Ska vi onanera tillsammans?

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Halloj söta onanissor o glada tokrunkare,

Jag undrar en sak... Hur skönt kan det bli? Jag uppmanar alla busiga tjejer att smeka musslan våt och alla killar att runka kuken hård! Det är hälsosamt, och då kan man väl lika gärna göra det tillsammans? [}:)]

Vore rätt cool om vi bestämde en tid, klockan 21 på söndag då vet alla att då kör vi alla tillsammans. Tjejerna plockar fram dildon och killarna näven och sen släpper vi fram lusten och kåtheten och njuter av att ha det skönt tillsammans... :p

Är ni på?
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Halloj söta onanissor o glada tokrunkare,

Jag undrar en sak... Hur skönt kan det bli? Jag uppmanar alla busiga tjejer att smeka musslan våt och alla killar att runka kuken hård! Det är hälsosamt, och då kan man väl lika gärna göra det tillsammans? [}:)]

Vore rätt cool om vi bestämde en tid, klockan 21 på söndag då vet alla att då kör vi alla tillsammans. Tjejerna plockar fram dildon och killarna näven och sen släpper vi fram lusten och kåtheten och njuter av att ha det skönt tillsammans... :p

Är ni på?

Får jag komma hem till dig då??så vi kan vara kåta tillsammans;):p:p
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Halloj söta onanissor o glada tokrunkare,

Jag undrar en sak... Hur skönt kan det bli? Jag uppmanar alla busiga tjejer att smeka musslan våt och alla killar att runka kuken hård! Det är hälsosamt, och då kan man väl lika gärna göra det tillsammans? [}:)]

Vore rätt cool om vi bestämde en tid, klockan 21 på söndag då vet alla att då kör vi alla tillsammans. Tjejerna plockar fram dildon och killarna näven och sen släpper vi fram lusten och kåtheten och njuter av att ha det skönt tillsammans... :p

Är ni på?

Får jag komma hem till dig då??så vi kan vara kåta tillsammans;):p:p

Ska du hem till SuperLasse så hänger jag på..! :D Sicket kalas det skulle bli..! [:eek:)]
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Klart ni får komma! Alla goa onanissor och tokrunkare är inbjudna till sexparty!! Kom in och kom mycket, eller vad säger man? ;)

Rock'n roll!!! :D:cool:
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Bara tanken på en massa kåtingar i etern samtidigt gör att jag vill börja nuuu:p:p Men söndag kl 21 passar mig perfekt:p;):love::love:

Mmmm toppenbra initiativ Lasseman:p;):love::love:
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Bara tanken på en massa kåtingar i etern samtidigt gör att jag vill börja nuuu:p:p Men söndag kl 21 passar mig perfekt:p;):love::love:

Mmmm toppenbra initiativ Lasseman:p;):love::love:

Om Snäckan kommer med så måste man ju bara titta in på söndag-kväll...! ;)
 

stingen

Medlem
Kön
Man
Hade gärna deltagit men sitter tyvärr i bilen på väg till jobbet :(
Men om ni skulle gå i spinn och inte kan sluta så ansluter jag mig på Måndg kväll 22.00
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
:)
Det låter intressant, bara vetskapen att vi tillsammans kommer sända ut ett starkt sexuellt karma är bra, jag slår mig ner på söndag kväll 21.00 för att onanera tillsammans med er mina underbara med-onannister.
:p
Vi hörs, puss och smek på er allihop! (på valfritt ställe :oops:)
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
:)
Det låter intressant, bara vetskapen att vi tillsammans kommer sända ut ett starkt sexuellt karma är bra, jag slår mig ner på söndag kväll 21.00 för att onanera tillsammans med er mina underbara med-onannister.
:p
Vi hörs, puss och smek på er allihop! (på valfritt ställe :oops:)

.ok, jag är med 21.00.......även om det är fotbollsfinal...eller samtidigt kanske!!???...
 
Toppen