Ska vi onanera tillsammans?

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag är redo... min kuk står hård o jag e bara så kåt just nu... kan bara tänka på sex, varma heta kvinnokroppar och hur skönt det är....

Säger välkommen till Skeda, kysser dig och drar ner dig i soffan direkt! :p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Rena ormgropen, glider ner mellan snäckans ben.. drar av dig trosorna och känner försiktigt... redan våt - härligt! Min tunga glider in i snäckans springa och jag runkar samtidigt... :p;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
tar Kille71s kuk ..smeker den ömt...för den mot mina läppar.
slickar försiktigt på ollonet

tar den sedan hela in i munnen...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Skeda, synen av dig på alla fyra med hans kuk i munnen blir för frestande... Jag tar dig bakifrån samtidigt... först mjukt, sen lite hårdare.. stötarna knuffar dig mot kille71:s kuk [}:)]:p
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Skeda, synen av dig på alla fyra med hans kuk i munnen blir för frestande... Jag tar dig bakifrån samtidigt... först mjukt, sen lite hårdare.. stötarna knuffar dig mot kille71:s kuk [}:)]:p

knulla mig...HÅRT.
 

kille71

Medlem
Kön
Man
vilken syn :p, skeda suga av mig och blir tagen från supelasse... fantastiskt.
gud vad hård den är hahaha
 

thebitch

Ny medlem
Kön
Man
Halloj söta onanissor o glada tokrunkare,

Jag undrar en sak... Hur skönt kan det bli? Jag uppmanar alla busiga tjejer att smeka musslan våt och alla killar att runka kuken hård! Det är hälsosamt, och då kan man väl lika gärna göra det tillsammans? [}:)]

Vore rätt cool om vi bestämde en tid, klockan 21 på söndag då vet alla att då kör vi alla tillsammans. Tjejerna plockar fram dildon och killarna näven och sen släpper vi fram lusten och kåtheten och njuter av att ha det skönt tillsammans... :p

Är ni på?

Ooh, klart att man är på. Kör på för fullt här. Någon som vill göra mig lite kåt? :oops:
 
Toppen