
o_O
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Runkar gör jag oftast med porr. Bara vid snabba tömningar jag gör det utan.

E-stim däremot är nästan alltid utan. Så härligt att bara blunda, slappna av och känna hur det pirrar i hela kuken och prostatan. Ibland känns det som att en kuk knullar mig medans tjejen löst smeker mitt ollon med naglarna. Så underbar känsla!
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Lol vafan är det för människor du träffar??
o_O


Ja det kan man fråga sig :cautious: - smålänningen var för många herrans år sedan då jag var ung(yngre) utanför en dansbana nånstans , han langade över en öl och jag drack i ett svep för att sedan spy upp skiten. - Märkte du inte att jag pissat i burken? frågade han när jag stötte på honom senare igen och då skulle han egentligen haft sig en käftsmäll :eek: men jag valde den fredligare vägen (särskilt som han hade ett tiotal kompisar omkring sig).
 
C

com4you

Gäst
e stimulans känns gott , brukar ha den i analen känns så fint när strömmen kommer i bajshålet
 
Toppen