SMASKIGASTE P-VÅFFLORNA!

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Tyvärr blir bildrutan helt svart (min dator är sjuk & behöver snart bytas ut) men jag har gjort egna efterforskningar och har förstått att du hittat Paprika (1995) som är gamle skojargubben Joe D´Tomatos lilla hårdporriga remake på Tinto Brass Paprika (1991). Erica Bella har huvudrollen i Tomato-versionen. Paprika - faan, längesedan jag käkade den grönsaken . . . :unsure: Paprika Steen är också en gammel goding - men det är ju en annan sak . . .
 
Last edited:

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Legendariske porrdistributören ARTHUR MOROWITZ (80 bast) har lagt sig till ro. En av pionjärerna i branschen ("The Godfather of New York Adult Films" kallades han) och redan under tidigt 60-tal distribuerade han flera av Joe "Fäbodjäntan" Sarnos alster. På senare tid låg han bakom bl a dundersuccéer som Inside Seka (1981). Distribpix hette Morowitz bolag. R I P . :cry:
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
GORKI9 >>> Det var mig ett oerhört "gillande" o_O Hela 56 stycken på ungefär en timmes tid ... Har du hunnit läsa alla mina texter så snabbt eller driver du med mig? :rolleyes:
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Nä jag driver inte med dig. Jag har läst flertalet av dina texter i tråden tidigare och läst om en del, så jag tyckte det var på tiden att trycka på gilla eftersom du gör ett jäkla bra jobb. Synd bara att du inte skriver något om gayporr genren. Jag kommer förhoppningsvis att göra en post om detta senare.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Förlåt mig men man blir ju alltid så misstänksam över allting :unsure: ... eller "man" - åtminstone jag blir det . . .

Jag är inte lika mycket expert på gayporr men hade tänkt plocka in någon Cadinot vad det lider...

(y)
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag hade kanske tänkt bidra lite till tråden med några poster om gayporrens historia om det är OK för dig. Få se när det kan bli aktuellt.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Du får göra vad som känns bäst för dig och än en gång tusen tack för alla gillanden - jag är medlem här sedan 1904...f´låt, 2004, men inte van att få så mycket positiv respons på en & samma gång ("då kommer alla känslorna på en & samma gång").

Jag har inte lika bra koll på gayporren så det här ser jag fram emot - men någon Cadinot kan jag ju alltid slänga in. Hade även tänkt ta upp författaren Jean Genets kortfilm Un chant d´amour (1950 - förbjuden fram tills 1975!) som fortfarande känns väldigt frispråkig. :cool:

Är också intresserad av vilka som är gayporrens stjärnor av idag? :unsure:
 
Toppen