Smittsam bacill...

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
De flesta vet nog vad dom söker. Men det kan ju vara som så att det är pinsamt att blotta sitt inre för allmänheten, även om man är anonym här. Har jag så fel?
Nja! Du kan aldrig ha fel - om vi snackar om vad du känner innerst inne!
Men om jag fattat rätt så finns det flera olika underforum - eller vad de kallas - där man kan ta upp allehanda "pinsamma" tankar och känslor utan att behöva skämmas eller känna sig annorlunda på något sätt!
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Nja! Du kan aldrig ha fel - om vi snackar om vad du känner innerst inne!
Men om jag fattat rätt så finns det flera olika underforum - eller vad de kallas - där man kan ta upp allehanda "pinsamma" tankar och känslor utan att behöva skämmas eller känna sig annorlunda på något sätt!

Bra skrivet Mmmysan..
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Den som gör ett försök - utan att veta - hamnar på plussidan i min bok ;)
Ledtråd: Rubriken på den här tråden...
Måste säga att jag gillar ditt sätt och skriva, och hur du använder ord Mmmysan.

Ledtråden skulle vara rubriken i denna tråd. Smittsam bacill alltså.. Nu hjälper det inte mig mycket, men bacillen har jag också, det är tydligt om man tittar när mot kallingarna, det händer något där precis som du skriver när man loggar in.
För mig finns det bara en lösning på detta, och det är att handgripligen ta tag och bota problemet själv. :rolleyes:
 
Toppen