Ska vi onanera tillsammans?

Ålder
56
Kön
Kvinna
E de slut på denna tråden nu eller:sleep::sleep::(


Jag tyckte att det var ett toppenförslag som Super Lasse kom med, när han startade den här tråden. Men sedan märkte jag att det är svårt att bestämma i föreväg när man skall vara kåt.

Det visste jag i och för sig redn innan, men glömde bort det i upphetsningen:oops:


Jag vet inte hur det är för andra, men jag tycker att det är svårt att bestämma tid för när lusten skall infinna sig. Det får nästan motsatt effekt i stället...
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
E de slut på denna tråden nu eller:sleep::sleep::(


Jag tyckte att det var ett toppenförslag som Super Lasse kom med, när han startade den här tråden. Men sedan märkte jag att det är svårt att bestämma i föreväg när man skall vara kåt.

Det visste jag i och för sig redn innan, men glömde bort det i upphetsningen:oops:


Jag vet inte hur det är för andra, men jag tycker att det är svårt att bestämma tid för när lusten skall infinna sig. Det får nästan motsatt effekt i stället...

Korrekt.

Men du är väl inte SÅ svår att få igång stumpan? ;)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
E de slut på denna tråden nu eller:sleep::sleep::(


Jag tyckte att det var ett toppenförslag som Super Lasse kom med, när han startade den här tråden. Men sedan märkte jag att det är svårt att bestämma i föreväg när man skall vara kåt.

Det visste jag i och för sig redn innan, men glömde bort det i upphetsningen:oops:


Jag vet inte hur det är för andra, men jag tycker att det är svårt att bestämma tid för när lusten skall infinna sig. Det får nästan motsatt effekt i stället...

Korrekt.

Men du är väl inte SÅ svår att få igång stumpan? ;)

Jo! Det krävs väldigt mycket... vissa klarar av det... andra inte;)
 

greven66

Medlem
Kön
Man
ett par händer på dina axlar.......en kyss just där nacke och axlar möts.......en varm andedräkt från en mun som stannar....

Undrar hur DET skulle påverka Snäckan:p
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
ett par händer på dina axlar.......en kyss just där nacke och axlar möts.......en varm andedräkt från en mun som stannar....

Undrar hur DET skulle påverka Snäckan:p

Väldigt bra början - kan jag säga;) Den känslan tar jag med mig till jobbet idag:p
 

greven66

Medlem
Kön
Man
en mun runt din örsnibb.......mina händer ner över dina armar.....Nafsar lite å andas varmt i dina öron.....smeker insidan på armarna....uppåt......
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
...lutar mitt huvud framåt så att du skall komma åt nacken...vill njuta av dina läppar...mer!!!

putar lite med rumpan...

ooops...

känner en skön bula...

pulsen ökar markant...mmmm...
 

greven66

Medlem
Kön
Man
...lutar mitt huvud framåt så att du skall komma åt nacken...vill njuta av dina läppar...mer!!!

putar lite med rumpan...

ooops...

känner en skön bula...

pulsen ökar markant...mmmm...

drar undan ditt hår.....drar me tungspetsen från ditt hårfäste....ner mot tröjans kant....följer den framåt och känner din hud knottra sig....

Låter dig känna att jag gillar det som händer....bulan växer....

mina händer når dina brösts rundning....känner de mjuka härliga........hör dig stöna lite lätt då jag suger på din örsnibb samtidigt som jag känner bröstens tyngd i mina händer.....
 
Toppen