Satscha reagerar till porr

Vad vill ni Satscha ska reagera på?

  • Gangbang

    Votes: 15 14,3%
  • Cumpilations

    Votes: 32 30,5%
  • Onani

    Votes: 21 20,0%
  • Lesbiskt

    Votes: 17 16,2%
  • blowbang/bukkake

    Votes: 15 14,3%
  • BDSM

    Votes: 5 4,8%

  • Total voters
    105

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och @Per Wettergren skickade varsin video till @Satscha och forumhoran kunde givetvis inte hålla sig. Så hon gjorde två reacts till våra runkvideos som den slyna hon är.

Här är min video: https://www.dropbox.com/s/k29mo2hljowczhk/react på runk.mp4?dl=0

Pers video: https://www.dropbox.com/s/anjbrtx8ptp9n57/react satscha P.mp4?dl=0

Om ni vill göra något liknade för slampan så säg till då fixar jag det. Hon älskar och se när vi runka och sprutar!

Älskar höra hur spermahoran Satscha kåtar upp sig, stönar med sin hesa röst och pullar sin plaskvåta fitta som det billiga lilla fittludret hon är. Får igång min ståkuk i alla fall....
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Mmmmm det lilla fittludret hesa kåta röst får en så jäkla kåt. Önskar verkligen att vi kunde stått runt henne när hon ligger och smeker och smiskar sin blöta slyn fitta. Vart hon än tittar runt sig ser hon bara hårda kukar. Och en efter en går vi fram och sprutar över horans kropp
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmmmm det lilla fittludret hesa kåta röst får en så jäkla kåt. Önskar verkligen att vi kunde stått runt henne när hon ligger och smeker och smiskar sin blöta slyn fitta. Vart hon än tittar runt sig ser hon bara hårda kukar. Och en efter en går vi fram och sprutar över horans kropp
Ja, vore härligt!
 

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmmmm det lilla fittludret hesa kåta röst får en så jäkla kåt. Önskar verkligen att vi kunde stått runt henne när hon ligger och smeker och smiskar sin blöta slyn fitta. Vart hon än tittar runt sig ser hon bara hårda kukar. Och en efter en går vi fram och sprutar över horans kropp

Det har hon gjort sig väl förtjänt av den lilla spermahoran. Omringad av en skog av stenhårda upprunkade kukar som väntar på sin tur att få spreja ner hennes luderkropp ligger hon och stönar hest. Hon och hennes fitta kan inte få nog av hård kuk och varm, kladdig sperma, massor av kuk, massor av sperma.
 
Toppen