Smaka på sperman.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Klart man har smakat. Var inne i en sån porrperiod då jag sög av mig själv ganska ofta. Hände att man sprutade rakt ner i munnen. Jag tycker inte det smakar illa. Inte jättegott men definitivt inte äckligt.

To masturbate is to live
 

SOLO

Medlem
Originally posted by Avslagen_cola

Klart man har smakat. Var inne i en sån porrperiod då jag sög av mig själv ganska ofta. Hände att man sprutade rakt ner i munnen. Jag tycker inte det smakar illa. Inte jättegott men definitivt inte äckligt.

To masturbate is to live

Ok, huruvida sperma är smarrigt lr ej känns lätt ovidkommande, men hur fasen lyckas du smutta på din egen drul? För även om min så vore fyra dm så hade ja knappt kunnat nudda med tungan. [:0][^][:0]

Master Bate!
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
<font face="Times New Roman"></font id="Times New Roman">[blue][/blue]Tycker sperman är en färskvara. Har man inte smakat tidigare skall man smaka satsen så fort den kommer. Börja med försatsen. Smakar alltid gott. Sen om man runkar sakta så det liksom sipprar sperma ur kuken kan man smaka, för det smakar bättre medan man är kåt.:p
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Lundalife

Ja precis, försatsen är den bästa biten. Finns många som säger att den är besk och äcklig. tvärtom säger jag. den är söt i jämförelse med resten. Det är slumpen som är äckligast. Alltså det allra sista.

To masturbate is to live
 

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Nä jag har aldrig smakat på min egen. Det känns som att det bara är äckligt att göra det, när liksom hela kåtheten försvinner ut ur kroppen i en enda orgasm och allt man vill göra då är att duscha av sej.

Annat är det att smaka andras sperma när man själv ännu inte har sprutat! Det är en höjdare det, som är bättre än det mesta på jorden!! Om killen inte är rökare förstås, då är det inget gott!!


Micke
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
jag brukar ju då spruta direkt i munnen när jag suger av mej själv, tycker inte att det smakar skitäckligt men inte gott heller... men försattsen är som sagt godast :D
 

doktorn

Ny medlem
Kön
Man
Jag fattar inte att alla utom jag kan suga av sig själva! Alltså, jag har försökt flera gånger sedan jag läst om det här men jag är fan inte ens nära, även om jag ligger kvar länge för att "mjuka upp" musklerna. Kan ni inte beskriva mer ingående hur ni gör?

// Doktorn
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
doktorn:
Det finns nog inte mer ingående info, jag i alla fall lägger mig bara på rygg med benen över huvudet och försöker nå kuken med munnen. Når oftast och när jag inte når så ligger jag kvar ett tag tills jag faktiskt når. Men prova att göra lite situps då och då. Träna gärna ryggen på samma gång (t.ex. ligga på magen och lyfta upp ryggen i 10 x 3 pass). Avsluta med stretching och prova sen någon timme senare. Brukar funka fint, det var så ja klarade av det från första början :)

To masturbate is to live
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
haha då har du väl en naturlig talang för det.

Nej men man måste acceptera att vissa killar har lättare för att bli viga om man säger så. Men jag säger inte att alla inte kan bli viga nog. Ös på och ge inte upp!

To masturbate is to live
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
<font face="Times New Roman"></font id="Times New Roman">Nu kan jag underlätta lite hoppas jag i alla (misslyckade) försök att försöka suga sin egen kuk. Jag kunde när jag var 21 o idag skulle det förmodligen misslyckas. Det KAN bero på att man faktiskt så sent som 25 utvecklas i kroppen. De nedersta kotorna växer samman till en längre. Därför blir det svårare.

Fast det kan ju vara skönt ändå.:p
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Skulle faktiskt vilja testa smaka någon annans sperma. Som någon nämnde så kåtar du ju av dig själv iochmd orgasmen och kan därför tycka att självbesprutningen är äcklig. Men om man testar någon annans så är man ju själv fortfarande kåt. eller?

To masturbate is to live
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen