Satscha reagerar till porr

Vad vill ni Satscha ska reagera på?

  • Gangbang

    Votes: 15 14,3%
  • Cumpilations

    Votes: 32 30,5%
  • Onani

    Votes: 21 20,0%
  • Lesbiskt

    Votes: 17 16,2%
  • blowbang/bukkake

    Votes: 15 14,3%
  • BDSM

    Votes: 5 4,8%

  • Total voters
    105

Tjalle G-son

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Våran lilla slyna @Satscha skickade ett nytt par trosor till mig som jag beställt. Bad att hon skulle onanera med dom så flera gånger och duktig som hon är så var resultatet över förväntan. Dom var riktigt stela i grenen av intorkade fittsafter, jag blötte upp dom och smakade samtidigt som jag tittade på en av hennes reacts. Kan nog säga att det var det skönaste sprutet på riktigt riktigt länge. Jag hade lyckats hålla mig i 4 dagar innan så kuken vibrerade av kåthet när jag lyssnade på hennes kåt röst och slickade i mig hennes fittsaft. Länk till hennes trosor https://drive.google.com/file/d/1Zg9UnbGzXkrsCuUm_TAr3v7FjZM1t-wD/view?usp=sharing
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
@Satscha PM:ade mig det här:

"Hej Herrn, nu har jag gjort en react till den anal porren du skickade och jag blev helt galet kåt...slynan gjorde som Herrn sa, jag tryckte in min buttplug tydligt så du hör, drog sen ut den och sög av den för er...skäms lite efteråt men jag kan inte hjälpa att jag blir så kåt av det här, att få vara ett litet sperma luder för er...jag är nog slav under min egen fitta...när jag kom så sprattlade mina ben till så jag välte micken och ljudet blev lite lägre på slutet...men tack som fan för en hård och skön orgasm...hopps ludret får er sperma nu... *niger*"

Duktig liten forumslampa som gör som jag säger. Håller på och klippa filmen nu, sen ska jag spruta till spermahoran innan jag lägger upp den. Blir så sjukt kåt av att sitta och klippa och höra Satschas kåta röst.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
@Satscha PM:ade mig det här:

"Hej Herrn, nu har jag gjort en react till den anal porren du skickade och jag blev helt galet kåt...slynan gjorde som Herrn sa, jag tryckte in min buttplug tydligt så du hör, drog sen ut den och sög av den för er...skäms lite efteråt men jag kan inte hjälpa att jag blir så kåt av det här, att få vara ett litet sperma luder för er...jag är nog slav under min egen fitta...när jag kom så sprattlade mina ben till så jag välte micken och ljudet blev lite lägre på slutet...men tack som fan för en hård och skön orgasm...hopps ludret får er sperma nu... *niger*"

Duktig liten forumslampa som gör som jag säger. Håller på och klippa filmen nu, sen ska jag spruta till spermahoran innan jag lägger upp den. Blir så sjukt kåt av att sitta och klippa och höra Satschas kåta röst.

@jm tackar för all din tid du lägger ner för vår andras njutning!

@Satscha tack för att du delar med av din inre slampa, dit kåta lilla sprutluder.
Skulle vilja se dig bli ordentligt nersprutad och sölig av sperma...
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
@jm tackar för all din tid du lägger ner för vår andras njutning!

@Satscha tack för att du delar med av din inre slampa, dit kåta lilla sprutluder.
Skulle vilja se dig bli ordentligt nersprutad och sölig av sperma...

Håller med, @Satscha är galet porrig att höra när man runkar kuken till sprut. Hade varit härligt om vi alla stod i ring runt henne och bjöd på kuk…sedan sprutade ner henne ordentligt!
@jm Underbart tack
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
*niger* Tack för de härligt porriga kommentarerna…lyssnade på mig själv och rodnar men ok då…delen där jag sätter mig på min plugg vid pausen tycks vara borta….minns att jag fick andas rätt bra där för den är ganska stor…eller så va det senare…har inte lyssnat igenom för …lyssna på sitt kåta jag är typ…nåja jag får väl göra det igen, sätta mig på pluggen… till rätt film
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
*niger* Tack för de härligt porriga kommentarerna…lyssnade på mig själv och rodnar men ok då…delen där jag sätter mig på min plugg vid pausen tycks vara borta….minns att jag fick andas rätt bra där för den är ganska stor…eller så va det senare…har inte lyssnat igenom för …lyssna på sitt kåta jag är typ…nåja jag får väl göra det igen, sätta mig på pluggen… till rätt film


