Smaka på sperman.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nyfiken

Medlem
Kön
Man
har gjort det typ en gång oxå, lite väl salt för min del, känns äckligt........förstår tjejer som inte vill svälja det, kan inte vi killar svälja vår egen säd varför tvinga tjejerna att göra det
 

Dr.Pillesnöpp

Ny medlem
Kön
Man
körde en snowball med tjejen... jag höll fan på att spy. Jag vet inte om det var av smaken.. det var väl bara själv agrejen att det var sagge :|
 
G

Guest

Gäst
Never! Har svårt för det där med kyssa efter sprut, än mindre smaka på min egen vid onani, inget för mig...

/Steffo
 

Skrubbsår

Ny medlem
Kön
Man
Självklart har man smakat på sin egen produkt då, gillade inte smaken så värst mycket...det är fan eran skyldighet om ni vill att bruden ska svälja!!

Paranoid
 

Nyfiken

Medlem
Kön
Man
Eftersom VI inte ens kan klarar av o smaka/kyssa tjejen med sagge i munnen så kan man ju itne ens kräva att hon ska ta det i munnen om hon inte vill.
Jag jobbade med en utlänning o han va så jävla coll (trodde han) han sa att en svensk kvinna ska bara ta det i munnen som den HO...RA hon e.........hmmmmm..........Jag blev sur varpå jag frågade......kan du efter att ha kommit inne i henne gå ner o slicka hennes fitta OM hon vill det?

Han svarade enkelt att.....Näääää fy fan

Kontentan e väl då att kräv inget om du inte själv klarar av att uppfylla hennes önskningar
 

Adam21

Ny medlem
Kön
Man
Klart man smakat.. nyfiken som man var på smaken.. kan säga att efter det så accepterar jag alla tjejer som inte vill ta satsen i munnen..
 

SilverDogg

Ny medlem
Kön
Man
faktiskt inte nä. men jag accepterar ifall tjejen inte vill ta det i munnen ändå. och jag kysser min flicka efteråt om det nu vill säg så. så jag tror inte jag skulle ha så stora problem med det.

//The race is on!
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Hur är det om man tar sin egna säd i munnen ???? Kan inte vara "farligt" lr något sådant på något sätt :) ..... Har själv aldrig vågat prova. Inte just ifall det kan vara "farligt" utan att jag känner en skarp avsmak för det hehe. TÄnkt tanken men aldrig vågat.

Jag kom på Slapphänt :)
 

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Min tjej säger att det är skitäckligt. Tror henne, och tvingar henne absolut inte till det.
Ett tips är dock att komma en gång, börja om, och om tjejen vill ta den andra satsen istället så smakar den inte lika illa.

Keep that foreskin moving
 

elev

Ny medlem
Kön
Man
Klart man har smakat på sperman men inte i den formen. Visst har man slickat sin kära flickvän efter det att man har sprutat i henne. Man slickar ju inte i sig allt precis men man har smakat. :D:cool:

Man ska njuta av tillvaron THATS IT :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen