Sex-klubb, tips?

pune

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har testat Eskilstuna, det blev en gång, men inte fler ggr :)
Norrköping är bra, har varit där ett antal ggr, bra ställe, men allt beror ju på besökarna.
Stockholm, svårt att ta sig in i gemenskapen, alla kände varandra, man hamnade lite på sin kant, var där senast 2017 om jag minns rätt, så det kan vara helt annat nu.
Annars kan man testa i Tyskland, där är det en helt annan division, både lokalmässigt, öppettider och hur frigjorda människor är, väl värt att testa, slår Sverige alla dar i veckan
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Har testat Eskilstuna, det blev en gång, men inte fler ggr :)
Norrköping är bra, har varit där ett antal ggr, bra ställe, men allt beror ju på besökarna.
Stockholm, svårt att ta sig in i gemenskapen, alla kände varandra, man hamnade lite på sin kant, var där senast 2017 om jag minns rätt, så det kan vara helt annat nu.
Annars kan man testa i Tyskland, där är det en helt annan division, både lokalmässigt, öppettider och hur frigjorda människor är, väl värt att testa, slår Sverige alla dar i veckan
Jag har inte testat Tyskland men Cityswingers 1 och 2 i Köpenhamn är bra - det vet jag av egen erfarenhet! Bara att kolla hemsidan så att man vet om eventet just den kvällen (eller dagen) passar dina förväntningar.
 
Toppen