Sett nån ni känner online?

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ni någon gång ramlat över nakenbilder på nån ni känner online? Typ att ni plötsligt känner igen nån på Reddit eller nåt sånt. Om det hänt, vem var det, hur upplevde du det, och hur hanterade du det?

Jag har aldrig varit med om det, men det är en ständigt återkommande fantasi kring utvalda bekanta och ex... :p
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Chattade på en sajt med en person på en sajt, kom aldrig då så långt vi skickade nakenbilder, men vi insåg efter ett tag vi bodde grannar. Samma boförening. Huset mitt emot . De blev inget. Men vi har hejat på varann. O bägge konstaterade. Världen är liten.
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Japp, det har jag! För några år sedan när jag surfade runt på olika porrsidor och kollade på amatörporr så hittade jag ett konto där ett par la upp filmer på sig själva när de knullade. Inget unikt i sig, men när jag tittade runt på olika filmer som de lagt upp så insåg jag att kvinnan i paret är min kollega! De visar inte ansikte på filmer och bilder, men jag känner igen henne och vet till 100 % att det är hon!

Så jag har sett min kollega naken, kåt och få rejält med kuk! Förstås har jag inte sagt något till henne. Det är lite kittlande att jag vet, men att hon inte vet att jag vet... :D
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Japp, det har jag! För några år sedan när jag surfade runt på olika porrsidor och kollade på amatörporr så hittade jag ett konto där ett par la upp filmer på sig själva när de knullade. Inget unikt i sig, men när jag tittade runt på olika filmer som de lagt upp så insåg jag att kvinnan i paret är min kollega! De visar inte ansikte på filmer och bilder, men jag känner igen henne och vet till 100 % att det är hon!

Så jag har sett min kollega naken, kåt och få rejält med kuk! Förstås har jag inte sagt något till henne. Det är lite kittlande att jag vet, men att hon inte vet att jag vet... :D
Var det hett att se henne så, eller blev det bara konstigt?

Och känns som man ska ha en väldigt nära relation redan med nån för att ta upp en sån sak med dem.
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Var det hett att se henne så, eller blev det bara konstigt?

Och känns som man ska ha en väldigt nära relation redan med nån för att ta upp en sån sak med dem.
Det var mest hett och skapade förstås en del fantasier att runka till! :D Och som du säger ska det mycket till för att man ska ta upp det, och det har jag inte gjort. Men nu så tänker jag inte så mycket på det faktiskt...
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Får ju säga att jag är rätt avundsjuk. Samtidigt är det ju många jag känner som jag absolut inte skulle vilja hitta sånt material på. =O
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte sett någon. Men jag har chattat med en föredetta jobbarkompis på qx för många år sedan. Vi kåtade upp varandra rejält, vi var anonyma i början, men han skickade bild först, så visade det sig att vi kände varandra. Pinsamt, men vi hade en trevlig stund.
Hade du nånsin tänkt på honom så innan det hände?
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
För några år sedan var jag på en chatt och chattade och kom i kontakt med en man som visade bilder på en kvinna.
Det var bilder på henne när hon var i 20 års åldern men även nutid. Det var nakenbilder och knullbilder. Kvinnan var min fru.
Jäklar! Förstås blir man nyfiken... Levde/lever ni i ett öppet förhållande eller vart detta en blixt från klar himmel? Och det var det sistnämnda, vad hände sedan?
 

Mattias Svensson

Ny medlem
Kön
Man
Jäklar! Förstås blir man nyfiken... Levde/lever ni i ett öppet förhållande eller vart detta en blixt från klar himmel? Och det var det sistnämnda, vad hände sedan?
Det var helt oväntat, hon jobbade på ett stort läkemedelsföretag och var mycket natt. Jag ifrågasatte varför hon åkte till jobbet i sexigaunderkläder hon blev bara arg. Mannen chattade jag med under en tid och fick veta en hel del.
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Vad sa hon när hon fick reda på att du sett bilderna? (Eller du kanske inte har sagt något...?) Och är ni fortfarande tillsammans?
Ursäkta utfrågningen, men man blir ju lite nyfiken...
 
Toppen