Smittsam bacill...

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Måste säga att jag gillar ditt sätt och skriva, och hur du använder ord Mmmysan.

Ledtråden skulle vara rubriken i denna tråd. Smittsam bacill alltså.. Nu hjälper det inte mig mycket, men bacillen har jag också, det är tydligt om man tittar när mot kallingarna, det händer något där precis som du skriver när man loggar in.
För mig finns det bara en lösning på detta, och det är att handgripligen ta tag och bota problemet själv. :rolleyes:
Du är på rätt väg Purjo!
Men var inte så egoistisk!
Nog har du väl den rätta utbildningen, och kan skriva ut recept på en medicin som hjälper den som inte kan (eller vill;)) bota sig själv?
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Absolut skulle jag kunna det, är inte född igår direkt :rolleyes:
Men problemet är ju att jag personligen inte kan skriva ut ett fungerande recept till mig själv, för dit "når" jag inte helt enkelt inte på mig själv.. Där emot skulle jag kunna skriva ut en oral behandling åt en annan person där emot :cool:
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Absolut skulle jag kunna det, är inte född igår direkt :rolleyes:
Men problemet är ju att jag personligen inte kan skriva ut ett fungerande recept till mig själv, för dit "når" jag inte helt enkelt inte på mig själv.. Där emot skulle jag kunna skriva ut en oral behandling åt en annan person där emot :cool:
Är inte säker på att jag har rätt utbildning för att kunna bota dig, men om du berättar hur jag skall göra så kanske vi kan kurera varandra;)
Just nu känner jag ett oemotståndligt behov av att suga på något...
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Teamwork låter inte helt fel.
Utbildning är inte alltid ett krav för ett förlösande resultat Mmmysan ;) . Genom personlig erfarenhet vet jag att om man attackerar problemet med variation av passion, mjuka, hårda och djupa tag, så brukar det ge en positivt effekt på behandlingen av denna åkomma.
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Slickar mig om munnen - mina läppar är i stort behov av att sluta sig mot något...
I brist på annat tvingas jag att stoppa ett finger i min mun...
Suger hungrigt och min tunga lever sitt eget liv...
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Hm, denna bultande känsla som uppstår när man genom din text får upp en visionell bild av en kvinna med att finger i sin mun som hon vackert suger på gör inte mitt problem så mycket bättre. Antar att jag måste dra kalsongerna åt sidan, så att trycket blir lite lättare, innan jag åter igen får ta saken i egna händer...
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Hm, denna bultande känsla som uppstår när man genom din text får upp en visionell bild av en kvinna med att finger i sin mun som hon vackert suger på gör inte mitt problem så mycket bättre. Antar att jag måste dra kalsongerna åt sidan, så att trycket blir lite lättare, innan jag åter igen får ta saken i egna händer...

Om du "visuellt" tar saken i egna händer medan jag visuellt får något annat än mitt finger att suga på - så kanske vi får bukt med den bultande känslan som uppenbarligen både du och jag har drabbats av?
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Om du "visuellt" tar saken i egna händer medan jag visuellt får något annat än mitt finger att suga på - så kanske vi får bukt med den bultande känslan som uppenbarligen både du och jag har drabbats av?

Tja, det låter inte alls dumt. Bär lite emot att erkänna att jag reda har börjat bearbeta det smittade området. Försöker nu hitta en mer sugande känsla som kan hjälpa mig i min behandling just nu ;)
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Tja, det låter inte alls dumt. Bär lite emot att erkänna att jag reda har börjat bearbeta det smittade området. Försöker nu hitta en mer sugande känsla som kan hjälpa mig i min behandling just nu ;)
Här sitter jag och är galet kåt! Gnider fittan fram och tillbaka mot stolen och bara längtar efter att få sluta mina läppar runt en hård ådrig kuk...
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Här sitter jag och är galet kåt! Gnider fittan fram och tillbaka mot stolen och bara längtar efter att få sluta mina läppar runt en hård ådrig kuk...
Och jag vill inget annat än att få känna ett par varma läppar runt min kuk.. Vilket jag inte fått uppleva på snart ett år.. Skulle nästan dö för att få slicka lite fitta också.. :rolleyes:
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
HAHAA! Go du är Nallen :D
Men man får skriva av sig till varandra ibland, det är fan bättre än att runka till en p-film emellanåt ;)
 

nallen69

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är så tråkigt att göra det ensam :( . Har försökt hitta någon kvinna! Men det är typ bara män här :)
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Det är så tråkigt att göra det ensam :( . Har försökt hitta någon kvinna! Men det är typ bara män här :)
Tråkiga människor är typ som smittsamma baciller också!
Det är så tråkigt att göra det ensam :( . Har försökt hitta någon kvinna! Men det är typ bara män här :)
Men oj så tråkigt det låter! Tråkighetsbaciller har en tendens att smitta av sig - och dessa baciller har jag noll intresse av att bli smittad av när jag loggar in på detta forum!
 
Toppen