Sex-klubb, tips?

EnEuro

Aktiv medlem
Vi är lite sugna på att besöka en klubb.
Det måste vara par och tjejer där så det inte bara är runkande män även om det så klart får finnas någon sådan också :)

Något tips på bra klubb? Kanske även om det är någon speciell kväll som är bättre än andra
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kanske kan göra en ny nålad tråd om detta @Calle? Finns visserligen en tråd om porrbiografer, men sex-klubbar/par-klubbar är väl lite annorlunda tror jag?
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Var någonstans?
I Stockholm finns Blue Vision som har parkvällar onsdag och lördag med särskild avdelning för par. Även möjlighet att visa upp sig för andra gäster eller umgås med dem.
Par i Hjärter är annars den klassiska parklubben, men där är det inte extra män.

Par i Bastu verkar ha kommit igång igen, men inte varit där.

Andra städer får andra fylla på med.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Synd vi bor så långt norrut, men någon gång ska man väl ta sig i kragen och besöka någon par-klubb. :)
 

EnEuro

Aktiv medlem
Var någonstans?
I Stockholm finns Blue Vision som har parkvällar onsdag och lördag med särskild avdelning för par. Även möjlighet att visa upp sig för andra gäster eller umgås med dem.
Par i Hjärter är annars den klassiska parklubben, men där är det inte extra män.

Par i Bastu verkar ha kommit igång igen, men inte varit där.

Andra städer får andra fylla på med.

Ja till Sthlm kan vi åka. Lika långt dit som till Malmö ungefär så det täcker ju in en del :)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jaså har ni inga klubbar uppåt landet? Gör det, vi kan ju mötas upp där :)

Ja jag tror det sägs finns något runt Sundsvall, men tror det blir att man åker till STHLM eller Göterborg. Det som kan vara lite skönt är ju förstås att det är mindre chans man stöter på folk man "känner". :)

Vi hör av oss om ska åka och sexa lite ;)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vi är lite sugna på att besöka en klubb.
Det måste vara par och tjejer där så det inte bara är runkande män även om det så klart får finnas någon sådan också :)

Något tips på bra klubb? Kanske även om det är någon speciell kväll som är bättre än andra
Wandas Swing i Göteborg har olika teman olika kvällar. Även par och tjejer. Kolla deras hemsida.
 

EnEuro

Aktiv medlem
Ja jag tror det sägs finns något runt Sundsvall, men tror det blir att man åker till STHLM eller Göterborg. Det som kan vara lite skönt är ju förstås att det är mindre chans man stöter på folk man "känner". :)

Vi hör av oss om ska åka och sexa lite ;)

Ja det eller Norrköping /Örebro verkar det vara som är ’bäst’ Får forska runt lite! :)
Haha ja men absolut, det hade vi nog inte tackat nej till!
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja det eller Norrköping /Örebro verkar det vara som är ’bäst’ Får forska runt lite! :)
Haha ja men absolut, det hade vi nog inte tackat nej till!

Ja Örebro verkar ha bra rykte vad jag också läst! :D

Vi får boka upp en sex-resa tillsammans. Fast det kanske innebär att vi aldrig lämnar hotellrummet heller. haha
 

EnEuro

Aktiv medlem
Ja Örebro verkar ha bra rykte vad jag också läst! :D

Vi får boka upp en sex-resa tillsammans. Fast det kanske innebär att vi aldrig lämnar hotellrummet heller. haha

Dit har vi lika långt som till Gbg så kanske får testa och komma med ett utlåtande sedan! :) a

Haha nej risken (chansen) hade nog varit stor minst sagt:)
 

EnEuro

Aktiv medlem
Vi har så långt överallt så det känns inte som det spelar någon roll! haha

Bara packa väskan med sexleksaker och köra hårt en helg! hihi

Då måste det ju bli värt resan så! :)
Haha ja det blir många väskor det.. En sån helg hade jag nästan betalat för nu! Blev en helg i barnens tecken här så knappt något mys. Helt frustrerad! :)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Då måste det ju bli värt resan så! :)
Haha ja det blir många väskor det.. En sån helg hade jag nästan betalat för nu! Blev en helg i barnens tecken här så knappt något mys. Helt frustrerad! :)

Ja vi hade JMs barn här i helgen, så det var lite sexuell frustration här också. Dock fick jag lite utlopp för det igår kväll när de åkte till barnens mamma. Men kan behövas helger där man åker iväg själva och får göra "vuxensaker".
 

EnEuro

Aktiv medlem
Ja vi hade JMs barn här i helgen, så det var lite sexuell frustration här också. Dock fick jag lite utlopp för det igår kväll när de åkte till barnens mamma. Men kan behövas helger där man åker iväg själva och får göra "vuxensaker".

ikväll blir det oavsett vad! :)
Det gör det verkligen. Vi hade nyss fem dagar på egen hand. Mycket välbehövligt! Men av någon anledning gör ju mycket att man vänjer sig och vill ha mer! :)
 

EnEuro

Aktiv medlem
Blir nog mer här ikväll med då vi är solo nu en vecka. Var skönt igår, men som du skriver, mycket vill ha mer! (Har dessutom hunnit med att onanera imorse) :D

Härligt med en hel veckan av möjligheter nu då! :)
Ja men det är du inte ensam om. Till och från mer eller mindre hela dagen här! :)
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Vi är lite sugna på att besöka en klubb.
Det måste vara par och tjejer där så det inte bara är runkande män även om det så klart får finnas någon sådan också :)

Något tips på bra klubb? Kanske även om det är någon speciell kväll som är bättre än andra

Club Adam o Eva i Norrköping kan rekommenderas. Fredagar även singelkillar (som varit på audition så väldigt få som inte kan bete sig), lördagar oftast par och singeltjejer.
Par i hjärter i Stockholm. Renodlad parklubb. Lite väl "vaniljig" för en del men seriös och troligen landets äldsta klubb.
Amante i Göteborg, också väletablerad klubb.
Paradise swings och Katlagrottan (Eskilstuna), inte varit på någon av dem men hört lite varierat. Både ris och ros.

Örebro har ingen vad jag vet?
 

EnEuro

Aktiv medlem
Club Adam o Eva i Norrköping kan rekommenderas. Fredagar även singelkillar (som varit på audition så väldigt få som inte kan bete sig), lördagar oftast par och singeltjejer.
Par i hjärter i Stockholm. Renodlad parklubb. Lite väl "vaniljig" för en del men seriös och troligen landets äldsta klubb.
Amante i Göteborg, också väletablerad klubb.
Paradise swings och Katlagrottan (Eskilstuna), inte varit på någon av dem men hört lite varierat. Både ris och ros.

Örebro har ingen vad jag vet?

Tack för bra svar! Nej så klart, inte Örebro. Det var Norrköping jag tänkte på! :)
 
Toppen