Sett nån ni känner online?

Lulea

Välbekant medlem
Kön
Man
Har hittat (och sparat) en del bilder av en bekant i Luleå. Har efterlyst bilder av henne här tidigare (i något förtäckta ordalag; vill ju försöka vara lite diskret mitt i all kåthet). Nu har jag alltså hittat. Extra trevligt eftersom jag länge varit kåt på henne (något jag knappast är ensam om). Trevligt är för övrigt tidernas understatement. Har väl sällan varit så hård som när jag hittade de där bilderna...
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Har hittat (och sparat) en del bilder av en bekant i Luleå. Har efterlyst bilder av henne här tidigare (i något förtäckta ordalag; vill ju försöka vara lite diskret mitt i all kåthet). Nu har jag alltså hittat. Extra trevligt eftersom jag länge varit kåt på henne (något jag knappast är ensam om). Trevligt är för övrigt tidernas understatement. Har väl sällan varit så hård som när jag hittade de där bilderna...
Fanken vilken lyx. Jag känner så där inför att efterlysa bilder på specifika personer om de inte är modeller eller så, men ramlar man över dem av en slump är det ju en annan sak.

Finns ju några bekanta jag skulle få kåtslag av att hitta.
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade varit grymt häftigt att känna igen någon på det viset!!!
Måste leta vidare känner jag hahaha
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Har sett mitt ex sända live på Cam4 samt hittat porrfilm med en kvinnlig kollega, att tjuvkika på exet utan att ge sig till känna var upphetsande men att se den kvinnliga kollegan kändes bara konstigt, jag har aldrig varit sexuellt attraherad av henne.
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Jag hittade min lillasysters nakenbilder på en site jag blev medlem på. Inte så konstigt eftersom jag redan visste att hon fanns där. Det var hon som bjöd in mig att bli medlem!
Coolt! :D Jag gissar att du inte blev kåt av. att se din syster och sannolikt har du sett henne naken innan. Men rent objektivt, var bilderna på henne snygga och sexiga?
 

Lulea

Välbekant medlem
Kön
Man
Kom på nu att jag sett en tjej som jobbar på ett Ica där jag brukar handla. Många år sen nu. Hittade bilder av henne på nåt forum. Glömt vilket. Rätt säker på att bilderna är bortrensade nu. Så ingen jag känner, alltså. Mer än som en kund bland alla andra. Men ändå.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag hittade en äldre kvinna på ett forum (kanske det var cam4) för några år sedan. Hon hade deltagit på samma kurs som jag och hon var senare kursledare på en fortsättningskurs som jag gick på. Vi bodde bara några mil från varandra. Klart vi bestämde träff och jag var hos henne vid tre tillfällen. Sedan rann det ut i sanden och hon flyttade senare från orten. Men det var en häftig känsla när jag upptäckte henne.
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hittade min lillasysters nakenbilder på en site jag blev medlem på. Inte så konstigt eftersom jag redan visste att hon fanns där. Det var hon som bjöd in mig att bli medlem!
Kan dela din historia, min syrra gjorde samma sak, fast vi visste inte om att vi båda var medlemmar. Men sen när vi fattade det, och såg att det var vi på våra bilder fick vi oss ett gott skratt! :) hehe…
 
Toppen