spännande onani-upplevelser

Bella

Ny medlem
Kön
Man
Jag trodde man skulle få läsa mer sköna onani-upplevelser under rubriken kvinnlig onani. Fördelen med att vara tjeje är ju att man kan göra det nästan var som helst, och en del, t.ex. jag, tycker att just det är det bästa av allt. Jag berättar en själv och får se om jag är ensam om att gilla detta. Jag hoppas verkligen få läsa vad andra hittar på.

Min senaste upplevelse är från igår kväll (så klart). Jag var hemma hos en kompis och kollade på "Lost". Vi var flera där och vi började prata om vad vi skulle göra om vi hamnade på en öde strand med de människorna på TV:n. De blev en del sexsnack så klart. Eftersom det var trångt satt jag på kanten på en fåtölj och kunde obemärkt gnida underlivet mot fåtöljen utan att de andra märkte. När det var dags för orgasm gick jag bara snabbt in på toaletten, drog ner byxorna och gjorde färdigt jobbet med fingrarna. Otroligt skönt!!! sen var jag mer avslappnad med mina kompisar.
 

sep

Medlem
Kön
Man
Jag har en del historier men det vore off topic att skriva om dom här.. Däremot så hade det ju varit kul att läsa fler tjejhistorier! Dela med er, alla stories är SÅ HÄFTIGA att läsa!

Bella, din historia låter ascool. Tänk att du gick ut o drog av orgasmen på toaletten. En sån tjejkompis hade jag velat ha!

...
don't bust that nut just yet
 

Bella

Ny medlem
Kön
Man
Hej igen. Tebax för att kolla om nån annan tyckte det här ämnet var intressant. Några grabbar gillar det. Jaha, bättre än inget antar jag. Jag går ju in och smygläser om era onanivanor så då är det väl inte mer än rätt att ni läser om vad jag har för mig. Jag prövar med en liten historia till (gissa om jag har många?) och så får vi se om nån annan hakar på detta.

Den här är ganska fräck. För ett par veckor sen, när det var så ruggigt kallt ute, följde jag med en kompis hem från skolan. Hon är en ny bekantskap och en tjej som verkligen triggar min bisexuella sida. jag skulle bara följa med henne hem och låna hennes mp3-spelare men när vi kom hem till henne var det låst och hon hade ingen nyckel. Hon ringde sin mamma som skulle komma inom 30 minuter. Jag hade min långa stora kappa som jag kan dra ur armen ur ärmen på utan att det märks. Utan att jag tänkte på det hade jag plötsligt dragit in armen och stoppat ner den i byxorna och stod och pullade medan vi pratade. Kappan är så stor och tung så den rörde sig inte ens utom när jag ryckte till ibland. Hon trodde så klart att jag bara dragit in armarna (jag drog in båda) för att värma dem. Det enda hon kan ha anat på är att jag sa "vad sa du?" nästan hela tiden efter att hon sa nåt. Jag stod bara och tänkte på att hon borde få känna hur skön jag var mellan benen. Själva orgasmen fick jag spara tills jag kom hem, eftersom jag anade att den skulle bli våldsam. Men det var bra mysigt ändå. kan ni göra om den grejen killar?
 

galen

Medlem
Kön
Man
hahaha naae inte d tyvärr dock ;) fast imorr kommer ja njuta ordentlit ;) left efter 40 days 40 nights reglerna så å idag e d sista dan ha d bäst puss

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Bella... :) Underbart öppen och trevlig...och du kan skriva fullständiga meningar dessutom. Såna historier triggar en längtan att få prova vara tjej..och kunna göra sånt. Hur coolt som helst! Imponerande! *tittar med stora ögon*


---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

Bella

Ny medlem
Kön
Man
Fortfarande inga tjejer här. synd. kul att ni killar gillar det i alla fall. Jag försöker väl en gång till och ser om nån hakar på.

