Satscha reagerar till porr

Vad vill ni Satscha ska reagera på?

  • Gangbang

    Votes: 15 14,3%
  • Cumpilations

    Votes: 32 30,5%
  • Onani

    Votes: 21 20,0%
  • Lesbiskt

    Votes: 17 16,2%
  • blowbang/bukkake

    Votes: 15 14,3%
  • BDSM

    Votes: 5 4,8%

  • Total voters
    105

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
HERREGUD va KÅT jag är nu!

TACK som fan för alla era porriga kommentarer!

Det är så härligt att inte bli dömd för att jag gillar det här, gör mig verkligen sjukt jävla kåt!

TACK!!
Så härligt att vår Satscha är en sådan fantastisk kvinna som delar med sig av sin kåthet till alla sina medonanister på forumet.
Tack Satscha!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tack för alla era underbara kommentarer...och igen...för att ni inte dömer mig för att jag faktiskt blir kåt av det!

Varje gång jag läser så blir jag kåt så nu särar jag på mina ben...igen....och skall smeka mig till en liten orgasm tack vare alla er!
 

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Tack för alla era underbara kommentarer...och igen...för att ni inte dömer mig för att jag faktiskt blir kåt av det!

Varje gång jag läser så blir jag kåt så nu särar jag på mina ben...igen....och skall smeka mig till en liten orgasm tack vare alla er!

Mmmm så härlig du är.
Tänk dig att du vaknar upp nu på morgonen och vi står kanske 5-6 st nakna på knä runt dig i din säng och runkar våra hårda kukar.
En efter en får du känna dom i din våta fitta och I din sköna mun.
Alla kommer att bli tillfredsställda och du har en morgon som nersprutad och fullsprutad.
Åhhh så härligt kåt jag blir av att tänka på det...
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Ny react från vår lilla forumslyna. Spruta tillsammans med henne, hon ber om det! La själv en rejäl laddning medan jag klippte filmen. Hon är riktigt njutbar vår @Satscha och förtjänar verkligen kuk.

https://www.dropbox.com/s/f629oqw45j0e5wi/angeline.Satscha reacts.mp4?dl=0

Härligt att höra hur du släpper fram horan i dig, ditt lilla fittluder, Satscha! Runkar hårt till din hesa slyniga röst som pratar om kuk, slynor och gruppknullade horor. Härligt att du gillar se hur munnen på slampan i filmen fylls med fet gubbkuk. Tack för det ljudliga plaskandet från din horfitta i slutet och tack för showen, din kåta lilla spermahora!!! Lägger gärna satsen i din mun!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ny react från vår lilla forumslyna. Spruta tillsammans med henne, hon ber om det! La själv en rejäl laddning medan jag klippte filmen. Hon är riktigt njutbar vår @Satscha och förtjänar verkligen kuk.

https://www.dropbox.com/s/f629oqw45j0e5wi/angeline.Satscha reacts.mp4?dl=0
@Satscha är verkligen ett härligt spermaluder
Vi borde samlas och rundknulla henne hårt och ge henne massor av sperma
Njuter av att höra henne, så härligt när hon smeker sig själv till orgasm
 
Toppen