Sett nån ni känner online?

axinol

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Satt å långrunkade med en cumshot compilation på datorn från nån porrsida jag inte minns nu. Jag var för tillfället fokuserad på nått annat än porren men så plötsligt hör jag nån stöna som liksom låter bekant. Tittar ner på klippet och ser att det är mitt eget sprut som visas! Som tur är anonymt filmat! :)
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Satt å långrunkade med en cumshot compilation på datorn från nån porrsida jag inte minns nu. Jag var för tillfället fokuserad på nått annat än porren men så plötsligt hör jag nån stöna som liksom låter bekant. Tittar ner på klippet och ser att det är mitt eget sprut som visas! Som tur är anonymt filmat! :)
Haha... skulle kunna hända mig med. Har nog delat ett par sprut här och där genom åren.
 

Spelmannen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hittade en film på en ung kollega. Hon har ett väldigt eget utseende och en svart prick på läppen, så helt säker på att det var hon.. Blev först chockad och stängde ner. Nästa dag kom hårt jag till videon. Hon sög av sin kille och tog satsen i munnen. Han hade en rejäl kuk men hon jobbade bra med att få in nästan hela i munnen. Kändes lite underligt ha möte med henne dagen efter…
 

Tantra-runk

Medlem
Jag har hittat bilder/video två stycken tjejer som jag känner/kände. Den ena är en gammal klasskompis från högstadiet som verkar ha råkat ut för hämndporr av ett ex. Det är riktigt härliga bilder. Den andra är en tjej som jag löst ff hänger i samma kretsar som om än i utkanten. Hon sålde camshower, anonymt trodde hon, i mitten av 2000talet. Jag lyckades lista ut att det var hon genom trådar hon skrivit i på flashback och köpte till och med sen show av henne. Otroligt tändande att se någon man känner. Är övertygad om att hon tror att ingen vet hennes hemlighet, men jag vet och tänker på det varje gång jag ser henne.
 

Tantra-runk

Medlem
Mindre fräscht med hämndporr. :(
Ja verkligen. En ren spekulation från min sida. Jag tvivlar att hon låg bakom att ladda upp bilderna på snuska.com själv. Så länge det finns samtycke i själva akten som utspelar sig på bild eller film är det ok tycker jag. Det blir svårt att ta något moraliskt ansvar för hur saker kommit ut på nätet.
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Satt å långrunkade med en cumshot compilation på datorn från nån porrsida jag inte minns nu. Jag var för tillfället fokuserad på nått annat än porren men så plötsligt hör jag nån stöna som liksom låter bekant. Tittar ner på klippet och ser att det är mitt eget sprut som visas! Som tur är anonymt filmat! :)
Oj, var hade de filmat dig?
 

Gentleman_gbg

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har själv aldrig varit med om det. Jag träffade dock en kvinna på en hook-up sida som berättade att hon hade hittat en vän där som uppgav sig som singel men hade fru och barn.

Tanken av att ramla över någon man känner är ju ganska spännande såklart :)
 

Ballensson

Medlem
Kön
Man
Jag bor på en ganska liten ort och för ganska många år sedan så hittade jag ett par på BC som hade min lilla ort som hemort. Efter några klick så insåg jag vilket par det var och de hade många härliga knullbilder i sitt album, jag har många ggr. Fantiserat om frun när jag runkar och någon gång sett henne ute på promenad och då önskat att jag vågat ta upp ämnet. Men jag har aldrig gjort det. Nu blev jag kåt på tanten bara av att tänka på det!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag fick oväntat kontakt med en kurskamrat, som sedan själv höll i en kurs som jag gick. Vi chattade en tid och sedan bestämde vi att ses. Det blev tre besök hemma hos henne. Sedan rann det ut lite i sanden och när jag eftersökte henne igen så hade hon flyttat norrut...
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har själv aldrig varit med om det. Jag träffade dock en kvinna på en hook-up sida som berättade att hon hade hittat en vän där som uppgav sig som singel men hade fru och barn.

Tanken av att ramla över någon man känner är ju ganska spännande såklart :)
Det är nog vanligare än man tror.
 

Fox180

Aktiv medlem
Kön
Man
Har chattat med en man ja känner i över 2 år, han tror att jag är en kvinna från staden 2 mil norr, känner både han och hans fru och barn, han vill träffas men vägrar ;)
 
Toppen