Jag har märkt att många tjejer har svårt att minnas första gången man onanerade eftersom man kliar sig lite mellan benen nu och då under hela uppväxten. men jag har tysligt minne av första gången. Jag tyckte nämligen det kändes obehagligt att ta mig mellan benen om jag var naken. framför allt om jag kände att det var fuktigt. det var nästan äckligt tyckte jag. så en dag, när jag var 14, var jag ensam hemma och satt i bara trosorna och tittade på "Lois och Clark" på TV. Jag hade ännu inte erkänt för mig själv att jag gillade tjejer, men jag tyckte mycket om att titta på Lois. Framför allt när det var närbild på henne när hon tittade upp på Clark och log brett. I det avsnittet var det en bikinimodell som stötte på Clark och jag blev väldigt engagerad i avsnittet. När det var slut reste jag mig upp och kände mig lite konstig mellan benen. jag tittade ner och såg att soffan blivit fuktig där jag suttit och kände att trosorna var blöta. jag hade omedvetet gnuggat underlivet mot soffan och hade tunna dåliga trosor. grymt pinsamt tyckte jag så klart så jag la snabbt trosorna i tvätten och skulle hämta nåt och tvätta soffan med. medan jag letade blev jag fast framför hallspegeln där jag mindes bikinimodellen från TV. Jag började posera lite, som säkert alla tjejer provat när det fortfarande är spännande med att man fått bröst. Poserandet blev mer och mer sexuellt. Till slut hade jag en hand på fittan och kunde inte sluta gnida den. Orgasmen kom snart och våldsamt och jag ramlade ihop på golvet.
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Bella

Fortfarande inga tjejer här. synd. kul att ni killar gillar det i alla fall. Jag försöker väl en gång till och ser om nån hakar på.

Jag har märkt att många tjejer har svårt att minnas första gången man onanerade eftersom man kliar sig lite mellan benen nu och då under hela uppväxten. men jag har tysligt minne av första gången. Jag tyckte nämligen det kändes obehagligt att ta mig mellan benen om jag var naken. framför allt om jag kände att det var fuktigt. det var nästan äckligt tyckte jag. så en dag, när jag var 14, var jag ensam hemma och satt i bara trosorna och tittade på "Lois och Clark" på TV. Jag hade ännu inte erkänt för mig själv att jag gillade tjejer, men jag tyckte mycket om att titta på Lois. Framför allt när det var närbild på henne när hon tittade upp på Clark och log brett. I det avsnittet var det en bikinimodell som stötte på Clark och jag blev väldigt engagerad i avsnittet. När det var slut reste jag mig upp och kände mig lite konstig mellan benen. jag tittade ner och såg att soffan blivit fuktig där jag suttit och kände att trosorna var blöta. jag hade omedvetet gnuggat underlivet mot soffan och hade tunna dåliga trosor. grymt pinsamt tyckte jag så klart så jag la snabbt trosorna i tvätten och skulle hämta nåt och tvätta soffan med. medan jag letade blev jag fast framför hallspegeln där jag mindes bikinimodellen från TV. Jag började posera lite, som säkert alla tjejer provat när det fortfarande är spännande med att man fått bröst. Poserandet blev mer och mer sexuellt. Till slut hade jag en hand på fittan och kunde inte sluta gnida den. Orgasmen kom snart och våldsamt och jag ramlade ihop på golvet.


:) :oops: :)

Inte lust att läsa in någon sådan berättelse i datorn? :p

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

Bella

Ny medlem
Kön
Man
Hej igen! Nu har jag skrivit en kontaktannons på kontaktforumet. Hoppas den också blir populär. Hmmm, jag verkar vara den enda tjejen som har ett kul onani-liv. Nåja kul att killarna gillar en. Vill ni höra mer?
 

nylonrunk

Ny medlem
Kön
Man
Självklart Bella vill vi höra mer...Själv är jag också en notorisk runkare och har varit det hela livet trots att jag är gift med ett bra sexliv. Det är härligt att dra av den ändå mellan varven.Har också en del goa berättelser om mina sköna runk om du vill höra!?
 

Tjorvan

Ny medlem
Kön
Man
En av de häftigaste onaniakter jag kan minnas är från en juldagsmorgon för många år sedan.

Jag och en älskare hade bestämt att träffas på julaftonskväll och fira lite tillsammans. I julklapp fick jag av honom en guldstav, min första dildo faktiskt.

Han skulle jobba på juldagen och efter lite hångel och lek med staven tillsammans med honom på morgonen lämnar han mig. Först för han in ett finger i mig och för det sedan till sin näsa och säger: Nu kan jag känna din doft hela dagen.

När han går börjar jag att leka med staven på egen hand. Precis när jag kommer känner jag något vått i mitt ansikte. Han har smygit sig tillbaka in i sovrummet och står brevid mig, i höjd med huvudkudden. Byxorna hänger nere vid knäna och kuken fortfarande erigerad efter hans orgasm:)
 
Toppen