@Satscha Eller så får du göra en skön film när du sätter in analpluggen i din trånga....
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
*niger* Tack för de härligt porriga kommentarerna…lyssnade på mig själv och rodnar men ok då…delen där jag sätter mig på min plugg vid pausen tycks vara borta….minns att jag fick andas rätt bra där för den är ganska stor…eller så va det senare…har inte lyssnat igenom för …lyssna på sitt kåta jag är typ…nåja jag får väl göra det igen, sätta mig på pluggen… till rätt film

Hmm? Missade du och skicka något klipp? :p
 

E Svensson

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
*niger* Tack för de härligt porriga kommentarerna…lyssnade på mig själv och rodnar men ok då…delen där jag sätter mig på min plugg vid pausen tycks vara borta….minns att jag fick andas rätt bra där för den är ganska stor…eller så va det senare…har inte lyssnat igenom för …lyssna på sitt kåta jag är typ…nåja jag får väl göra det igen, sätta mig på pluggen… till rätt film
Jävlar vad hett att höra dig! Duktig liten slampa...
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Skulle vilja ha. @Satscha här nu så hon kunde behandla min kåta kuk.. skall filma i eftermiddag hur kan jag visa upp min kuk för dej så du kan reagera på den
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
I och med att mycircle numera har stängt (admin kanske rent ska ta bort den tråden?) ned så försvann ju alla kåta reacts från @Satscha . Men vi har pratat med varandra och jag kommer lägga om dem på Erome tills vidare så ni kan kolla där. Tyvärr går det ju inte att chatta samtidigt som i mycircle. Men tips är ju att länka till videorna när ni är på whereby/swedenonani eller om ni tex skypar. Då går det ju att parata snusk om vår lilla forumhora. ;)

Skriv gärna här också, jag vet att Satscha gillar uppmärksamhet och när kommenterar filmerna och påpekar vilken liten slyna hon är.

Första filmen när Satscha reagerar på Piper Perri. Hur länge kan ni hålla er?

https://www.erome.com/a/Xvtq6Ekj

Andra filmen, Satscha reagerar på Remy Lacroix

https://www.erome.com/a/XJFXWBTI

NY! Satscha reagerar på en kinky wet-film (varning piss)

https://www.erome.com/a/4sMqLUAR

Ååååh vad sexigt o lyssna på var tvungen att sluta runka, för jag vill se o höra mer. underbart..
 

acejordan

Aktiv medlem
Kön
Man
*niger* Tack för de härligt porriga kommentarerna…lyssnade på mig själv och rodnar men ok då…delen där jag sätter mig på min plugg vid pausen tycks vara borta….minns att jag fick andas rätt bra där för den är ganska stor…eller så va det senare…har inte lyssnat igenom för …lyssna på sitt kåta jag är typ…nåja jag får väl göra det igen, sätta mig på pluggen… till rätt film

Ny medlem här och satan vad kåt man blir av att höra på dig ;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag beordrade @Satscha reagera till en painal-film och knulla sig själv i röven med en dildo och även A2M. Slynan svarade följande:

"Forums-horan skall göra sitt bästa att tillfredsställa er.

Jag har en rätt fet butt plug som gör lite ont när jag trycker in, men kan även pressa in min rabbit för er. Det kommer kännas rejält men jag älskar att vara en lydig hora för er, gör mig sjukt kåt, så horan lovar att pressa så mycket hon kan.

Sen A2M är så sjukt perverst, men jag gör det när jag är kåt och vet jag att jag skall göra det så förbereder jag mig som brukligt är. Men det är ändå rätt tydligt var den varit och jag blir helt kåtrusig av att jag lyder och genomför.

Nu skall jag bara få tiden och möjligheten att göra det, är inte hemma ännu utan fortfarande i semesterläge."

Lägger upp filmen sen när slynan gjort sitt!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag beordrade @Satscha reagera till en painal-film och knulla sig själv i röven med en dildo och även A2M. Slynan svarade följande:

"Forums-horan skall göra sitt bästa att tillfredsställa er.

Jag har en rätt fet butt plug som gör lite ont när jag trycker in, men kan även pressa in min rabbit för er. Det kommer kännas rejält men jag älskar att vara en lydig hora för er, gör mig sjukt kåt, så horan lovar att pressa så mycket hon kan.

Sen A2M är så sjukt perverst, men jag gör det när jag är kåt och vet jag att jag skall göra det så förbereder jag mig som brukligt är. Men det är ändå rätt tydligt var den varit och jag blir helt kåtrusig av att jag lyder och genomför.

Nu skall jag bara få tiden och möjligheten att göra det, är inte hemma ännu utan fortfarande i semesterläge."

Lägger upp filmen sen när slynan gjort sitt!

Sounds great
Ser vi fram emot @Satscha och @jm
 
Toppen